2023-04-14, 09:16
Medlem
VictoriaWestlings avatar
Jag har insett lite saker om typhone66, som jag kommit fram till är en trådförvillare.

Han påstår:
- BWs alibi är hans mamma
- BWs mamma har brutit ihop
- placerar BW i en "ljust bronsfärgade Opel Kadett" när han lämnade Radbyn
- BW var inne i Stadshotellet 01:40
- BW har samlat in pengar tillsammans med U***berg och förskingrat dem?
- BWs flickvän var på festen i Radbyn
- "UA håller inne med något"

Finns det några källor som bevisar att ovanstående är rätt?

Jag noterade när jag såg Efterlyst 96 att det fanns många vittnen mot den som var misstänkt då, inklusive någon som skall ha sett honom köra bil på cykelvägen den aktuella natten. Eftersom denne person senare blivit helt frikänd så är det uppenbart att det finns personer som har ett intresse av att elda på misstankarna mot vissa gärningsmän. När den misstänkte 96 friades verkar det ha gått över till BW.

Finns det fler falska uppgifter som sprids om BW i tråden?
Citera
2023-04-14, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Det finns en del användare i den här tråden som helt ogenerat och utan minsta social kompetens basunerar ut att BW är en "lögnare" och "mördare", och att man inte kan/ska/får lita på vad han säger. På ett liknande och tillika förfasligt sätt hanteras PK, som har pekat ut PU som Helenas mördare. Är det inte märkligt?! BW bara "ska" ses som en mördare - och PK bara "ska" ses som en icke trovärdig brottsling, notorisk lögnare med mera. Bara för att några trådanvändare starkt ogillar BW sedan den "gamla goda tiden", kan och får inte betyda att man automatiskt drar slutsatsen att PK ljuger i tråden. Skam åt sådana personer! Faktum är att det genom några inlägg av ThordOlavsson - av en ren slump - kunde bevisas att PK hade talat sanning i tråden. I den privata konversationen som jag har tagit del av skriver PK tydligt att han är medveten om att hans förflutna inte är till hans fördel, men att han är fullt sanningsenlig i tråden. Och som sagt: Hittills tyder ingenting på motsatsen!

Så var har vi? Jo:

* PU kom upp till PK och hans sambo tidigt på söndagsmorgonen den 14 juni 1992 och var skitig, hysterisk och sönderriven.
* PU ska enligt PK flera gånger ha skrikigt typ "Vad fan har jag gjort", "säg att jag var här hela natten" och så vidare.
* muscaria hävdar att PU ska ha sökt alibi också på en annan adress den natten.
* PU har en minneslucka efter 02:00 fram till den påstådda taxiresan strax efter 03:00. Märkligt nog har även KM en minneslucka just efter 02:00. (Detta kan naturligtvis vara en slump.)
* Prinzezzan skrev för bara några dagar sedan att han/hon hade hittat noteringar om att en person i PU:s trappuppgång hade sett PU sargad dagen efter försvinnandet.
* PU ska enligt PK ha uttalat ett starkt intresse för Helena minst en gång innan Helena försvann.
* PK skriver att PU tog sin egen bil ner till Stadt.
* PK beskriver att PU kom gående mot PK:s gäng när de köade till Stadt från Trädgårdsskolans håll, och antydde genom det att PU hade parkerat sin bil där (där det än idag finns en parkering).
* PK skriver (som rednecksvedala2) att han skjutsade PU till sjukhusparkeringen på söndagen. Detta bevisar att PU av någon märklig anledning hade parkerat sin bil där under natten mellan den 13 och 14 juni 1992. Vittne till denna parkering finns enligt polisen, också ett vagt signalement.

Är det inte märkligt hur mycket som pekar på PU?
Du är bra på att misstolka du.

Jag har aldrig påstått att någon av dessa är mördare. Däremot att ÄVEN DU kanske bör se vad dessa sagt med en nypa salt och att idka källkritik. OM BW är inblandad, vilket har ryktats om i Mariestad sedan långt innan den här tråden dök upp SÅ BÖR sanningshalten ifrågasättas.
OM PK med sin bakgrund och kända konflikter med PU säger en sak så BÖR detta ifrågasättas.
Båda kan i det här fallet sagt som det är, det vet vi inte, inte du heller. Du kan vara en "nyttig idiot" i fallet PK det vet du inte heller.

