2023-04-16, 07:12
Medlem
Giant Squids avatar
Han ligger väl hemma i tv soffan och knaprar benz.
Det är knappt så hans städerska hittar honom.
Citera
2023-04-16, 07:12
Bannlyst
Vette fan om han är så hemlig, börjar snarare luta åt det mer tragiska hållet, ”beefen” med machine Gun Kelly ,eller vad det anorektiska fanskapet nu går under ör namn,kändes bara sorglig, en medelålders gubbe som ska sätta en anorektisk fjortis på plats.

Hans jidder om galor känns också patetiskt, en priviligerad människa tycker inte han får tillräckligt med statyetter känns också sorgligt.

Eminem gör sig själv, allt för oftast, en stor oförrätt när han öppnar sin mun i olika frågor, därför tjänar han på att vara tyst….
Citera
2023-04-16, 07:20
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Förr eller senare har man sagt det man hade att säga?

Efter det är det inte samma vrede, finns inte samma skäl, inte samma känslor.

Vilket fint citat! Var kommer det ifrån?
Citera
2023-04-16, 07:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Vilket fint citat! Var kommer det ifrån?

Det är från ordförande Xi aka Nalle Puh. Grejen är att det är bara Rolling Stones som pallar att leka tonåringar hela livet. Alla normala ute i världen lever verkliga liv. Eminem har alltid slagit mig som en ung man som har sina prio rätt till skillnad från boomers.

Han är absolut en av de bästa i sin generation.
Citera
2023-04-16, 07:27
Medlem
Jag gissar att det främst beror på att han bor i Detroit. Tror inte att det precis kryllar av paparazzis där.
Citera
2023-04-16, 07:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Meood
Jag gissar att det främst beror på att han bor i Detroit. Tror inte att det precis kryllar av paparazzis där.

Han är real. Keeping shit real är ett heltidsjobb. Jag fattar att han inte har tid med horor.
Citera
2023-04-16, 07:54
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Det är från ordförande Xi aka Nalle Puh. Grejen är att det är bara Rolling Stones som pallar att leka tonåringar hela livet. Alla normala ute i världen lever verkliga liv. Eminem har alltid slagit mig som en ung man som har sina prio rätt till skillnad från boomers.

Han är absolut en av de bästa i sin generation.
Personligen tycker jag han är en av de sämre och förstår inte alls varför man hypade honom.
Förmodligen för att han var vit och skrev töntiga emotexter vilket tilltalade en psykiskt skör vit publik.

Hans teknik tycker jag dock var speciell, men rimmen var skämmigt billiga och på ett barns nivå. Sett till försäljning är han ju en av de största, men talangmässigt en av de sämre. Det finns gott om vita, amerikanska rappare som har hundra gånger mer skills än vad Eminem har som inte blivit kommersiellt stora.
Citera
2023-04-16, 07:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Personligen tycker jag han är en av de sämre och förstår inte alls varför man hypade honom.
Förmodligen för att han var vit och skrev töntiga emotexter vilket tilltalade en psykiskt skör vit publik.

Hans teknik tycker jag dock var speciell, men rimmen var skämmigt billiga och på ett barns nivå. Sett till försäljning är han ju en av de största, men talangmässigt en av de sämre. Det finns gott om vita, amerikanska rappare som har hundra gånger mer skills än vad Eminem har som inte blivit kommersiellt stora.

Paint it black är inte emo? Velvet Underground är inte emo? Thåström är inte emo?

Han är vit. Vita är emo.

Nämn en motsvarande svart gothare?

Det var du som började dra in ras, så tramsa inte om att vita är emo, det är rasistiskt mot vita du får dem att känna sig bögiga.

Psy är störst. Got rice?
Citera
2023-04-16, 08:03
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:

Nämn en rappare som ”rimmar bättre”? Helt ärligt märks det att du har noll koll. Han rimmar med multi syllables på ett sätt som i stort sätt ingen annan av topp 10 rapparna genom tiderna gör. Om det är nåt han slår folk på fingrar på så är det just hans rim.

Och nej, det finns inte en enda vit rappare som har mer skills än han har. Ge mig fem namn du tycker är bättre?
Citera
2023-04-16, 08:07
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Paint it black är inte emo? Velvet Underground är inte emo? Thåström är inte emo?

Han är vit. Vita är emo.

Nämn en motsvarande svart gothare?

Det var du som började dra in ras, så tramsa inte om att vita är emo, det är rasistiskt mot vita du får dem att känna sig bögiga.

Psy är störst. Got rice?

Fattar inte hur du lyckas koppla Paint it Black och Thåström samman med rapmusik. Det är ju helt skilda musikgenrer.

För mig är det ganska uppenbart att Eminem blev hyped pågrund av att han var vit. Samma med Vanilla Ice och Beasty Boys. Beasty Boys hade i alla fall sin egen stil vilket gjorde dom originella och de tog inte heller sig själva på allvar vilket säkert var deras framgång. Lyssnar än idag hellre på Beasty Boys än Eminem om jag får välja.

Eminem var under sin tid emo, skrev texter som mentalt sköra vita emo-människor kunde relatera till när de låg och grät sig till sömns i sängen om kvällarna.
Citera
2023-04-16, 08:11
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Nämn en rappare som ”rimmar bättre”? Helt ärligt märks det att du har noll koll. Han rimmar med multi syllables på ett sätt som i stort sätt ingen annan av topp 10 rapparna genom tiderna gör. Om det är nåt han slår folk på fingrar på så är det just hans rim.

Och nej, det finns inte en enda vit rappare som har mer skills än han har. Ge mig fem namn du tycker är bättre?

Jag har bra koll på musiken och är inte ute efter att tjafsa om vem som har mest koll på den, det är bara barnsligt. Jag har heller inte sagt att Eminem har dålig teknik, jag sa att han hade bra teknik, men att rimmen var billiga och emo. Förstår du nu eller ska jag ta det en gång till?

I såna här diskussioner är det alltid de som skär sig bäst i armarna som med näbbar och klor fightas för Eminems fame.
Citera
2023-04-16, 08:13
Avslutad
Citat:
Jag har bra koll på musiken och är inte ute efter att tjafsa om vem som har mest koll på den, det är bara barnsligt. Jag har heller inte sagt att Eminem har dålig teknik, jag sa att han hade bra teknik, men att rimmen var billiga och emo. Förstår du nu eller ska jag ta det en gång till?

I såna här diskussioner är det alltid de som skär sig bäst i armarna som med näbbar och klor fightas för Eminems fame.

OK för annars är det bara vita som ska leka wiggers som dissar Eminem.

L'esprit de l'escalier: bah nån i tråden har kommit på att Eminem är inte 2Pac.

Nej, Eminem är vit so what? Han säger sin skit på sitt sätt, är du rasist eller självhatar du bara?

Du är vit, försök lär dig leva med det j-vla dårar alltså nä jag pallar inte. Nu har jag tänkt färdigt på Eminem.
Senast redigerad av NewRomancers 2023-04-16 kl. 08:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in