Citat:
Ursprungligen postat av
FockeWulf190d
Det märkliga är ju inte att ryska nationalister håller på Ryssland fast allt är åt helvete. Det märkliga är istället att svenska nationalister gör det och verkar som att de skulle njuta av att trampas under den ryska stöveln. Traditionellt och sedan urminnes tid har ju ryssen varit vår fiende och den svenska nationalismens värsta fiende. Nu står istället den svenska yttersta högern på rysk sida.
Sen att det finns såna som vill leva i yttersta misär som ryssarna är märkligt, men detsamma gäller väl för islamister, de vill leva i en värld av död, förtryck och misär. Svårt för oss i väst att förstå, men tex IS lockade ju ändå tusentals dit från väst för att dela deras misär.
Aha, jag har faktiskt missat svenska extremhögern har blivit prorysk. Jävligt märkligt ja.
De politiska lägren morfar så snabbt att jag inte hinner med. Jaha, svenska proryssar, vad säga?
Att dessa människor finns, mitt under brinnande krig, är bara märkligt.
Man har lust att be dem dra till Ryssland, vilket de inte kommer att göra.
Man kan väl gissa att kriget sätter fart på ryssar som flyttat från Ryssland till Sverige...
Att inhemska svennar skulle hålla på Putin, det fattar jag inte alls.
Lika dumt som svenska nassar ha ha. Hitler föraktade väl svenskar lika mycket som han föraktade polacker.