Tänkte gå tillbaka ett par avsnitt till det där dom skulle gissa vem som kände den kändaste personen.
Man hör Carro säga "räknas det om man legat med en kändis?", vem är kändisen som Carro knullat med?
Sen att hon hade mest följare redan innan hon va med i Robinson? Är hon en kändis?
Gränslandet:
Zeke kommenterar Christines bikini när hon säger den blivit för stor. Då säger Elin "nämen Zeke!", vad menade Elin? Jag kopplade inget sexistiskt till det han sa?
Det är ju knappast Dan Ekborg, utan räkna med någon youtuber/influencer/paradise hotel deltagare/mello deltagar 2000-talist
Zeki är en man ifrån östasien personifierad.
Är manipulativ och självgod.
Har hög självbevarelsedrift och höjer sig själv till skyarna. Därav hans vidriga beteende gentemot Elin som valt att konfrontera honom. All heder åt Elin för det.
Tror att han ligger risigt till nu när han har 3 kvinnor emot sej.
Ska bli skoj att se honom slå sej för bröstet & kalla sej "lejon* i fortsättningen...
Tolkade det mer som att hennes bröst skulle halka ur lättare då och att det var därför det var bra. Men kan också vara att han menade att det är bra att hon blir smalare för alla som är med i robinson tydligen vill bli smalare enligt Zeki
Tror mer på min teori för han försökte rädda upp det sen med att alla tjejer vill bli smalare. Tror inte han flirtar med Christina framför kameran heller, där går nog hans gräns också. Han sa det är positivt för HENNE, inte honom. Det är inget positivt direkt att ens bröst krymper. Så tror hela tiden hans tanke var att hela kroppen överlag blev mindre och det är positivt.
Senast redigerad av chaga 2023-04-03 kl. 18:27.
Jag tycker om att de till stora delar valt ut normala människor till årets robinson och båda lagen fungerar verkligen superbra med tanke på hunger och utmattning. Verkligen inte mycket folk som flippat.
All heder till seniorerna som får så mycket skit i tråden men de håller huvudet högt trots alla motgångar.
De unga är ju helt galet bra som lag och verkar samtidigt vara väldigt bra människor. Inte dåligt att hålla sams och krossa i alla tävlingar som de gjort. Och inte överdrivet malliga heller.
Angående örådet igår blev det idag tydligt att det var planerat med en läggmatch men att immuniteten mot Peter gjorde att den inte kunde bli av. Så då fick Anna åka istället. Det var produktionen som fixade lite spänning med andra ord, de bad väl lag Syd lägga immuniteten på Peter.
Och en sak vi slipper i år är alla som är så jävla TAGGADE för alla tävlingar. Jag är så TAGGAD. Och alla som är förbannade på att alla andra inte är TAGGADE. Brukar vara sånt evinnerligt tjat om tagga till. Gud hör bön.
Senast redigerad av greta75 2023-04-03 kl. 19:18.
Det är typ näsan som inte passar med hennes läppar och form och utseende på ögonbryn, helt omöjligt att förklara exakt vad det är men något är det iallafall
Hon är lik Tomas DI Leva i hela ansiktsformen, där kan man se problemet, fast jag tycket hon är snygg när jag tänker bort kranen, men jag tycker Tomas Di Leva är ful
Citat:
Ursprungligen postat av Vagnchefen
Har suttit ett tag och tänkt på varför jag känner igen dessa människor så otroligt och kom äntligen på vilka!
*kunde inte länka Aftonbladet av någon anledning men hänvisar till deras "lära känna bilder"*
Urk!, jag ser bara Löfvens nuna nu för den är ju 100%, fast hon har å andra sidan bäst konsistens & dragningskraft i pattarna av samtliga i Årets Robinson, så jag försöker halshugga henne med blicken och låtsas att hon är 20 år yngre
Roberto har nog alla sett i Zeke Varg
Min John Pohlman liknelse var ju en betydligt klockrenare får jag säga
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-03 kl. 19:45.