Citat:
Ursprungligen postat av
TasteMyGlock
Fast Stormy Daniel sa att Trump inte hade mycket kuk… 😂
Egentligen är det ofattbart att USA inte kan komma upp med något bättre i högsta ledningen. Landet kryllar ju av bra ledarskap och kunniga entreprenörer men på högsta posterna är det pinsamt. Att Trump ens är ett alternativ efter sin ämbetsperiod är ju fan pinsamt.
Biden kan ju fan knappt gå från punkt A till B och sluddrar när han talar
Trump är fet och ful och ett skolboksexempel på extrem narcissist
Talman Pelosi (inte kvar nu men) hon var ju lika stabbig som Biden
Admiral William McRaven hade ju blivit en utmärkt president - hård och talför med amerikanska värderingar. Finns ju en uppsjö till men USA letar ju i den äldre delen av deras motsvarighet till PRO.
McRaven sppech
https://youtu.be/TBuIGBCF9jc
Jag håller med det. Samtidigt undrar jag om det inte är just därför det blir sån jävla soppa av allt. Det finns för många kompetenta kandidater, vilket leder till något typ av nollsummespel där andra egenskaper än dem som egentligen behövs framhävs och hyllas. Det blir lite "den som skriker högst" över det.
Sen går det inte att sticka under stol med att USA för var dag som går blir mer och mer som Florida - en enda stor sandlåda där anything goes, och allt galet är vardagsmat. Jag tror att USA lider lite av samma sjukdom som sänkte Romarriket (nej, inte att det är för stort för att regera, utan snarare att interna stridigheter karaktäriserar styrandet och att landet i sig blir lidande).
men vad fan vet jag, jag är bara en jävla trädgårdsmästare som gillar gräs och sport. jag skulle nog inte lyssnat på mig själv, men jag vill ändå tro att jag är
något på spåret. Idiocracy har aldrig känts mer aktuell än nu, typ