2023-04-09, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Om Gräddrumpan däremot är en slags teatralisk performance, då kan jag se det komiska i alltihop. Som ren humor är hon mycket rolig i allt det tragiska och hon har helt klart talang och är finurlig. Men mycket tyder tyvärr på att det är verkligheten hon förmedlar.

Jag menar att hon använder sociala medier för att känna att hon är någon. Inte den alkoholiserade Pia som knappt har råd med mat och tigger pengar till en flaska vin utan GRÄDDRUMPAN med hela svenska folket. Det får henne att må bra men hindrar samtidigt att hon tar itu med problemen.
Citera
2023-04-09, 18:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
..Kul om hon skulle varit Performance Artist! Men hon verkar bara ”spela sig själv”. Och göra sig själv illa?
Om och om igen..?
Det är tragiskt om det är så. Men om hon vore artist så skulle hon vara fantastisk, jag tycke att hon har en del kvalitéer.
Citera
2023-04-09, 19:54
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Menar du att hon nånsin borstat tänderna? Det kan man inte tro när man ser hennes gula smetiga gaddar.
Hennes tänder se mycket riktigt skitiga ut. Jag får nästan en vibb i kroppen av att vilja kyssa henne, låter kanske sjukt men så är det. Kanske en slags fetish på samma vis som en del vill ha oralsex med skitigt sköte. 😬
Citera
2023-04-09, 20:34
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Det är tragiskt om det är så. Men om hon vore artist så skulle hon vara fantastisk, jag tycke att hon har en del kvalitéer.

Där Pinoputchin, är vi lite oense då.
Jag tycker inte att Gräddrumpan har något som helst materiral,som skulle funka någon annanstans än på den virala scenen hon nu befinner sig.
Citera
2023-04-09, 20:41
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Hennes tänder se mycket riktigt skitiga ut. Jag får nästan en vibb i kroppen av att vilja kyssa henne, låter kanske sjukt men så är det. Kanske en slags fetish på samma vis som en del vill ha oralsex med skitigt sköte. 😬

Inte sjukt, hon återanvänder ju även hamla IKEAservetter för nr ett, nummer två. Har hon visat.
Citera
2023-04-09, 21:21
Medlem
DayNites avatar
någon som vet om det är sant att hon nu blivit vräkt av sin förening för att hon inte betalat avgifen?
Citera
2023-04-09, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
någon som vet om det är sant att hon nu blivit vräkt av sin förening för att hon inte betalat avgifen?

Hoppas det. Vi vill se nästa akt i dramat istället för detta tomgångstuggande. Gräddis hemlös borgar för en intressant sommar, kanske kan det toppa LBs Tältrunksturne!

Sen kan hon bli tvångsinlagd med varm säng, nyttig mat och en skön trilafonspruta i knullarslet lagom tills det blir kallt igen så är ingen skada skedd.
Citera
2023-04-09, 21:32
Medlem
Citat:

Hon hade inte betalt uppkopplings avgiften på internet men det skulle vara löst. Men tror inte att det är allt för långt tills hon inte har pengar till hyran längre.
Tror knappast att hennes of kan inbringa så mycket pengar i längden.
Citera
2023-04-09, 22:00
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Så tragiskt då hon uppenbarligen inte mår bra utan behöver adekvat vård och medicinering.
Citera
2023-04-09, 22:02
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Att hon blivit vräkt är nog en gammal nyhet, hon bor fortfarande kvar på samma adress. Men det måste vara en mardröm för grannarna, som har köpt en lägenhet för flera miljoner och så får de stå ut med en granne som nästan är värre än självaste Christer Pettersson.
Citera
2023-04-10, 07:26
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botkyrka-babe
Så tragiskt då hon uppenbarligen inte mår bra utan behöver adekvat vård och medicinering.
Man tror ju att hon mår dåligt. Liknar lite Lennart Bladh, där man misstänkte pannlobsdemens.
Citera
2023-04-10, 14:11
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Citat:
Man tror ju att hon mår dåligt. Liknar lite Lennart Bladh, där man misstänkte pannlobsdemens.

Hon ju uppenbarligen väldigt, väldigt dåligt.

Jag hoppas att detta inte slutar illa för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in