Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-15, 19:19
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Nej Amanda är ingen psykopat. Men så fort en tjej är trevlig mot en kille så blir han kär i henne, det kan inte hon hjälpa.

Tänk om det vore så enkelt. Inte har jag lyckats få intresse från män som jag är intresserad av och är trevlig mot. Och jag är inte ens särskilt ful.
2023-04-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Jag blir förfärad över Millan, Camilla och Pernilla som bara är några år äldre än mig, men som jag upplever som 20 år äldre än mig. Är detta bilden man har av 50-åringar? Vid första åsyn hade jag lätt trott att alla dessa tre var 60-65 år

Sanna väger väl upp det lite iaf. Henne känner jag mig mer lik, åldersutseendemässigt.

Jag tänker likadant gällande männen som är yngre än jag men rör sig mycket gubbigare och är osnabba.
2023-04-15, 19:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Säg det om Camilla Läckberg och Simon Sköld oxå. 13 år är väl heller ingenting, men fan vad skit de fått.

Och då är det ändå mer accepterat för en äldre kvinna att vara med en yngre man.
2023-04-15, 19:50
Medlem
Carro, Dennis och Alva måste ha kommit sjukt långt i tävlingen tillsammans då dom bor ihop nu
2023-04-15, 19:56
Medlem
Det unga gänget påminner mig om happisåret med feministen, hashtomten och Andreas.

Marcus är årets Wrenkler
2023-04-15, 20:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Fast la familia var elaka, jag upplever inte att lag syd i år är elaka, iaf inte när de filmar. De har en pakt men verkar kunna prata med alla i laget. Möjligen att folk tar lite avstånd från Markus tyvärr.

Tillskillnad från La Familia. Wrenkler mådde jättedåligt, den där lilla tjejen "matte 5" bråkade alltid med honom och hade "familjen" på sin sida. La familia skulle ju ha Wrenkler som fånge på ön (han hade bett dem rösta hem honom för på den tiden lät inte Robinson en hoppa av hur som helst, men de röstade ut Alex). Alex ville ingen sova bredvid och de hittade på saker om honom, att han var glupsk och åt massor, detta sa dem inför Wrenkler så man kan ju bara tänka sig vad de sa när Wrenkler inte var där för han och Alex var ju kompisar.

Här måste jag rätta dig. Wrenkler hade visst fått hoppa av om han hade velat. Sedan att produktionen försökte övertala en att stanna kvar är en annan sak.
2023-04-15, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Dom hade behövt väga upp det med några 50+ Gunde Svan/ Forsberg typer.
Men nu är deras tyngsta kort en kutryggig MMA-pedagog som skulle kunna vara poster-boy till Treblinka.

Babbeluringar vs svenssons hade varit roligt att se. Eller som i engelska The Island när dom hade fattiga mot rika.
Håller med.
Babbeluringar av Zeki-kaliber i ena laget och konsensus-svennar i det andra laget hur lagen samarbetar.
Vilken stil som är vinnande.
2023-04-15, 20:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Nä. Det är inte sant och stämmer extremt illa :dvs. Inte alls. Frågan är - varför Marcus plötsligt uttalar sig om en grupp han inte ens tillhör. Jag tippar på osäkerhet.

Det är inte riktigt innebörden av det Marcus svarade; Kolla igen - specifikt uttalandet om vem som står för det materiella i hushållet. (...)

Därutöver uttalandet om vem som betalar notan. Skillnaden är monumental.

Marcus gjorde sig själv en björntjänst. Det är i princip allt som är honom väl unt. Marcus står givetvis näst på tur för utröstning, med sin förtappade kvinnobild. Med all rätt.

Tröttsamt!

Men snälla. Marcus hade varit föremål för utröstning även om han inte fällt den harmlösa kommentaren. Han är mycket äldre än de andra, kom in senare och han klickar inte med dem på samma sätt som de klickar med varandra. Kommentaren om vem som betalar är bara ytterligare en ursäkt i mängden.
2023-04-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Men snälla. Marcus hade varit föremål för utröstning även om han inte fällt den harmlösa kommentaren. Han är mycket äldre än de andra, kom in senare och han klickar inte med dem på samma sätt som de klickar med varandra. Kommentaren om vem som betalar är bara ytterligare en ursäkt i mängden.

Förmodligen så va hans största miss att bjussa sin lagkamrat på lite giftrot innan han smaka på skiten själv först. Jag hade aldrig förlåtit honom för det
2023-04-15, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Helohelon
Carro, Dennis och Alva måste ha kommit sjukt långt i tävlingen tillsammans då dom bor ihop nu

Hur vet du det?
2023-04-15, 21:43
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helohelon
vad gaggar du om Alva är skriven hos sina föräldrar...
2023-04-15, 23:42
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Förmodligen så va hans största miss att bjussa sin lagkamrat på lite giftrot innan han smaka på skiten själv först. Jag hade aldrig förlåtit honom för det

Jag tror det är många grejer kombinerat som gjort honom impopulär. Det är nog inte en enskild händelse.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in