2023-04-16, 20:15
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
någon Pete* Kla*skov Lu*d *ielsen *= r,r.n.n har skrivit detta på FB med bild på MG fb profil

"Hej Philip Westh
Velkommen på min væg, nu kan jeg hvert eneste år dele det her som et minde om hvor klamt et svin du er..
Til jer der ikke ved hvem philip er, så er det her supermanden der har hele huset fyldt med kriminal teknikkere..
Må du rådne op i helvede min ven 🔥🔥🔥"

"Hej Philip Westh
Välkommen till min vägg, nu kan jag varje år dela detta som en påminnelse om vilken klumpig jävel du är..
För er som inte vet vem Philip är, detta är supermannen som har hela huset fyllt med kriminaltekniker..
Må du ruttna i helvetet min vän 🔥🔥🔥"

Förmodligen bara någon som läser den här tråden eller fått samma info om MGM på något annat sätt och vill flexa lite på Facebook. Så fort någon MGM blir känd brukar det dyka upp inlägg av det där slaget, inte sällan skrivet av folk från livets hårda skola.
Citera
2023-04-16, 20:17
Medlem
Fibonaccitals avatar
Jag undrar också i vilket skick Filippa var i med tanke på spadar och grävmaskin.

https://www-bt-dk.translate.goog/krimi/oejenvidner-vi-saa-filippa-blive-reddet?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=sv&_x_tr_hl=sv

”Vi ställde oss i kö för att titta på vad som pågick och under de närmaste minuterna såg vi en bår köras ut från adressen. På båren låg en person som var inlindad i en blå DNA-kostym. Överst på huvudet var det dock lite genomskinlig plast, så vi kunde inte se den faktiska personen som låg på båren, säger paret som är övertygade om att det faktiskt var Filippa som räddades och fördes till sjukhuset.
Citera
2023-04-16, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Vid Emelie Mengs försvinnande arbetade han på telemarketingföretaget Storm Group. Enligt LinkedIn i Köpenhamnsområdet, men inte angivet på vilket kontor.

Storm Group har kontor i Odense, som är 5 mil bort från hans hem. Någorlunda emellan kontoret och hans bostad ligger Korsör, där Emelie Meng försvann.

Hur länge har han bott på nuvarande adress då
Citera
2023-04-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Ser helt normal ut, bra jobb, trevligt hus, inget utmärkande.

Profilbilden ser hyfsat normal ut men nog ser han efter ut på äldre bilder. Ni vet typen som vill bli kompisar med barn, för de har inga vänner i sin egen ålder.
Citera
2023-04-16, 20:22
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Det är alltså det som intresserar dig mest just nu? Man är olika.
Hur många gånger du än skriver och förnekar så ser han fortfarande ut som en afghan. Kanske han inte är just en sån men absolut inte dansk i alla fall.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-04-16 kl. 20:25.
Citera
2023-04-16, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hur många gånger du än skriver och förnekar så ser han fortfarnde ut som en afghan. Kanske han inte är just en sån men absolut inte dansk i alla fall.

Hans föräldrar heter Vibek*e och Fran*k.

Cirkulera.
Citera
2023-04-16, 20:27
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Jag undrar också i vilket skick Filippa var i med tanke på spadar och grävmaskin.

https://www-bt-dk.translate.goog/krimi/oejenvidner-vi-saa-filippa-blive-reddet?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=sv&_x_tr_hl=sv

”Vi ställde oss i kö för att titta på vad som pågick och under de närmaste minuterna såg vi en bår köras ut från adressen. På båren låg en person som var inlindad i en blå DNA-kostym. Överst på huvudet var det dock lite genomskinlig plast, så vi kunde inte se den faktiska personen som låg på båren, säger paret som är övertygade om att det faktiskt var Filippa som räddades och fördes till sjukhuset.

Det kan väl vara så att man tog det säkra före det osäkra och kallade dit sådana resurser omgående innan man visste i vilket skick flickan var. Skulle han ha grävt ner henne gäller det väl trots allt att få upp henne igen så fort som möjligt.

En annan möjlighet är väl att man misstänker att det finns något annat nedgrävt på tomten, men knappast Emelie Meng då hon försvann långt innan MGM flyttade till adressen.
Citera
2023-04-16, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Detta är den anhållne MGM:

Adress Svalev*j 123, Svenstrup, Korsør (*=e)

Phil*p Patr*ck Westh (**= i)

hans facebook:
https://www.facebook.com/pwesth91

Han har den svarta Hyundai på sin facebook, samma bil som polisen förde bort i kväll.

Han har också bilder på Huset i nummer 23 på Svalevej.

Han tappar vänner på facebook 195 för 15 minuter sedan 190st nu...
Citera
2023-04-16, 20:28
Medlem
Tuors avatar
GMs utseende var typ bland det sista jag hade förväntat mig. Ser väldigt städad ut.

En fet dansk lastbilschaufför eller en blatte/neger talade det mesta för
Citera
2023-04-16, 20:29
Medlem
Läser att Filippa är på väg hem med sina föräldrar, allt ska vara bra efter omständigheterna.
Citera
2023-04-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troldmanden
Läser att Filippa är på väg hem med sina föräldrar, allt ska vara bra efter omständigheterna.

Fantastiskt jobb av danska polisen. Heders.
Citera
2023-04-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Detta är den anhållne MGM:

Adress Svalev*j 123, Svenstrup, Korsør (*=e)

Phil*p Patr*ck Westh (**= i)

hans facebook:
https://www.facebook.com/pwesth91

Han har den svarta Hyundai på sin facebook, samma bil som polisen förde bort i kväll.

Han har också bilder på Huset i nummer 23 på Svalevej.

Kollar på andra bilder på honom på hans facebook. Det är något med blicken.
Autism
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in