Citat:
Ursprungligen postat av
lolakola123
Jag är en tjej i unga tjugorsåldern. Utseendemässigt ligger jag nog runt medel. Kort, lite överviktig (under fem kilos övervikt, syns inte jättetydligt när jag har kläder), kurvig kroppsform (timglas, bröst & höfter, smalare midja), långt blont hår, sött ansikte med näpna drag symmetriskt osv. Naturlig look, inget som sticker ut. Märker att killar/män kollar på mig (var fulare förut och då kollade de inte alls på samma sätt). Som person är jag lite egen men relativt socialt tränad. Är introvert i grunden men har inga större problem med kallprat (även om det tar emot inombords och det ofta känns som jag säger fel/konstiga saker), när jag känner mig mer bekväm håller jag gärna låda och anses som rolig, ärlig och pratsam. Jag känner mig konstig men tolkas normal utåt (som jag förstått det).
Min fråga är då hur mina chanser ser ut när det kommer till killar. Hittills i mitt liv har jag inte haft några större framgångar inom det området. När jag pratar med mina killkompisar om det är deras svar typ "jag fattar inte hur du kan ha svårt att hitta någon du ser bra ut och är skön". Jag har inga problem med att ta första steget, men vill väldigt ogärna göra någon obekväm. Tycker även det är svårt att veta om någon är intresserad av mig. Vill inte utsätta en kille för ett raggningsförsök om han inte har något intresse av mig och blir obekväm/känner sig trängd. Jag dras till mer lugna, trygga och lite nördiga killar. Jag pluggar i en studentstad med många killar och många som utåt sett passar in på den beskrivningen. När jag är ute skulle jag gärna vilja våga ragga på den typen av killar, men backar ofta då jag inte vill göra de obekväma (de själva är ofta ganska reserverade). Ska jag våga? Fråga till er killar, blir ni obekväma om tjejer raggar på er/visar intresse?
Till att börja med.
Stäng ner alla dejtingappar för all framtid. Män charmar man genom att prata med dem. Genom att visa sin charm som kvinna vilket endast går genom riktig fysisk kontakt i riktiga livet. Inte genom att skriva meddelanden till dem på en skärm.
Ja det här tipset brukar jag mest ge till killar som är incels.
Men här kommer mitt lilla tips.
Prova att bli vän med 1.000 killar.
Var rak och tydlig med att du är
intresserad av dem och ser dem som en lämplig kandidat att bli tillsammans med.
Ha inte sex med dem och kyss dem inte.
Berätta att du träffar fler män och försöker hitta den rätte.
Ge killen en kram och en puss på kinden på varje träff.
Var alltid rak och tydlig på varje träff att du är intresserad av honom men att du träffar fler och försöker hitta den rätte. Men att just killen du är med nu är en väldigt bra kandidat och allt går åt rätt håll.
Fortsätt tills du hittar den rätte.
Tror tipset kanske funkar bättre för killar men du kan ju prova.
Ps. Ett annat tips som är lite mer långsiktigt och kanske kräver
lite mer av en själv när det
gäller tålamod och annat i livet är att bara träffa gentlemen.
Lycka till

Ds.