2023-04-03, 22:48
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 40102
Mammans Facebook-sida blev just mycket mer privat. Fanns många foton att se för några minuter sen, nu syns bara profilbild och omslagsfoto.

Det var nog bara en tidsfråga med tanke på vad för kommentarer folk skrev där.
Citera
2023-04-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hur kan detta hänt utan att någon närstående märkt något?
Och det verkar som att vissa av deras vänner till och med försvarar dom på facebook
Undrar också. Eller har hon blivit missbrukare nyligen?
Citera
2023-04-03, 22:49
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Mammans Facebook-sida blev just mycket mer privat. Fanns många foton att se för några minuter sen, nu syns bara profilbild och omslagsfoto.

Vilket borde betyda att hon är släppt. När man är häktad får man varken kontakta någon eller pyssla med Facebook.

Alternativt är hon fortfarande häktad och någon annan har inloggningsuppgifter och intresse av att göra hennes FB privat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Men det där stämmer inte?

Något barn föds i november 2015
Nico*e(?) ser ut att vara 2,5-3 år på bilderna från juni och december 2016. Den minsta, Mel*in är kanske runt året på sommarbilden? När de gifter sig 1 december fattas en bebis på bilden, eller så kommer den senare samma månad.

Det ÄR jätterörigt att få ihop vem som är vem i barnaskaran!

Nico*e är född i mars 2015, Me*vin är född Juni 2013 (exakt datum finns på JIs fb), vet inte vart du fått det ifrån men Me*vin är näst äldst inte yngst. Nu är JIs fb nerplockad ser jag, gissar att det är fb som känt av att det varit mycket aktivitet. Men det var ganska solklart vilket barn som var vilket när man tittade, pappan har ju dessutom en sammanställning på instagram
Nicol* föds mars 2015
Zo*y föds januari 2016
Van*ssa föds jan/feb 2017
Citera
Medlem
Citat:

Och nu är den helt borta
Citera
2023-04-03, 22:50
Medlem
JymdKjams avatar
Det finns en särskild plats i helvetet för sådana här ”föräldrar”….!!

Vidrigt!
Citera
2023-04-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Vilket borde betyda att hon är släppt. När man är häktad får man varken kontakta någon eller pyssla med Facebook.

Alternativt är hon fortfarande häktad och någon annan har inloggningsuppgifter och intresse av att göra hennes FB privat.

Det är nog facebook som har stängt ner den själva, görs om det är mycket aktivitet och kommentarer, säkert kommentarer som blivit anmälda mtp vad folk skrev. När jag sökte för några timmar sen stog mammans namn som "populärt just nu". Tror inte det är mamman eller någon som känner henne som gjort detta.
Citera
2023-04-03, 22:52
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan

Skulle väl även kunna vara så att Facebook släckte ner profilen efter att de fått rapporter om kommentarerna.
Citera
2023-04-03, 22:53
Medlem
Pappan har skrivit sex barns (tror jag) namn under Om på sin Facebook. M*ilo är namnet jag inte sett förut iallafall. Kan det vara den yngsta?
Citera
2023-04-03, 22:54
Medlem
Mammans YT https://www.youtube.com/channel/UCAzsvLj2MX3egsGbUbiAhOQ
Citera
2023-04-03, 23:06
Medlem
Chariters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Nico*e är född i mars 2015, Me*vin är född Juni 2013 (exakt datum finns på JIs fb), vet inte vart du fått det ifrån men Me*vin är näst äldst inte yngst. Nu är JIs fb nerplockad ser jag, gissar att det är fb som känt av att det varit mycket aktivitet. Men det var ganska solklart vilket barn som var vilket när man tittade, pappan har ju dessutom en sammanställning på instagram
Nicol* föds mars 2015
Zo*y föds januari 2016
Van*ssa föds jan/feb 2017

Ok! Hon hade en story på sin mamma när hon höll i en nyfödd i november 2015, det var därifrån jag fick det. Sen på pappans Facebook utgick jag ifrån att han på fotot där fyra barn är uppradade, också skrivit deras namn i samma ordning. Det vore det normala. Men eftersom han inte är normal insåg jag nu att han istället skrivit barnens födelseordning. Helt ologiskt i förhållande till bilden. Därför måste jag tagit fel!
Citera
2023-04-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Ok! Hon hade en story på sin mamma när hon höll i en nyfödd i november 2015, det var därifrån jag fick det. Sen på pappans Facebook utgick jag ifrån att han på fotot där fyra barn är uppradade, också skrivit deras namn i samma ordning. Det vore det normala. Men eftersom han inte är normal insåg jag nu att han istället skrivit barnens födelseordning. Helt ologiskt i förhållande till bilden. Därför måste jag tagit fel!
Jag vet vilken bild du menar och blev också lite förvirrad av den först. Men kolla pappans instagram så blir det väldigt tydligt. Förstår inte riktigt varför man är så öppen om sina barn i sin bio men samtidigt har en privat instagram…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in