Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
Ja ja... du och de andra Nato-vännerna här på flashback är bättre och godare människor än vi ryss och ukraina vänner.
Jag bad någon nämna en ryssvänlig engelskspråkig bloggare. Sådant kan mycket väl finnas men jag har inte sett detta och bad någon länka till det.
Jag kan inte ryska nämnvärt och följer inte rysk statlig TV. Gör du?
Man behöver inte följa rysk Tv det räcker att se några episoder för att inse att landet är sjukt, totalt sjukt. Dumma idioter som står och hotar västvärlden med undergång, attackera Warszawa, Berlin och skicka en 500m hög radioaktiv tsunami över Storbritannien, och av bara farten så skulle irland också svepas med. Och den som gapar värst är moderatorn, programledaren Vladimir Solovyov direkt när någon har en någorlunda vettig åsikt så börjar han direkt prata i munnen på dom. Något som också är populärt är att upprätta Eurasiska riket som skulle sträcka sig från Vladivostok till Lissabon. Så ta och kolla in dårarna du så kanske du landar någonstans i närheten av verkligheten efter att ha sett några av dom värsta avarterna inom människosläktet.