Du blir däremot ett tveksamt element när du agerar försvarsadvokat åt BW och PK i ett forum där alla spekulerar, även du, även om du inte inser det.

Att PK skriver att han skjutsat PU till sjukhusparkeringen bevisar väl ingenting. Det är ett påstående av en person, ej bekräftat av någon annan. Nu är vu dör igen, du "bevisar" saker mwd indicier och i det här fallet hörsägen.

Det är dessutom du som gång på gång i tråden visar på brist på social kompetens och ogenerat ger dig på andra användare med dina härskartekniker.
Citera
2023-04-14, 10:28
Medlem
VictoriaWestlings avatar
Jag har misstänkt BW. Min tanke var att han skulle ha bott på Dillö med MiKj. Precis som IB03 påpekar är det praktiskt och snabbt att åka från Dillö till Mariestad med en båt som t.ex. ligger vid Ekudden.

När han råkar träffa Helena blir det uppenbart för henne, som vet att han bor på Dillö och tar sig dit med båt, att hon har ett lämpligt sällskap på vägen hem. BW berättar då att han har sällskap med MiKj och de tre åker till Ekudden tillsammans. BW vill att Helena skall med till Dillö, men hon är inte med på noterna. Helena omkommer under bråket. BW och MiKj kör henne ned till hamnen där de dumpar henne i BWs båt. BW ensam ger sig iväg till Dillö med båten och dumpar Helena på vägen. MiKj åker via färjan och ger sig iväg direkt utan att parkera på diverse olika ställen i stan. För att förklara varför han inte följde med Helena producerar BW ett falskt vittne som han skall ha tillbringat natten med.

Att den parkerade bronsfärgade bilen skulle ha med fallet att göra tror jag inte. Polisen har bilspår på lekplatsen och någon "Reimer...." har pratat med hon som såg bilen. I inlägget, som jag inte hittar, sägs att det fanns bilspår i leran som polisen ignorerade. Jag misstänker därför att polisen lätt såg att det måste röra sig om en annan bil och därför följde upp den utan att säkra spåren. Om spåren hade varit liknande eller identiska med spåren på lekplatsen hade den parkerade bilen varit superhet och spåren hade säkrats för att fastställa sambandet mellan observationerna.

Men jag har lämnat denna teori för jag tror att BW precis som den som var misstänkt 1996 är utsatt för falsk ryktesspridning. Det kan mycket väl vara så att gärningsmännen vill sprida falska uppgifter.

Att Ugglan skulle vara "ett tveksamt" element kan jag inte se. När jag letar på vad som sägs om BW så har Ugglan tidvis argumenterat mot BW, särskilt BW ihop med PU. Att Ugglan reagerar på överord och saker som saknar belägg bevisar snarare för mig att han är seriös. Ugglan förefaller inte försvara någon men förefaller ha ett ont öga till just PU.

Ett riktigt tveksamt element i en krimtråd är tvärtom en person som aldrig tvekar att springa på falska rykten och felaktiga uppslag. Det är ju precis vad en gärningsman skulle göra. Ugglan förefaller göra tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Du är bra på att misstolka du.

Jag har aldrig påstått att någon av dessa är mördare. Däremot att ÄVEN DU kanske bör se vad dessa sagt med en nypa salt och att idka källkritik. OM BW är inblandad, vilket har ryktats om i Mariestad sedan långt innan den här tråden dök upp SÅ BÖR sanningshalten ifrågasättas.
OM PK med sin bakgrund och kända konflikter med PU säger en sak så BÖR detta ifrågasättas.
Båda kan i det här fallet sagt som det är, det vet vi inte, inte du heller. Du kan vara en "nyttig idiot" i fallet PK det vet du inte heller.

Du blir däremot ett tveksamt element när du agerar försvarsadvokat åt BW och PK i ett forum där alla spekulerar, även du, även om du inte inser det.

Att PK skriver att han skjutsat PU till sjukhusparkeringen bevisar väl ingenting. Det är ett påstående av en person, ej bekräftat av någon annan. Nu är vu dör igen, du "bevisar" saker mwd indicier och i det här fallet hörsägen.

Det är dessutom du som gång på gång i tråden visar på brist på social kompetens och ogenerat ger dig på andra användare med dina härskartekniker.
Senast redigerad av VictoriaWestling 2023-04-14 kl. 11:20.
Citera
2023-04-14, 13:41
Medlem
Sa pa ena sidan sitter Skvagg som har presenterat en teori om BW och MK. Pa andra sidan sitter Ugglan och presenterar en teori om PU.

