Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-06, 21:28
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hon vill se picken sprujta.
Och vet du varför hon kämpar för det

Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Att visa kvinnor att man har "bra" värderingar är väldigt attraktivt. Det är faktiskt snälla killar som får ligga mer än elaka. Sen ska man inte vara en toffel såklart.

Varför gå över ån? efter Heimdahls buteljerade vatten
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-06 kl. 21:34.
2023-04-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambdasound3.0
Erik, vilken patetisk person. 0% ledare och 100% följare. När han försökte leka "coah" så lyssnade ingen på honom och nu när ADHD-Amanda kom in i laget så pratar han samma bäbisspråk som henne och fistbumpar till varje mening. Blir spyfärdig när jag ser och hör hans ordbajseri.

Orka bry sig att de tycker om varandra!
Har du hört att folk skaffar barn efter 2 dejt på tinder?
2023-04-06, 21:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brott81
Du kanske missar att Zeki hörde Peter och hade underlag för det han uttryckte om
Peter?
Vilket underlag hade Zeki?
2023-04-06, 21:55
Medlem
XtraXs avatar
N ordet alltså.

"När vi åker tillbaka med båten efter tävlingen som Lag Syd vann stort så sa jag: ”Jävlar va hon var duktig den tjejen”. Vi visste ju inte vad de hette då för vi fick inte prata med varandra.

När en lagkamrat då frågade vilken tjej han menade hade han sagt n-ordet.

– Det klart att det är olyckligt sagt, det erkänner jag. När man är i min ålder så har det alltid varit ett fint ord, men det är inte det idag, så jag köper det. Jag har gjort bort mig på så sätt, säger Peter."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pQlQ21/robinson-peter-andersson-tvingades-lamna-efter-rasistiska-ord-om-christina-onuora
2023-04-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Skulle inte förvåna mig om Oskar förde anteckningar om saker som Marcus sagt om vildmarkslivet för att sedan kunna faktakontrollera uppgifterna i efterhand bara för att bevisa att han vet mer.

När båda är hemma i Sverige resp påskön skickar oskar ett härligt litet excel-ark. ”Kolla här är alla fel du haft under säsongen. Du behöver mer humbleness liksom!”.
2023-04-06, 21:59
Medlem
Undrar hur mycket det knullas på i Robinson egentligen. Varit märkligt sexuell stämning ibland. ”Trippelmacka” för att värma sig på natten och nu Amanda + Erik grejen.
2023-04-06, 22:26
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vilket underlag hade Zeki?

Tydligen fler deltagare, enligt honom själv
2023-04-06, 22:28
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud
Undrar hur mycket det knullas på i Robinson egentligen. Varit märkligt sexuell stämning ibland. ”Trippelmacka” för att värma sig på natten och nu Amanda + Erik grejen.
Med tanke på att de varken har toapapper, tandkräm och tvål och redan efter en dag luktar ganska äckligt och följaktligen känner sig rätt äckliga tror jag att knullandet är ganska obefintligt.

Möjligen går nån av dem iväg för en snabbrunk men med tanke på det lilla område de har att röra sig på så undrar jag om det ens runkas så särskilt ofta.
2023-04-06, 22:42
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud
Låter som önsketänkande från din sida.
Jag gissar på noll då deras hygien är noll
2023-04-06, 22:44
Medlem
Kuddkrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Hoppas du är ironisk! Han klarar ju för fan inte ens att slänga ut ett nät!!

Nej men exakt. Talanglös och total brist på självinsikt.
2023-04-07, 00:03
Medlem
ojojoj3s avatar
Hade jag varit Christina och Zeki hade viskat det i mitt öra hade jag fan börjat puckla på honom. Skulle börjat med att jag är dålig förlorare och slutat med att han är a piece of shit.
Synd att Sanna åkte ut, jag gillade henne. Hon får mig nästan att tro att hon hittat lite cannabisplantor och sitter och röker på varannan timme, så chill är hon med livet. Önskar jag kunde må så utan att behöva knarka så makt åt henne för att hon klarar det.
Jag hade gärna sett att nån riktigt stark kom in i gränslandet och kunde lära Zeki att veta hut. Han är en riktig bitch också för det där med att han golade. Han ser så jävla ond ut i ansiktet, när han ler så känns det som att han har djävulen inne i sig.

Jag gillar verkligen Amanda, i början tyckte jag hon verkade dryg men hon är fan härlig och tar ansvar för sig själv vilket inte många andra gör. Fabian är patetisk som han håller på och säga att han är snyggaste gubben på hela stan. Som om!
2023-04-07, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Med tanke på att de varken har toapapper, tandkräm och tvål och redan efter en dag luktar ganska äckligt och följaktligen känner sig rätt äckliga tror jag att knullandet är ganska obefintligt.

Möjligen går nån av dem iväg för en snabbrunk men med tanke på det lilla område de har att röra sig på så undrar jag om det ens runkas så särskilt ofta.
Förr om åren knullades det en hel del i Robinson. Hur det är nu för tiden kan vi bara spekulera i. Hygienen är nog inget större bekymmer, deltagarna badar flera gånger om dagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in