2023-04-08, 07:08
Medlem
Förmodligen någon narcissistisk problematik. Verkar oerhört vanligt i medievärlden.
Citera
2023-04-08, 07:39
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
https://www.friatider.se/rik-vansterjournalist-pa-sodermalm-stal-pa-ica

Jenny Nordlander redaktionschef på bolaget Filt, som bland annat producerar flera program för Sveriges Radio. Hon har också jobbat på Aftonbladet och Dagens Nyheter och varit programledare på Kulturnyheterna på SVT.

Den 18 mars i år klev den 37-åriga vänsterprofilen in på Ica Kvantum på Magnus Ladulåsgatan på Södermalm i Stockholm. Väl inne i butiken stal hon varor till ett sammanlagt värde av 381 kronor

Jenny Nordlander fick stor uppmärksamhet i slutet av 2015. Då annonserade hon som chefredaktör för Nöjesguiden efter nya film- och musikrecensenter med kommentaren: "Obs: vita män undanbedes"

Var det en politisk handling?

Om hon nu hatar vita män så är det märkligt att hon skulle handla på ICA och berika den vite rike ICA handlarens pung.
Jenny Nordlander kan ha som agenda att slå två flugor på smällen. Ta från den rike vite och få lite gratis käk.

Det kan jag ha förståelse för, men att paret Jenny Nordlander / Adam Momodou Taal svarthyr sin lägenhet är svineri. Utnyttja bostadsbristen för tjäna storkovan är äckligt!!!
Särskilt för vänsteraktivister. Var finns moralen?
Tar ockerhyror och förhindrar att riktigt behövande får tillgång till bostad.

Ser att det nyss flyttat in en kändis och hennes man hos Adam!

Folkbokföringsbrott begår de också. Folkbokföringsbrott blir svårare nu när det ska börja räknas folk.
Befria parets hyreslägenhet från deras klor och låt dom trängas i sin 5-rums bostadsrätt!!!
Senast redigerad av gofigur 2023-04-08 kl. 07:43.
Citera
2023-04-08, 07:48
Avslutad
Vad är det med vänsterpack och stjäla på ICA? Nyligen åkte äcklet Dror Feiler dit för samma sak
Citera
2023-04-08, 07:59
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag trodde att vänstern alltid handlade på COOP. Är Konsum bara för sossar?
Citera
2023-04-08, 08:02
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Vad är det med vänsterpack och stjäla på ICA? Nyligen åkte äcklet Dror Feiler dit för samma sak

Varje person som självidentifierar som vänster självidentifierar som God Människa och därför anser de sig ha rätt att skita i lagar och regler, för lite brott är ingenting mot den Godhet de tillför världen genom att godhetssignalera på sociala medier.
Citera
2023-04-08, 08:33
Medlem
Kanske det var ett ställningstagande mot de höga matpriserna? Eftersom livsmedelskedjorna höjt priserna så mycket så är det ok att stjäla om man inte har råd med mat.
Citera
2023-04-08, 08:42
Medlem
LKKINGENs avatar
Ni som vet, när hon sökte folk och skrev vita män undanbedes i annonsen, blev det nån följder av det?
Hade jag sökt folk och skrivit endast vita sökande eller neger undanbedes så inte fan hade jag sluppit undan.
Fast det är klart, vita män kan ju inte bli diskriminerade?
Citera
2023-04-08, 09:13
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Ojojoj.. en som åkt dit för snatteri... buhuhu... vilka brott begås i parti och minut av Järnrörsgänget?

Men kan väl vara schysst för er att få vrida fokus ett par sekunder från alla yrkeskriminella i era led.

Vafan, är du vänsteraktivist här i tråden?
Minns dig som sifferslö rasist i förra tråden jag diskuterade med dig.
Men de starka känslorna känner jag igen!

Antar att du inte vill diskutera siffror...?
21.600 kronor i böter snackar man inte bort lätt!!
Årsinkomst på 548.000 kronor gör brottet anmärkningsvärt i sig.
Högprofilerad vänsteraktivist ökar på anmärkningsgraden.

Att vänsteraktivist Dror Feiler felar är lättare att förstå. Han har väl inte så fett?
Men han borde fela på ICA och inte på COOP...
Citera
2023-04-08, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Vafan, är du vänsteraktivist här i tråden?
Minns dig som sifferslö rasist i förra tråden jag diskuterade med dig.
Men de starka känslorna känner jag igen!

Antar att du inte vill diskutera siffror...?
21.600 kronor i böter snackar man inte bort lätt!!
Årsinkomst på 548.000 kronor gör brottet anmärkningsvärt i sig.
Högprofilerad vänsteraktivist ökar på anmärkningsgraden.

Att vänsteraktivist Dror Feiler felar är lättare att förstå. Han har väl inte så fett?
Men han borde fela på ICA och inte på COOP...

Vart vill du komma?
Tråden handlar inte om honom.. men du var tvungen att dra in en "vänsterjude" i det hela?
Gjorde det ont när din mamma tappadde dig bakom vagnen?

Ta förhåll dig till tråden istället.. som är så gullig.. vänsterrasist…

Tja alla som jobbar på SVT är väl det enligt nazistmått mätt.

Framförallt kvinnor.. som jobbar med kultur. Usch så hemskt för alla Sverigevänner.. det ska vara Diesel, grillkorv, folköl och Jimmie! Allt annat är snusk och usch.
Citera
2023-04-08, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Hon har barn med Adam Tensta. Dom ungarna kommer ju inte alls växa upp som kaotiska galningar...
Det lär knappast sluta bra. Unhinged maximus. Blir säkert en bra realityshow av den familjen framöver
Citera
2023-04-08, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Var det en politisk handling?

Om hon nu hatar vita män så är det märkligt att hon skulle handla på ICA och berika den vite rike ICA handlarens pung.
Jenny Nordlander kan ha som agenda att slå två flugor på smällen. Ta från den rike vite och få lite gratis käk.

Det kan jag ha förståelse för, men att paret Jenny Nordlander / Adam Momodou Taal svarthyr sin lägenhet är svineri. Utnyttja bostadsbristen för tjäna storkovan är äckligt!!!
Särskilt för vänsteraktivister. Var finns moralen?
Tar ockerhyror och förhindrar att riktigt behövande får tillgång till bostad.

Ser att det nyss flyttat in en kändis och hennes man hos Adam!

Folkbokföringsbrott begår de också. Folkbokföringsbrott blir svårare nu när det ska börja räknas folk.
Befria parets hyreslägenhet från deras klor och låt dom trängas i sin 5-rums bostadsrätt!!!

Sant så är det nog. Snor man från den vita mannen så är det nog lugnt, vänsterlogik.

Undrar varför alla kända vänsteraktivister alltid bo så långt dom kan från förorterna där vi andra vanliga människor måste bo.
Men jag antar att någon måste bo där så att dom kan spotta på alla vita män dom ser.
Citera
2023-04-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Ojojoj.. en som åkt dit för snatteri... buhuhu... vilka brott begås i parti och minut av Järnrörsgänget?

Men kan väl vara schysst för er att få vrida fokus ett par sekunder från alla yrkeskriminella i era led.

Oj, tog du åt dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in