Gott nog sa, nasta fraga saledes blir ju helt uppenbar : vad har dessa herrar for alibi for den aktuella kvallen och den aktuella tidpunkten ? Vet traden nagot om detta ?
Citera
2023-04-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrConwell
Sa pa ena sidan sitter Skvagg som har presenterat en teori om BW och MK. Pa andra sidan sitter Ugglan och presenterar en teori om PU.

Gott nog sa, nasta fraga saledes blir ju helt uppenbar : vad har dessa herrar for alibi for den aktuella kvallen och den aktuella tidpunkten ? Vet traden nagot om detta ?

Många ensamstående män i Mariestad saknar alibi för aktuell tid, så är det nattetid. Avsaknad av alibi är med andra ord inte särskilt utpekande.

Teorin kring BW är skit. Det råder ingen konsensus om han kör SAAB eller Opel eller ens om han åker med sin egen bil. Färgen är både vit och brons. Vita bilar var poppis 1992, så det är inte heller det utpekande. Faktum är att det inte finns ett enda bevis eller indicium mot BW. Han förefaller vara utredd, att döma av dem som skrivit om hans beteende i Radbyn, och Helenas familj tycks inte misstänka honom. Men Skvagg har ju Leif GW:s stöd för sin teori som sista försvarslinje

Teorin om PU är bättre underbyggd. En fysisk person uppger att han varit sårad tidigt på morgonkvisten. Det hade varit bra om det hade sagts i juni 1992, men det sades inte ens direkt på Flashback. Istället är det så att den som har planterat tanken att PU var sårad är föraren av den vita bilen, som bland annat nämnt det för Muscaria. PeKr själv mindes inget sådant utan fick fråga SuEk som mindes "ett sår" på munnen, ett sår som tråden snart förstorade till en sprucken läpp, en uppgift som inte stämmer med vad föraren av den vita bilen försökt sprida. Föraren av den vita bilen är det alltså som inspirerat PeKr till lögnen om den sårade PU. Den person som skall ha sett PU be om alibi aktuell natt har förnekat att så är fallet, så Muscaria missade att kolla upp fakta.

PU har dessutom en Camry av 1986 års modell. PU:s historia stöds av regbevis som cirkulerat via PM. Att det är en Camry stöds dessutom av PeKr själv. Om nu PU händelsevis parkerat sin Camry vid sjukhuset aktuell natt så är den i varje fall inte den vita bakhjulsdrivna Opel som andra vittnen sett. En Camry är liksom en helt annan bil.

Så PU är inte aktuell pga att han är utsatt för falsk ryktesspridning av föraren av den vita bilen. PeKr är själv inte inblandad i gärningen utan är bara en nyttig idiot för föraren. PeKr själv hyser agg mot PU för att fått sin mandom nedvärderad av en kvinna pga PU. Liten s*nopp syndrom helt enkelt. Därför ljuger han om både det ena och det andra. Skaffa en sugpump för helvete! Skall göra 10%. Kanske räcker?

BW å sin sida är en god vän till Helena som får klä skott för mordet liksom PR tidigare.

Föraren av den vita bilen tar det numera lugnt medan tråden valsar vidare och försöka koka soppa på en spik, för tråden vet i princip ingenting.
Citera
2023-04-14, 17:41
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyRiot
(FB) Helena Andersson, 22 från Mariestad - försvunnen sen 1992
Föraren av den vita bilen tar det numera lugnt medan tråden valsar vidare och försöka koka soppa på en spik, för tråden vet i princip ingenting.

Tyvärr en ganska korrekt analys av tråden så här långt.
Senast redigerad av Sculley 2023-04-14 kl. 17:44.
Citera
2023-04-14, 17:43
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Det finns en del användare i den här tråden som helt ogenerat och utan minsta social kompetens basunerar ut att BW är en "lögnare" och "mördare", och att man inte kan/ska/får lita på vad han säger. På ett liknande och tillika förfasligt sätt hanteras PK, som har pekat ut PU som Helenas mördare. Är det inte märkligt?! BW bara "ska" ses som en mördare - och PK bara "ska" ses som en icke trovärdig brottsling, notorisk lögnare med mera. Bara för att några trådanvändare starkt ogillar BW sedan den "gamla goda tiden", kan och får inte betyda att man automatiskt drar slutsatsen att PK ljuger i tråden. Skam åt sådana personer! Faktum är att det genom några inlägg av ThordOlavsson - av en ren slump - kunde bevisas att PK hade talat sanning i tråden. I den privata konversationen som jag har tagit del av skriver PK tydligt att han är medveten om att hans förflutna inte är till hans fördel, men att han är fullt sanningsenlig i tråden. Och som sagt: Hittills tyder ingenting på motsatsen!

