2023-04-02, 18:58
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Vilken lag förbjuder det? Du får kandidera från fängelset. Mer spännande skulle vara om han var inlåst och blir vald till president.
Om du döms till mer än ett års fängelse betraktas du som konstitutionellt diskvalificerad. Nu tror jag dock inte att Trump kommer att göra det. I alla fall inte för Stormy Daniels-ärendet..
Citera
2023-04-02, 19:07
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrippsFat
Det där låter mera som att det passar i psykologidelen än i politik. Du har ganska många psykologiinlägg här. Kanske skriva mindre om hur dåliga andra är och därmed spara 90% av dina inlägg?
-
lol. Klockrent svar.
Ja att tro att man kan läsa tankar på 75 miljoner Amerikaner är mer hybris än vad Trump är narcissistisk.
Om man tror att man kan skapa sig en bild av verkligheten genom memes och vänstermedia är man rent av efterbliven eller ignorant.
Det skall bli intressant att se vad de har på Trump men efter allt trams om russia gate och alla andra lögner så är det här säkert samma nonsens. Effekten kommer bara att bli att han blir mer populär. Som sagt 50% av USA hatar woke vänster skiten.
Citera
2023-04-02, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Om du döms till mer än ett års fängelse betraktas du som konstitutionellt diskvalificerad. Nu tror jag dock inte att Trump kommer att göra det. I alla fall inte för Stormy Daniels-ärendet..

Vilken lag då? Var står det i konstitutionen?
Citera
2023-04-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Det skulle ju bara vara direkt dumt. Att vilja ha Trump till president till varje pris är ju direkt dumt sa jag. Det är vad som sägs just nu, ett års fängelse och det finns ett stopp. Om det är sant det vet jag inte då jag inte sett någon länka till något trovärdigt.

Am experter håller inte med och Tigerkungen eller fan han nu heter försöker bli president och sitter väl inne på livstid.

https://time.com/6267458/can-trump-still-become-president-indictment/
Citera
2023-04-02, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Om du döms till mer än ett års fängelse betraktas du som konstitutionellt diskvalificerad.
---

Oseriöst att du upprepar dig, utan att ange källa.

Vad har du hittat dina uppgifter ?

Ett par artiklar som inte nämner något av vad du påstår:
https://www.businessinsider.com/can-trump-run-for-president-from-prison-jail-2024-2021-5?r=US&IR=T
https://thehill.com/opinion/judiciary/3929229-trumps-legal-super-tuesday-will-start-one-of-the-most-bizarre-presidential-elections-in-hist ory/
Citera
2023-04-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Uruselt inlägg!
Du nojar för kärnvapenkrig, så vi alla bör kollektivt skita i allt annat och springa till närmsta bunker?
Stormy Daniels är ingen hora.
Trump köpte inte sex av Stormy Daniels.
7 år är inte 20 år.
Buuu!
Det påstådda sexköpet skall ha inträffat år 2006, dvs för 17 år sedan. De misslyckade rättsprocesserna började dock för 7 år sedan eftersom det var då Trump kandiderade till president. Trump är historiens mest utredde president, etablissemanget har trots att de satsat allt inte kunnat sätta dit honom för någonting. Korrupta politiker förstör förvisso vår civilisation (i synnerhet sådana som säljer ut sitt ämbete för pengar till fiendeländer, typ Joe Biden) men Trump är knappast en av dem.

Hela åtalet är ett politiskt projekt för att avleda uppmärksamheten från verkliga faror och för att förhindra Trump att kandidera igen och enbart patetiska nollor och kuksugare som du sväljer det med hull och hår.
Citera
2023-04-02, 19:56
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
En massa skräp är att förvänta, och sen hetsa till våld låter som troliga saker som kommer.
Varför då?
Citera
2023-04-02, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svinrik
Vad krävs för att få orgasm varje gång Trump blir åtalad?
Är det något man kan träna upp?

Jag ejakulerade direkt när jag hörde det här. Var lite orolig att Trumpen inte skulle vinna men den runda afrikanske åklagaren har gjort det möjligt igen!
Citera
2023-04-02, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoJudgesGrim
Som Elon Musk skrev: Detta kommer göra honom till USA:s nästa president.
Glöm det, han behöver komma med något nytt isf. Funkar inte med samma namecalling och populism längre.
GOP hopps nog detta åtalet sänker honom så de kan lobba för en seriös kandidat.
Citera
2023-04-02, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BockstensHitler
Jag förutspår mediacirkus i någon månad till, att han blir antingen friad helt eller som värst blir bötfälld. Sen går världen vidare. Trump drar inte samma publik längre.
Biden trenger arbeidsro i den kommende valgkampen. Snart i sin beste alder, han og vennene. Bra de tror på jesus.
Citera
2023-04-02, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Hela åtalet är ett politiskt projekt för att avleda uppmärksamheten från verkliga faror och för att förhindra Trump att kandidera igen och enbart patetiska nollor och kuksugare som du sväljer det med hull och hår.
Du låter både arg och ledsen.
Citera
2023-04-02, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Det är så mycket skämskudde att se svenska personer som seriöst vill suga Trumps impotenta minikuk och tror att det får dem att framstå som någon som helst parameter i en diskussion.
Jag jobbar med en 28 årig man som ofta kallar Trump för alfa hane.

Ja, han är incel och bor i källaren. Och hatar vänstern pga "kvinnor och feminism-retoriken"

Detta åtal kommer att bli magiskt.
särskilt när orange man intar förhörsbåset och måste övertyga rätten om att han inte betalde för sex med stormy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in