2023-04-05, 22:42
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Dumpen ber om att få honom identifierad. Han sitter nog på nålar nu den jäveln

Hoppet är det sista som överger en sägs det, men den här gäddan bör nog städa bort alla sina sociala medier redan nu och lyfta luren till chefen direkt. Bättre att förekomma än förekommas.
Han är körd nu. Skulle även köpa ut cigg, inget försvarstal, kommer få sparken.

Han kommer inte kontakta impulskontrollen…

Bra att de har med en tredje person!
Citera
2023-04-05, 22:42
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Dumpen ber om att få honom identifierad. Han sitter nog på nålar nu den jäveln

Hoppet är det sista som överger en sägs det, men den här gäddan bör nog städa bort alla sina sociala medier redan nu och lyfta luren till chefen direkt. Bättre att förekomma än förekommas.
Dröjer nog inte länge innan han är identifierad.

Vad kan han tänkas jobba med då?
Citera
2023-04-05, 22:44
Medlem
Citat:
Lite lustigt att vara snut inom IT-brott och själv gå i en så enkel IT-fälla Han måste vara jävligt inkompetent och borde pyssla med att dela ut P-böter eller nåt.

Ja, det är väldigt märkligt faktiskt. Som polis borde han ju varit väl medveten om dumpens existens och med tanke på hans sexuella preferenser + jobbinriktning borde han ju varit inne och läst chattar kan man tycka. Men det är väl som dem säger, i den sitsen så tänker de bara med ett huvud och det sitter inte mellan axlarna.
Citera
2023-04-05, 22:44
Medlem
Crankyshake2s avatar
Gammelgädd polisen. Vem är han? Ingen rebus?
Citera
2023-04-05, 22:45
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Dröjer nog inte länge innan han är identifierad.

Vad kan han tänkas jobba med då?

Ingen aning. Kan ju vara precis vad som helst. Han såg jävligt generiskt svennebanan ut. Lät inte helt puckad verbalt så förhoppningsvis finns här lite social fallhöjd i alla fall. Låter ju så då han själv är orolig för just jobbet.
Citera
2023-04-05, 22:46
Medlem
Citat:
Det är hur länge man har haft kontot.

Fick nyligen tillgång till ett konto som jag skapade för typ 10 år sedan. Och det har 3000+ dagar. Har inte använt det någonting. Så det har ingenting med hur aktiv man har varit.

Anade det men iom att så många tar upp det hela tiden så tänkte jag att det kanske handlar om aktivitet ändå trots allt.
Citera
2023-04-05, 22:50
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Vill du vara lika frän som gädda #211 och ha en mössa med inbyggd lampa?

https://www.biltema.se/fritid/fritidsklader/mossor/mossa-med-led-lampa-2000041938?gclid=EAIaIQobChMI4dHpxceT_gIVqJlmAh0kz g_4EAQYByABEgJmQvD_BwE

Jag trodde det var en GoPro-kamera

Vilken osmaklig typ, tipsar barn om att "Knutan" är bästa stället i Helsingborg att hänga. Jag är själv över 50, 1.90 lång, 100kg, tränad i våld sen länge och vill knappt vistas på Knutpunkten kvällstid...
Citera
2023-04-05, 22:50
Avstängd
Gädda 211

Förnamn. Anders. Står på kik konto.
Efternamn. Tänk Sid från (Ice Ace) och lägg till ing.
Citera
2023-04-05, 22:53
Medlem
padrons avatar
Citat:
Jobbigt att klistra in en länk till #211 eller?

https://dumpen.se/2023/04/05/gr8nb-koper-cigg-napp-211-helsingborg/

EDIT: Definitivt en ny självmordskandidat. Man bara ser hur ångesten i honom växer

Helvete vad fiskaren ligger på i chatten. Rätt uppenbart att gubben är tveksam men Dumpen lyckas ändå tråla in honom.

Synd nog för hans egen del faller han för frestelsen. Spontant känns han inte som en barnvåldtäktsman.
Citera
2023-04-05, 22:55
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Helvete vad fiskaren ligger på i chatten. Rätt uppenbart att gubben är tveksam men Dumpen lyckas ändå tråla in honom.

Synd nog för hans egen del faller han för frestelsen. Spontant känns han inte som en barnvåldtäktsman.
Ja, de var väldigt ihärdiga faktiskt. Han var ju tydlig med att "jag våldtar inte" och att sex ska vara någonting som är ömsesidigt. Men fortfarande fel att vilja ha ömsesidigt sex med en 14-åring. Söker han sex så finns det ju säkert vuxna som hade ställt upp.
Citera
2023-04-05, 22:58
Medlem
den senaste gäddan firade 6 mån med sin flickvän för några dar sen….enligt facebook
Citera
2023-04-05, 23:00
Avslutad
Jag förstår inte sista gäddan, ingen bild skickad av honom så hur fan kan dom vara säker på att det är han. Eller har jag missat den? Snart kommer dom hänga ut nån som råkar befinna sej på platsen av en slump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in