Så var har vi? Jo:

* PU kom upp till PK och hans sambo tidigt på söndagsmorgonen den 14 juni 1992 och var skitig, hysterisk och sönderriven.
* PU ska enligt PK flera gånger ha skrikigt typ "Vad fan har jag gjort", "säg att jag var här hela natten" och så vidare.
* muscaria hävdar att PU ska ha sökt alibi också på en annan adress den natten.
* PU har en minneslucka efter 02:00 fram till den påstådda taxiresan strax efter 03:00. Märkligt nog har även KM en minneslucka just efter 02:00. (Detta kan naturligtvis vara en slump.)
* Prinzezzan skrev för bara några dagar sedan att han/hon hade hittat noteringar om att en person i PU:s trappuppgång hade sett PU sargad dagen efter försvinnandet.
* PU ska enligt PK ha uttalat ett starkt intresse för Helena minst en gång innan Helena försvann.
* PK skriver att PU tog sin egen bil ner till Stadt.
* PK beskriver att PU kom gående mot PK:s gäng när de köade till Stadt från Trädgårdsskolans håll, och antydde genom det att PU hade parkerat sin bil där (där det än idag finns en parkering).
* PK skriver (som rednecksvedala2) att han skjutsade PU till sjukhusparkeringen på söndagen. Detta bevisar att PU av någon märklig anledning hade parkerat sin bil där under natten mellan den 13 och 14 juni 1992. Vittne till denna parkering finns enligt polisen, också ett vagt signalement.

