Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-05, 16:34
Medlem
Erik är ju bara för mycket, riktigt pinsamt att se 🤦‍♂️😬 både han och Amanda är pinsamma att se, ska vara såååå coola, men det är värre att se han hänga på det där. Gubbe, ja jag trodde faktiskt han fyllt 50 men han va visst bara 39 😲
Han känns så svag och skör som om han saknar nästan egen personlighet, behöver någon annan för att "komma igång" är han helt utan motor? Sliskig hela han även innan Amanda kom in.
2023-04-05, 16:46
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
När man ser honom och hans beteende förstår man varför det finns krig i världen … Hämndlysten, aggressiv och lynnig.

Urtypen för störig lättkränkt blatte.
2023-04-05, 17:05
Medlem
Folk som snackar skit om Marcus, har ni missat Oskar i synk?

Oskar snackar om att han är så jävla ödmjuk och att Marcus inte kan någonting. Vilken dryg människa. Oskar är en riktig översittare och döljer det inte heller. Marcus är 10 gånger mer ödmjuk än Oskar.
2023-04-05, 17:10
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagitale778
Tycker Ändå Zeki är skön...

Maken till oskön människa finge man väl leta efter. Han beter sig efterblivet i ordets bokstavliga mening. Ta dit hans jävla morsa! Det är den enda person som orkar lyssna på en stolle som framhäver sig själv i varenda mening.

Men visst! Det blir nog bra teve om han tar sig tillbaka.
2023-04-05, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
Anna sa i princip att hon såg Robinson som en semester. "Jag är här för upplevelsen". Hon gav 0 i tävlingarna. Ingen tävlingsglöd what so ever. Inte för att jag har något emot medium generellt men hon verkade riktigt flumig, verklighets frånvänd.
2023-04-05, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, jag måste hålla med Montalbano här. Alva är en läckerbit. Skulle gärna trösta henne när hon är ledsen
Blir du tänd av tjejer som gråter non-stop?

"Åh nej nu kommer alla hata mig för att jag tog detta beslut" *SNYFT*
Måste vara Robinsons sämsta lagledare genom tiderna.
2023-04-05, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Erik är ju bara för mycket, riktigt pinsamt att se 🤦‍♂️😬 både han och Amanda är pinsamma att se, ska vara såååå coola, men det är värre att se han hänga på det där. Gubbe, ja jag trodde faktiskt han fyllt 50 men han va visst bara 39 😲
Han känns så svag och skör som om han saknar nästan egen personlighet, behöver någon annan för att "komma igång" är han helt utan motor? Sliskig hela han även innan Amanda kom in.
39? Ganska ser fanbut som 50, var oxå säker på 50+.
2023-04-05, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Folk som snackar skit om Marcus, har ni missat Oskar i synk?

Oskar snackar om att han är så jävla ödmjuk och att Marcus inte kan någonting. Vilken dryg människa. Oskar är en riktig översittare och döljer det inte heller. Marcus är 10 gånger mer ödmjuk än Oskar.

Håller med. Markus är äventyrlig, utåtriktad, ödmjuk, ej dömande och en gnutta risktagande som person. Vilket är mer eller mindre motsatsen till Oskar.
2023-04-05, 17:52
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Blir du tänd av tjejer som gråter non-stop?

"Åh nej nu kommer alla hata mig för att jag tog detta beslut" *SNYFT*
Måste vara Robinsons sämsta lagledare genom tiderna.
Hon grinar ju inte 24/7 och så var hon ju bara lagledare första veckan
2023-04-05, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon grinar ju inte 24/7 och så var hon ju bara lagledare första veckan
Hon har väldigt nära till gråten iaf.
2023-04-05, 18:26
Medlem
Jag börjar ändå gilla Amanda mer, förut fick jag ett intryck av att hon talade illa om folk men nu verkar hon riktigt skön.

Btw, jag tror Dennis i unga laget vinner Robinson.
2023-04-05, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det kan ju fortfarande vara en rent platonisk romans

39-åriga Robinson-Erik Wahrolén bekräftar romansen med 12 år yngre deltagaren: ”Min största vinst”
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/39-%C3%A5riga-robinson-erik-wahrol%C3%A9n-bekr%C3%A4ftar-romansen-med-12-%C3%A5r-yngre-deltagaren-mi n-st%C3%B6rsta-vinst/ar-AA19tuVk?ocid=msedgntp&cvid=cee70453bbb14b5b8754e1 f1552dd321&ei=31
Äckel äckel äckel, är dom båda alltså! romans det betyder alltså idkat könsumgänge, men inget seriöst

Han är inte en vinnare (i livet) kan vi iaf med detta konstatera
Det gäller väl båda, jag menar, deras största meriter är att ha varit med i en dokusåpa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in