2023-03-28, 18:26
Medlem
Fy fan, vinna en landskamp med 5-0 och då ska journalisterna försöka "sticka ut" och gnälla på något.
Kan inte dessa jävla "experter" låta oss njuta av en vinst? Jag håller på Janne.
Citera
2023-03-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Hans ”åhfan” efter att bojan svarar sverige tyder på att han skjöt sig själv i foten när han fick nazihanne o komma fram.

Han har anklagats att va rasist av zlatan 2020 om ja inte minns fel
Att konstatera att Bojan gör sig själv till talesman för hela Sverige och uppgivet svara åh fan! när han inser att Bojans självbild är lite off är inte rasism.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qup
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/69VvR3/irena-pozar-om-jannes-och-bojans-brak-far-svindel

Irena Pozar förstår varför Bojan tolkar detta som rasism. VARFÖR I HELVETE DÅ?!?! För att en etnisk svensk man vänder på en kritisk fråga till frågeställaren? Folk har fan för lite riktiga problem. Höj matpriserna!! Den här förbannade samtiden kan fara åt helvete.

Den ena gubben har som uppgift att svara och den andra har till uppgift att ställa frågorna.

Den delen borde väl ändå ALLA förstå?
Citera
Medlem
Vad är grundproblemet?

1) att de vann matchen,?
2) någon mer utomeuropeisk påbrå fick inte spela lika ofta på plan?

?
Citera
2023-03-28, 18:28
Medlem
Zingo2s avatar
Bojan är mer körd i mina ögon än någonsin.
Vad har han gjort för att vara expert? Enligt mig inget!
Citera
2023-03-28, 18:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Att konstatera att Bojan gör sig själv till talesman för hela Sverige och uppgivet svara åh fan! när han inser att Bojans självbild är lite off är inte rasism.

Han ställer ju frågor pt svenska folket elleehur?
Citera
2023-03-28, 18:29
Avslutad
Bojan har varit jävligt dryg den sista tiden. Verkar lida av dåligt självförtroende och verkligen söka reaktioner.. Dumt att klaga sen när han sen får det.. Bojan borde få sparken eftersom han inte tillför mer än drygt odrägligt kaxande..
Citera
2023-03-28, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wajkegaard
Fy fan, vinna en landskamp med 5-0 och då ska journalisterna försöka "sticka ut" och gnälla på något.
Kan inte dessa jävla "experter" låta oss njuta av en vinst? Jag håller på Janne.

Man njuter av en vinst mot Italien, och förväntar sig en vinst mot Azerbajdzjan/Andorra/Cypern osv osv osv, ja du fattar nog.

Oavsett vad, ska man inte tåla EN enda fråga som inte är en dunk i ryggen?
Citera
Medlem
Båda var pinsamma! Bojan ska denitivt inte ha någon ursäkt, finns inget att be om ursäkt för. Att dra rasistkortet och försöka dra ner Janne i den smutsen är väl i så fall det som ska bes om ursäkt för. Bojan representerar ingen annan än sin uppdragsgivare Viaplay. Knappast mig som tittare med sin aggressiva intervjustil. Byt ut killen. Janne representerar Sverige och landslaget men han måste fan lära sig att behärska sig. Vi kan inte ha en förbundskaptenen som får utbrott i tid och otid. Han kunde definitvt ha skött den här intervjun betydligt smidigare.
Citera
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Den ena gubben har som uppgift att svara och den andra har till uppgift att ställa frågorna.

Den delen borde väl ändå ALLA förstå?

klart han borde behållt sitt cool. Men att kalla utspelet för rasistiskt är idiotiskt (sorry alla idiotier, ni är också bra på ett sätt).
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Uppdatera mig. Vad var det för presskonferens och vad var det för spektakulärt som kom ut av den?

Dagens presskonferens talade mycket om efterdyningarna.

Han var där tvungen att prata ut sig och kunde reflektera över att han tappade humöret över att bli provocerad och över hur han känner och pressen han har att leverera, vilket inte alltid är lätt och var samtidigt han fast besluten att inte antyda någonting rasistiska drag som serben hävdat.

Kolla den om du inte har sett den.
Citera
2023-03-28, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Vad ser du i hans (Jannes) sätt att svara "Åfan" och hans kroppsspråk där?

För mig är det ganska tydligt vad han tycker och tänker.
Det har jag redan förklarat för dig i inlägg 1410 och för "HatarBogar" strax under ditt inlägg här.

Att du tycker att det är "ganska tydligt" gjorde att jag frågade dig om du har samma hyper-känslighet för vad du tror är rasism som Bojan verkar ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in