Är det inte märkligt hur mycket som pekar på PU?
Jag har inte uteslutet PU som GM
Mycket möjligt att tre personer är inblandade i Helenas försvinnande.
Och BW kan förstås vara helt oskyldig.
Vi lär inte få reda på sanningen.
Vore till BW fördel att rentvå sig från försvinnandet om han nu kan det?
Citera
2023-04-14, 20:11
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rednecksvedala
Jag baxnar, Jag ska försöka få in mitt X på denna tråd. Så får hon säga sitt, om det går. Du ljuger ju mig rätt upp i ansiktet. vad döljer du?? Nu kommer jag lägga ut lite undan för undan. inte allt. men en del. man får vara taktisk mot dig. Du har varit uppe hos mig, dunkat på dörren.. komma in till mitt X och MIG OCH BETT OM ALIBI. DU SA: JAG HAR GJORT NÅGOT FRUKTANSVÄRT, DU TOG TAG I MIG OCH SA GÅNG PÅ GÅNG. LOVA MIG ATT DU INTYGAR ATT JAG PU HAR VARIT MED DIG HELA NATTEN, SEN SKRIVA ATT DIN SAMBO L. SKULLE VARA OTROGEN, LÅGVATTEN MÄRKE. DÅ HADE DU JU INTE BETT MIG VARA DITT VITTNE. DET HÄNDE ATT DU KOM UPP PÅ MORNARNA VILKET JAG TRÖTTNADE PÅ, DU LA DIG DÅ ALLTID I SOFFAN TILLS DIN SAMBO RINGDE, AV SKÄL SOM VAR AV DIN PERSONLIGA SAK. Du hade inte gjort inbrott, det var inte din grej precis, du hade inte varit ute och vänstrat, hade du, och om du nu hade gjort det, så hade jag vetat hur det hade gått till. hade du sopat till någon , vilket inte var så vanligt så hade du berättat det. DETTA VAR NÅGOT HELT ANNAT.. EN SÅDAN HÄNDELSE SÄGAR DU ALDRIG HAR SKETT.. DU SKA VETA VAD JAG TÄNKER . TVI FAN.. vad jag är upprörd över. Hallå, Vad tror du eller!!Vi diskuterar inte Rätt tipsrad här. det är lite värre än så! Mitt i detta så får du äntligen för dig att svara. och svaret blev exakt det jag trodde. Du säger att du inte hinner svara på allt. jag går ett steg längre än många andra. det har du visst det. Det gäller ett försvinnande. det är så viktigt att man kan plocka ut sin semester bara för att nu när man äntligen hittat till detta forum så vill man väl rentvå sig om man har blivit anklagad. då ser JAG iallafall inga hinder. Har man familj så är säkert dom införstådda med hela situationen. jag hälsar på mina barn i skåne. dom är införstådda. Sen till din fråga om varför jag inte tagit upp detta till polisen tidigare än 96 tror jag det var.. Det var så här.. EFTER DITT VÅLDGÄSTANDE DEN NATTEN. JAG VILL KALLA DET SÅ. EFTER ATT DU SKULLE LIGGA INNE PÅ SOFFAN FÖR ATT LUGNA NER DIG , OCH SEN BERÄTTA VAD DET VAR SÅ VAR DU BORTA PÅ MORGONEN.. JA- SEN VAR DU BORTA I MINST 14 DAGAR. JAG OCH D... LI...ST... A SKULLE GÅ TILL TO...BR...T .. DU STÅR DÅ PÅ PARKERINGEN UTE. jag frågar dig var fan har du varit, hemma säger du. jag säger att vi ska gå skallgång hela gänget och frågar om du ska med. NEJ SÄGER DU.. sen ser inte jag dig på ett bra tag. ca 3 mån.. Det gror i mitt huvud hela tiden vad det var du skulle sagt.. tiden går och den första jag får höra som är uppe hos dig. persiennerna var nerdragna hela tiden. detta jag talar om nu vet alla som var i våran omgivning. ska göra allt för att jaga rätt på våra gamla vänner så dom kan gå ut på tråden och verifiera detta. jag hörde att Å...var den första som träffade dig.. men sen var det efter många om och men andra kvinnor RA...LI......SEN VAR DET UL.....LI.... SEN VAR DET NAD....FH.....M Så alltså kunde jag inte få reda på vad det var. Och inte går jag och slänger ut mig till polisen något, bara så där.. idag skulle jag agerat annorlunda.. gjorde det inte då , men försök fan inte lägga det som en last på mig. lasten ligger PÅ DIG. DU LJUGER DIG BLÅ JUST NU.. FÖR MIG SÅ HAR DU INTE RENT MJÖL I PÅSEN. ÄNTLIGEN EFTER ALLA ÅR HAR JAG FÅTT STÄLLA FRÅGAN.. det blev liksom inte läge att tala med dig du vet . för det första var du inte kontaktbar. för det andra så levde vi ett liv som inte var avdenna planet. med olika substanser. eller förlåt. jag menar att jag gjorde det. sen blev vi ovänner. kanske 1 år senare eller drygt det. det vet du själv vad det handlade om.. du minns nog mig med för den delen. Ta dig samman och säg vad som tyngde dig den natten som du kom upp till oss. jag och mitt x låg inte och drömde.. sen alla vänner som märkte att inte allt stod rätt till . vi var väldigt många. hoppas att det finns några i gamla polare gänget som kan visa sin ryggrad och kliva in och fylla i det dom vet. sen betyder inte det att man vet vem som gjort vad den kvällen. menOKLARHETER FINNS. Sen är det ju inte säkert att dessa vet om dessa forum. men jag har kontakt med en del. får ringa dom..

Citat:
Ursprungligen postat av rednecksvedala
Man måste vara bra smutsig för att man ska uttrycka sig som jag gjorde. : Hur fan ser du ut!! Men du var ju inte bara smutsig, Det fanns andra saker att anmärka på. Som jag sagt tidigare . jag släpper inte på allt. Du kanske själv kan berätta hur du såg ut. Så inte jag lägger mina ord i munnen på dig. Vi vänder på det för omväxlings skull. Hade du något rivmärke kanske? Från buskarna ? Jag bara spekulerar nu. och om. var hade du det

Citat:
Många ensamstående män i Mariestad saknar alibi för aktuell tid, så är det nattetid. Avsaknad av alibi är med andra ord inte särskilt utpekande.

