Citat:
Ursprungligen postat av
styrlund
Om du anser att Janne framstod som en trygg ledare i sitt agerande, blir jag orolig.
Om Janne lugnt och med ett leende på läpparna sagt.
"Bojan jag förstår dig och alla andra som tycker saker. Det är dina och andras tankar och åsikter som får mig att inse vilken stor ära det är.att vara förbundskapten. Tack Bojan. Jag älskar dig'
Då hade han framstått som en stor ledare, men han valde att framställa sig som svag och undergiven. Någon som betedde sig som ett litet barn när han blev lite provocerad.
Vill vi verkligen ha ett litet barn som förbundskapten?
Jag tycker att Janne Andersson är en idiot och borde givetvis få sparken flera gånger om.
Han borde få sparken efter förlusten mot Polen i den avgörande matchen till VM. Att missa VM hade lett till sparken i så gott som alla länder med samma spelmaterial som Sverige har.
Han borde sen få sparken när Sverige kom sist i sin grupp i Nations League. Nu får man alltså spela i C-gruppen, helt jäkla otroligt att han inte fick sparken där.
Han borde få sparken efter 0-3 mot Belgien och han borde givetvis få sparken idag efter att ha skämt ut sig fullständigt igår. Helt sinnessjukt att han fortfarande är kvar...