2023-04-03, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageRetarded
Oerhört sorgligt att se så mycket ondska och hat i denna tråd.

Jag tycker det är oerhört sorgligt att se så mycket ondska och hat det finns i Ukraina som Ryzzland utvecklar och utför i samband med sin invasion
Citera
2023-04-03, 10:34
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Om jag inte tar fel, så var ju inte offret någon som kom med en olivkvist i handen..

(som man bäddar, får man ligga)
Citera
2023-04-03, 10:35
Medlem
Citat:
Ja, det borde vara glädje och firande.
Citera
2023-04-03, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Lär vara ryssen som gör det, vem annars? Så åter.. För en bättre värld..
Jaha, låtsas bara som att du inte förstod poängen.
Citera
2023-04-03, 10:39
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Terrorism är fina grejor tycker Ukrainafans. Nu har ukrainare alltså lyckats spränga en rysk bloggare. På ett café med massor av oskyldiga människor. Till jubel och applåder från russofober. Bra att ni visar vilket vidrigt slödder ni är.
Du verkar ledsen över det som hänt?

Killen var ju en grovt kriminell och även dömd krigsförbrytare. Åhörarna var ju uppenbart nazister och annat slödder.

Varför är du inte glad i stället?

Dessutom är det ju uppenbart ingen Ukrainare som ligger bakom det hela.
Citera
2023-04-03, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emtor
Jaha, låtsas bara som att du inte förstod poängen.

Att det är synd om ryssarna för att vi inte känner gemenskap med de råttorna när de våldtar och dödar civila oskyldiga? Att då det kollektivt accepteras och stöds i ryssland och att man då kollektivt ser den ryska befolkningen som lika ansvariga som kreml och putin? Och ni Vatniks undrar vart hatet kommer från..

Det är ingen skullnad på dagens ryssland och 40 talets nazityskland. Se bara vad som behövdes göras för att bekämpa både Tyskland och Japan. Nästan total utrotning och verkar bli så med ryssland med..
Citera
2023-04-03, 10:51
Medlem
Synd 20 åringen och hennes mamma kommer inte bli behandlade väl i ryskt fängelse
Citera
2023-04-03, 11:05
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FockeWulf190d
Intressant att det är de ryska kvinnorna som agerar. De ryska männen är snöpta eller gravt alkoholiserade och verkar inte duga till annat än att marschera till slaktbänken. Mitt sista hopp om förändring i Ryssland står faktiskt till soldatmödrarna, som i vart fall tidigare varit i det närmaste heliga.

Tror inte något är heligt för Imperiet och dess hejdukar. De har redan smutsat ner sig rejält så varför stoppa nu.
Citera
2023-04-03, 11:06
Medlem
X3treams avatar
Komiskt att proryssarna grinar ut i denna tråd, nu när deras kompisar jagas över hela världen
Citera
2023-04-03, 11:18
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:

Ja, håller med, tråden skulle må mycket bättre och kunna hålla sig mer till sak om vi slapp alla ryssvänner som stöder den ryska fascistiska statens angrepp och spridande av hat, död och förintelse. De kunde väl ha en egen tråd för sitt hat och sin ondska, eller hur?

Det har ju varit lite lugnare några dagar nu dock när de väl haft nog att hantera sin inre stridigheter, och jag tror också att när den ukrainska offensiven kommer igång, och den leder till befriande av stora områden, så kommer deras spridande av hat och ondska att minska, och om inte så minskar i vart fall ondskan på plats.
Citera
2023-04-03, 11:22
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextioplus
Tror inte något är heligt för Imperiet och dess hejdukar. De har redan smutsat ner sig rejält så varför stoppa nu.

Det kan mycket väl vara så. Som jag skrev, de är mitt sista hopp om en vettig förändring i Ryssland. Därmed inte sagt att jag tror de kommer att lyckas. Att någon rysk man skulle göra det ser jag numera som uteslutet då de är snöpta och/eller alkoholiserade och knappt klarar av att ta hand om sig själva, än mindre störta de ryska fascistiska regimen.
Citera
2023-04-03, 11:30
Medlem
Salama-Blixts avatar
Ändamålet helgar medlen. Tycker mig se en modus operandi i en gammal klassisk KGB anda. Spräng några ryssar och skyll på tjetjener, ukrainare m.f. Detta är beskrivet i böcker av bl.a. Alexander Litvinenko (mördad av FSB).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in