Teorin kring BW är skit. Det råder ingen konsensus om han kör SAAB eller Opel eller ens om han åker med sin egen bil. Färgen är både vit och brons. Vita bilar var poppis 1992, så det är inte heller det utpekande. Faktum är att det inte finns ett enda bevis eller indicium mot BW. Han förefaller vara utredd, att döma av dem som skrivit om hans beteende i Radbyn, och Helenas familj tycks inte misstänka honom. Men Skvagg har ju Leif GW:s stöd för sin teori som sista försvarslinje

Teorin om PU är bättre underbyggd. En fysisk person uppger att han varit sårad tidigt på morgonkvisten. Det hade varit bra om det hade sagts i juni 1992, men det sades inte ens direkt på Flashback. Istället är det så att den som har planterat tanken att PU var sårad är föraren av den vita bilen, som bland annat nämnt det för Muscaria. PeKr själv mindes inget sådant utan fick fråga SuEk som mindes "ett sår" på munnen, ett sår som tråden snart förstorade till en sprucken läpp, en uppgift som inte stämmer med vad föraren av den vita bilen försökt sprida. Föraren av den vita bilen är det alltså som inspirerat PeKr till lögnen om den sårade PU. Den person som skall ha sett PU be om alibi aktuell natt har förnekat att så är fallet, så Muscaria missade att kolla upp fakta.

PU har dessutom en Camry av 1986 års modell. PU:s historia stöds av regbevis som cirkulerat via PM. Att det är en Camry stöds dessutom av PeKr själv. Om nu PU händelsevis parkerat sin Camry vid sjukhuset aktuell natt så är den i varje fall inte den vita bakhjulsdrivna Opel som andra vittnen sett. En Camry är liksom en helt annan bil.

Så PU är inte aktuell pga att han är utsatt för falsk ryktesspridning av föraren av den vita bilen. PeKr är själv inte inblandad i gärningen utan är bara en nyttig idiot för föraren. PeKr själv hyser agg mot PU för att fått sin mandom nedvärderad av en kvinna pga PU. Liten s*nopp syndrom helt enkelt. Därför ljuger han om både det ena och det andra. Skaffa en sugpump för helvete! Skall göra 10%. Kanske räcker?

BW å sin sida är en god vän till Helena som får klä skott för mordet liksom PR tidigare.

Se mina fetningar i de två citaten av PK. Samma sak skrev PK i den privata konversationen - att han inte ville lägga ut allt på en gång utan ta det steg för steg för att just inte lägga orden i mun på PU. Sedan beskrev PK PU:s underläpp som "svårt sargad". Han beskrev turerna om den flera gånger. På detta har Prinzezzan skrivit alldeles nyss att han/hon i gamla anteckningar hade noterat att det fanns en person i PU:s trappuppgång som dagen efter också hade noterat att PU var sargad.

Vem är föraren av den vita bilen?
Citera
2023-04-14, 20:27
Medlem
Greenskys avatar
Citat:

PeKr själv hyser agg mot PU för att fått sin mandom nedvärderad av en kvinna pga PU. Liten s*nopp syndrom helt enkelt. Därför ljuger han om både det ena och det andra. Skaffa en sugpump för helvete! Skall göra 10%. Kanske räcker?

.

Ok! Så PeKr har en liten balle och det anser han är PU:s fel, så därför lägger PeKr ner ett enormt jobb för att sabba livet för PU som hämnd?

Jaja....
Citera
2023-04-14, 22:13
Medlem
zoomlanders avatar
Citat:

Vem är föraren av den vita bilen ?
Citera
2023-04-15, 00:25
Medlem
Citat:
Många ensamstående män i Mariestad saknar alibi för aktuell tid,

Jo, det ar korrekt. Men nu fragade jag traden om dessa 2 specifika man och deras alibi. Om nu nagon vet det. Jag tar for givet att bada blivit forhorda vid nagon tidpunkt.
Citera
2023-04-15, 07:47
Medlem
Hela fallet präglas av BW och MK som gjort allt och lite till för att förvilla, misstänkliggöra andra och sprida osäkerhet kring sig själva. Det har de gjort från start när de gömde kroppen för att komma undan med brottet. De är GWs gubbar och de är gm.

De har falska alibin där de täcker upp för varandra. BW skyddas dessutom av ett kvinligt falskt alibi. MK är inte kollat bra av polisen.

Familjen borde öppna ögonen och inse det uppenbara, alt ringa GW så han kan förklara. Jag kan inte vara mer tydlig än så.
Citat:
Ursprungligen postat av MrConwell
Jo, det ar korrekt. Men nu fragade jag traden om dessa 2 specifika man och deras alibi. Om nu nagon vet det. Jag tar for givet att bada blivit forhorda vid nagon tidpunkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in