Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-17, 00:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Endera har jag missat det men har Fabian verkligen sagt det om Amanda ens en gång?
Däremot sade Dennis att "Erik kunde behöva semester i gränslandet" i någon synk.

Inte som har visats i Tv vad jag vet, men Erik brydde ju sig inte om att ta reda på om det var sant eller ej, vilket det dock troligen var iom att han gav blodshämnden till Amanda.
2023-04-17, 00:42
Medlem
Citat:
Endera har jag missat det men har Fabian verkligen sagt det om Amanda ens en gång?
Däremot sade Dennis att "Erik kunde behöva semester i gränslandet" i någon synk.

Förmodligen har Fabian sagt så off-camera. Inte snyggt av Pernilla att baktala någon för egen vinnings skull.
2023-04-17, 00:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hon har tydligen haft levercancer. Verkar vara en grej bland unga brudar som drabbas av cancer att åka iväg till Robinson.
Det är väl antagligen sminket eller våpigheten som ger tjejerna cancer så dom ordineras av läkare ett botemedel i att gå osminkad och detoxa kroppen

Just det, det var den här artikeln, så dyker det upp en insprängd video med henne https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/malena-ernmans-h%C3%A4lsobesked-talar-ut-om-sv%C3%A5ra-kollapsen-m%C3%A5ste-vila/ar-AA19V5bV?ocid=msedgntp&cvid=2cff17701f814d0fba22d4 36a6c2fb1a&ei=15
Där hon säger att hon inte får dö, det torde indikera att hon har cancern kvar eller är rädd att det återkommer, överlevnadschanserna för levercancer i längden är mycket ovanligt
2023-04-17, 00:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det är väl antagligen sminket eller våpigheten som ger tjejerna cancer så dom ordineras av läkare ett botemedel i att gå osminkad och detoxa kroppen

Just det, det var den här artikeln, så dyker det upp en insprängd video med henne https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/malena-ernmans-h%C3%A4lsobesked-talar-ut-om-sv%C3%A5ra-kollapsen-m%C3%A5ste-vila/ar-AA19V5bV?ocid=msedgntp&cvid=2cff17701f814d0fba22d4 36a6c2fb1a&ei=15
Där hon säger att hon inte får dö, det torde indikera att hon har cancern kvar eller är rädd att det återkommer, överlevnadschanserna för levercancer i längden är mycket ovanligt

Hon räknade med att bli friskförklarad nu i vår enligt artikeln i hänt, men den kan ju komma tillbaka även fast man blivit friskförklarad.
2023-04-17, 00:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Förmodligen har Fabian sagt så off-camera. Inte snyggt av Pernilla att baktala någon för egen vinnings skull.

Det är ett spel och Pernilla gjorde det för att rädda sitt eget skinn. Det var smart av henne. Däremot var det korkat av Erik att köpa det rakt av.
2023-04-17, 01:35
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Fabian har pratat en massa skit om Amanda och den fega ynkryggen Dennis är inte ett dugg bättre!
2023-04-17, 01:50
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Inte som har visats i Tv vad jag vet, men Erik brydde ju sig inte om att ta reda på om det var sant eller ej, vilket det dock troligen var iom att han gav blodshämnden till Amanda.
Men herregud har du inte tittat, Fabian har ju hela tiden snackat skit bakom ryggen på både Erik och Amanda, och att han tycker att Erik borde spendera tid på gränslandet, han och Dennis snackade ju en hel massa också om att rösta ut Erik eller Amanda, riktigt hemska personer.
Och Erik så otroligt dum och naiv, trodde han var bundis med dem!
2023-04-17, 02:03
Medlem
Helt sjukt att Pernilla är kvar… Halare deltagare har typ inte funnits. Annki-nivå på henne för er som minns säsongen från Haparanda.
2023-04-17, 07:28
Medlem
Jonipoons avatar
Dagens vändning:

2023-04-17, 07:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Förra söndagen mitt under röstning när Millan blev utröstad så klipptes ryggtavlan in på Fabian som lämnade men Fabian fick lämna nu istället. Vid gårdagens röstning så gör produktionen ett liknande klipp mitt i röstning men den här gången är det Dennis som ses lämna. Åker Dennis ut i nästa röstning så är ju produktionen helt välja dumma.
2023-04-17, 07:52
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Förra söndagen mitt under röstning när Millan blev utröstad så klipptes ryggtavlan in på Fabian som lämnade men Fabian fick lämna nu istället. Vid gårdagens röstning så gör produktionen ett liknande klipp mitt i röstning men den här gången är det Dennis som ses lämna. Åker Dennis ut i nästa röstning så är ju produktionen helt välja dumma.
Det är väl som med tidningar, ingen som korrekturläser innan publicering. Ingen som granskar avsnitten eller promotionbilder innan de visas.

Fast det var lite värre förra året, då de visade vilka som var kvar till finalveckan redan i början av programserien och vilka som stod på plankan redan innan det hela började.
2023-04-17, 08:32
Medlem
Kram på dig Alva, jag tycker du är en fin människa. Jag får säga så till dig utan att du blir tjurig, det känns tryggt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in