Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-13, 19:53
Medlem
Herr Bökbergs avatar
BB=Betong Bögs pakten
2023-04-13, 20:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Det är 100 % Kent Ekeroths röst på han från Påskön, äntligen satt den https://www.youtube.com/watch?v=1v3QD7cBX7s
2023-04-13, 20:13
Medlem
Lag Syd pakten är rätt lik den som var när de var i Norrland, la familia eller vad de kallade sig. De hade 2 snubbar som gjorde att de vann alla tävlingarna, någon som var mullvad från början & han Wrenkler eller vad han hette. Sen var planen att så fort de hamnade i ö-råd så skulle de skicka hem dessa en efter en.

Lag Syd har 3 snubbar som gör överväldigande majoriteten av allt jobbet i lägret. Oskar & Marcus bidrar överlägset mest till lägret. Dessa två + Dennis är även de överlägset bästa i tävlingarna, det är även dessa 3 som ligger på the chopping board om de hamnar i ö-råd. Så dessa i BB-pakten ligger på stranden & chillar medans andra gör jobbet & tycker sen självgoda som de är att de visst är värdiga vinnare.
2023-04-13, 20:35
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Lag Syd pakten är rätt lik den som var när de var i Norrland, la familia eller vad de kallade sig. De hade 2 snubbar som gjorde att de vann alla tävlingarna, någon som var mullvad från början & han Wrenkler eller vad han hette. Sen var planen att så fort de hamnade i ö-råd så skulle de skicka hem dessa en efter en.

Lag Syd har 3 snubbar som gör överväldigande majoriteten av allt jobbet i lägret. Oskar & Marcus bidrar överlägset mest till lägret. Dessa två + Dennis är även de överlägset bästa i tävlingarna, det är även dessa 3 som ligger på the chopping board om de hamnar i ö-råd. Så dessa i BB-pakten ligger på stranden & chillar medans andra gör jobbet & tycker sen självgoda som de är att de visst är värdiga vinnare.
Det stör mig enormt mycket. Helt korrekt analys. Ingen förutom Dennis, Marcus och Oscar är värdiga vinnare i det laget.
2023-04-13, 20:36
Medlem
Så har det alltid varit. De som anstränger sig och är starka är ofta dålig på det social och ses som hot. De åker först, sen ligger bikinigänget och bögen och myser på stranden.
2023-04-13, 20:46
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helohelon
Har någon tittat Eriks hänt.se intervju. Snackar han om något av värde i den, är han verkligen kär i Amanda?
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Man blir bara ännu mer övertygad om hur förälskad han är i Amanda men den lägger inte till något.
Det är bara vänskap. Jag har inte läst på Hänt, finns artiklar på andra sidor.
2023-04-13, 20:46
Medlem
Christina ser faktiskt väldigt bra ut och särskilt med två tofsar sådär. Jag hade iaf och då brukar jag inte vara så himla pepp på att ligga med brudar.

Bb-gänget verkar så jävla genomvidriga och falska människor rakt igenom. Snackar om att vinna genom att vara snäll… Fy, nej. Alla människor som babblar mycket om att dom är snälla/ödmjuka kan man utgå från är motsatsen.
2023-04-13, 20:52
Medlem
XtraXs avatar
Gränslandet.

.
2023-04-13, 20:58
Medlem
Asså den där jävla sprätten Zeki....bara hatar den lille blatten
2023-04-13, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Asså den där jävla sprätten Zeki....bara hatar den lille blatten

Verka som zeki va där när du tappa tvålen 😂
2023-04-13, 21:27
Medlem
Amanda verkar vara extremt manipulativ och tyr sig till människor hob märker att hon kan styra. Erik är ett perfekt byte för Amanda. Dennis i lag syd är minst lika svag människa som Erik.

Om jag hade vart erik hade jag inte kollat på ett enda avsnitt. Jag hade skämts ihjäl av att visa att man är en hund.
2023-04-13, 21:45
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hon är ju en rulta med utstående öron likt en schimpans och det tjuriga sättet sen

Ok vi har alla olika smak.

Pernilla ser ut som en gammal rätta, och väldigt oskön på andra sätt också, usch.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in