Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-07, 01:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Peter sade alltså den kvinnliga versionen av n-ordet om Christina när han berömde henne efter en tävling och fick därför åka hem då Zeki sade det till produktionen…

Zeki verkar dock kunna bete sig hur som helst utan att bli hemskickad.

Zeki är blatte och har därmed frikort att göra vad han vill. Var likadant med Hayes när han sa att han att skulle bryta armen av Mattias och att han skulle gå ut i skogen och skaffa ett par pungkulor sist han var med.

Dessutom hörde ju inte ens Christina det så hur kan hon bli kränkt av något hon inte har hört med egna öron?
2023-04-07, 01:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Haha ungefär så. Så jäkla äcklig stil! Han visste ju att Peter inte sagt det nedlåtande! Men säkert inför Christina så lät han henne tro att han sagt det som ett skällsord!! Nån annan borde ju också hört det och ingen annan reagerade på det förutom rasist-korts-blatten själv!! Om det är nån som ska åka hem så är det Zeki och då menar jag inte till Sverige!! Dock lär han inte vinna Robinson eftersom han är totalt värdelös, kan ju inte ens kasta ut ett nät och verkar ha tummen mitt i handen. Det enda han är bra på är att dra rasistkortet stup i kvarten! Tror dock inte han har spelat in samtalet utan det har räckt med att han gått till produktionen och sagt sin version och de har tagit beslut utan att höra Peters version. Det verkar ju helt galet att produktionen väljer att enbart tro på Zekis ord. Skrämmande, då kan ju vemsomhelst hitta på vadsomhelst om någon som de vill få diskad!!

Zeki sa det till Christina som sa det till produktionen. Med andra ord agerade produktionen på tredjehandsuppgifter. "Han sa att han sa n-ordet om mig". För jävla dåligt. Lika dåligt som när Tommie åkte ut. Tv4 måste lära sig att bedöma det efter i vilket sammanhang det sades.
2023-04-07, 01:13
Medlem
Tamborinos avatar
Gränslandet är ren komik , en Xtremet orolig pk kvinna , en sjukt lat neger , en helt galen förvirrad kvinna och en aggresiv blatte .
Det blir bra TV det
2023-04-07, 01:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Christina kunde ju undviket det och räddat kvar Peter.
Peter är 67 år och uppvuxen med att det hette negerbollar.

Om man ska gå efter Christinas IG så verkar hon se alla som säger neger/negress som ondskan personifierad. Oavsett vilket sammanhang det sades i.
2023-04-07, 01:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Åldersskillnaden mellan Milf-Strand och hennes vuxna barn? är den hela 15 år?

Barnbarnet såg ut att vara 10 år, fullständigt orealistisk familj

Om Anna fick barn när hon var 20 och hennes barn i sin tur fick barn när de var 20 så är det inte helt orealistiskt.
2023-04-07, 01:21
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Mmm fast har för mig att de sa att förloraren åker hem, men vi får se.

Såvida inte den som blir utröstad tackar nej till Gränslandet. Då får den som förlorade i duellen en ny chans.
2023-04-07, 01:28
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Zeki sa det till Christina som sa det till produktionen. Med andra ord agerade produktionen på tredjehandsuppgifter. "Han sa att han sa n-ordet om mig". För jävla dåligt. Lika dåligt som när Tommie åkte ut. Tv4 måste lära sig att bedöma det efter i vilket sammanhang det sades.

Jag har mycket svårt att tro att produktionen kastade ut Peter utan att konfrontera honom med tredjehandsuppgifter.
2023-04-07, 01:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag har mycket svårt att tro att produktionen kastade ut Peter utan att konfrontera honom med tredjehandsuppgifter.

Peter själv säger ju att han där och då inte kom ihåg att han hade sagt det utan att han först tre veckor efter att han kommit hem fick reda på den verkliga anledningen.
2023-04-07, 01:34
Medlem
Kellywomans avatar
Är det bara jag som tycker att årets deltagare är riktigt tråkiga?
Ingen som engagerar såsom Helene eller Bella.
Möjligen gör idioten Zeki att vi tv-tittare har någon att reta oss på?

Undrar om det är seröst sagt av Fabian att kvinnor dras till honom? Han ser ju allmänt sliten ut med äckligt hår och chipstuttar
2023-04-07, 01:38
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Peter själv säger ju att han där och då inte kom ihåg att han hade sagt det utan att han först tre veckor efter att han kommit hem fick reda på den verkliga anledningen.

Jo jag läste det också i media. Har bara så svårt att tro på det faktiskt just för det är tredjehandsuppgifter. Alla måste ju få försvara sig även på tv4.
Men kanalen kommer ju inte uttala sig. Jag tror Peter friserar sanningen. Men hela grejen är urlöjligt då hon inte ens hörde det.
2023-04-07, 02:35
Medlem
Citat:
Om Anna fick barn när hon var 20 och hennes barn i sin tur fick barn när de var 20 så är det inte helt orealistiskt.

White trash family, säkra källor från Gävle.
2023-04-07, 02:47
Bannlyst
Enligt Christina ska han sagt det flera gånger..
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pQlQ21/robinson-peter-andersson-tvingades-lamna-efter-rasistiska-ord-om-christina-onuora

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in