2023-04-03, 18:09
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Inkv*st, J*smine
Inkv*st, D*niel

Löberöd

Häktningsframställan kommer

Tackar så länge. Jasmine, heter även kristna Araber så? Funderar lite på bakgrund på GM(s), kan dom varit i någon sorts sekt?
Citera
2023-04-03, 18:10
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
https://omni.se/giftinformationscentralen-kravs-stora-mangder-attika-for-att-ge-de-skadorna/a/ve8W9X

Föräldrarnas profiler på instagram är låsta Men båda insinuerar att dom har 5 barn. I vissa medier påstås dom ha 6 barn!! Är det sjätte barnet (offret) inte ens värt att kännas vid???

Dom tidiga rapporterna var väl att flickan skulle varit dold från samhället, så det kan vara en undangömd unge.
Kan det finnas fler nergrävda tro?
Citera
2023-04-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Tackar så länge. Jasmine, heter även kristna Araber så? Funderar lite på bakgrund på GM(s), kan dom varit i någon sorts sekt?
Läs tråden.
Citera
Medlem
Citat:
Dom tidiga rapporterna var väl att flickan skulle varit dold från samhället, så det kan vara en undangömd unge.
Kan det finnas fler nergrävda tro?

Ingenting i det här skulle förvåna mig!!
Citera
Medlem
jessewn372s avatar
Kan ni föreställa er smärtorna när ättiksyran fräter igenom och smälter vävnaderna i matstrupe och magsäck?
Citera
2023-04-03, 18:13
Avslutad
Citat:
Luna var ju med far och gudfar efter en dags fiske, hon var nog rätt lycklig precis innan bomben small. Visst led hon innan döden, men det här stackars barnet har lidit i åratal, inte nedsövd på IVA heller och torterad av dom som ska skydda henne mest.
Jag tycker det här är långt värre.

Vad snackat du om?

Luna som blev strypt och våldtagen av en neger?
Citera
2023-04-03, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Kan ni föreställa er smärtorna när ättiksyran fräter igenom och smälter vävnaderna i matstrupe och magsäck?

Fy fan - stackars lilla barn.
Citera
2023-04-03, 18:14
Medlem
Citat:

Mammans pappa var utländsk (afrikan?) och pappan sägs vara helsvensk. Men jag tycker han kan se utländsk ut!!
Citera
2023-04-03, 18:14
Medlem
Blir så jäkla äcklad av sånt här. Klarar man inte av eller vill ha sitt barn så avsäger man sig vårdnaden och ger barnet en chans till ett liv nån annanstans, eller njuter man av att plåga barnet? Sitter just nu med min egen snart 7 åriga tjej bredvid mig och bara tanken på att hon skulle ta skada av något får det att vändas i magen. Normala människor vill skydda sitt/sina barn från ondska, så finns det de föräldrar som är ondskan istället. Hoppas verkligen att de aldrig mer får se något av sina barn.
Citera
2023-04-03, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montepulciano
Fel adress. Familjen bor på Storgatan 14 enligt häktningsframställan.

De bor i Löberöd sedan juni 2022. Innan dess har de bott i detta huset i några år. Det som skulle ha skett "under flera år" har alltså skett här.
Citera
2023-04-03, 18:17
Medlem
V*nezza, barnet som var sjukt, är bara fem år gammal. Innan dess fick de ett barn i årsskiftet 2015-2016 som passar bättre i ålder. Hon syns på bilder fram till typ 2018, då V*nezza föds. Efter det verkar den flickan inte synas på fler bilder.
Citera
2023-04-03, 18:18
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Vad snackat du om?

Luna som blev strypt och våldtagen av en neger?

Nej, jag trodde du menade Luna som blev sprängd ihop med sin gängpappa i Torslanda och sen dog av svåra brännskador.

Finns många barn som far illa, viktigast är inte vem som haft det värst utan att GM(s) i detta fall åker dit och aldrig någonsin får ha hand om barn igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in