Lag Syd pakten är rätt lik den som var när de var i Norrland, la familia eller vad de kallade sig. De hade 2 snubbar som gjorde att de vann alla tävlingarna, någon som var mullvad från början & han Wrenkler eller vad han hette. Sen var planen att så fort de hamnade i ö-råd så skulle de skicka hem dessa en efter en.
Lag Syd har 3 snubbar som gör överväldigande majoriteten av allt jobbet i lägret. Oskar & Marcus bidrar överlägset mest till lägret. Dessa två + Dennis är även de överlägset bästa i tävlingarna, det är även dessa 3 som ligger på the chopping board om de hamnar i ö-råd. Så dessa i BB-pakten ligger på stranden & chillar medans andra gör jobbet & tycker sen självgoda som de är att de visst är värdiga vinnare.
Lag Syd pakten är rätt lik den som var när de var i Norrland, la familia eller vad de kallade sig. De hade 2 snubbar som gjorde att de vann alla tävlingarna, någon som var mullvad från början & han Wrenkler eller vad han hette. Sen var planen att så fort de hamnade i ö-råd så skulle de skicka hem dessa en efter en.
Lag Syd har 3 snubbar som gör överväldigande majoriteten av allt jobbet i lägret. Oskar & Marcus bidrar överlägset mest till lägret. Dessa två + Dennis är även de överlägset bästa i tävlingarna, det är även dessa 3 som ligger på the chopping board om de hamnar i ö-råd. Så dessa i BB-pakten ligger på stranden & chillar medans andra gör jobbet & tycker sen självgoda som de är att de visst är värdiga vinnare.
Det stör mig enormt mycket. Helt korrekt analys. Ingen förutom Dennis, Marcus och Oscar är värdiga vinnare i det laget.
Så har det alltid varit. De som anstränger sig och är starka är ofta dålig på det social och ses som hot. De åker först, sen ligger bikinigänget och bögen och myser på stranden.
Christina ser faktiskt väldigt bra ut och särskilt med två tofsar sådär. Jag hade iaf och då brukar jag inte vara så himla pepp på att ligga med brudar.
Bb-gänget verkar så jävla genomvidriga och falska människor rakt igenom. Snackar om att vinna genom att vara snäll… Fy, nej. Alla människor som babblar mycket om att dom är snälla/ödmjuka kan man utgå från är motsatsen.
Amanda verkar vara extremt manipulativ och tyr sig till människor hob märker att hon kan styra. Erik är ett perfekt byte för Amanda. Dennis i lag syd är minst lika svag människa som Erik.
Om jag hade vart erik hade jag inte kollat på ett enda avsnitt. Jag hade skämts ihjäl av att visa att man är en hund.