2023-03-28, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Det här jävla landet... finns det inget stopp på dårskapen
Usch har fotbollen kapats nu också?
Grattis alla som låter sina barn offra tid på denna sport.
Vill ni att de ska underordna sig dessa tyckare som kommer att bli högre och värre🤬
Citera
2023-03-28, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Hoppas att han antingen säger "Sug min kuk" eller "Jag avgår". Det första vore bäst. Det andra är lite offerkoftaläge, även om det är förståeligt.

Tyvärr så kommer det väl komma någon mellanmjölksvariant om att alla ska förstå varandra, att alla kan ha en dålig dag men att han har bett Bojan om ursäkt trots att han tyckte att även Bojan betedde sig fel.

Tror han ger alla fingret o avgår
Citera
2023-03-28, 12:23
Medlem
Fullt rimligt att Bojan tolkar detta som rasism
Bråket säger något om Sverige

Irena Požar

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/69VvR3/irena-pozar-om-jannes-och-bojans-brak-far-svindel
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
De så kallade experterna kunde väl börjat med och säga grattis till segern och flertalet snygga mål ?

Janne är toppen och sätter färg på landslaget

Sant. De bjöd aldrig på några gratulationer, vilket också var början på det hela där.

Tycker att fotbollsförbundet borde säga upp det avtal man har med Viasat tills Viasat utser riktiga journalister.
Citera
Medlem
Fråga Bojan vad han tycker om Kosovo och albaner. Han är sån korrupt mes säkert och tycker det är bra att Kosovo skänks till muslimska albaner, precis som hans president Vucic gör.

Eller kan Bojan vara rasist mot albaner?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det blir väl han som ska avgå istället för att äckel Bojen får sparken.
Ja om det blir så HOPPAS INTE kommer jag bara se mitt lokala lag spela.
Godbye
Grattis *experter*
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Expert?

Behöver inte vara expert för att se saker och ting.

Men har man jobbat X antal år ute bland människor sett ett och annat inte direkt svårt.

Visst kanske svårt för en del.

Har du autism?

Min uppfattning är att du bara inbillar dig massa saker när det kommer till Bojans kroppspråk.
Senast redigerad av kidnappadIRL 2023-03-28 kl. 12:27.
Citera
2023-03-28, 12:24
Medlem
Hoppas Bojan ställer frågor under presskonferensen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainiac55
Jag har inte sett de tränare du nämner tappa fattningen så fullständigt som Janne gjorde. Jag har faktiskt inte sett något liknande.

Då kan du inte Contes och Mourinhos historia. De är betydligt värre än Janne. Conte hade ett frispel efter senaste ligamatchen.
Citera
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Du vill alltså ha tråkiga, lydiga självhatande zombies i rutan utan egna åsikter som är till lags? bra då vet vi. Stor förklaring till varför Sverige ser ut som det gör.
Nej man får ha skarp kritik men man ska fan presentera dem med respekt. Janne är chefen och då kan man inte snacka som med sin brossa.
Citera
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Sen har jag vänner som har utländsk påbrå och dom är många i detta land, dessa tog illa vid sig. Varfor spelar så många "svenskar" i andra landslag?
Sitta och hata serbien men älska Zlatan är så efterblivet. Så många efterblivna som härjar på detta forum.
Citera
2023-03-28, 12:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Hoppas att han antingen säger "Sug min kuk" eller "Jag avgår". Det första vore bäst. Det andra är lite offerkoftaläge, även om det är förståeligt.

Tyvärr så kommer det väl komma någon mellanmjölksvariant om att alla ska förstå varandra, att alla kan ha en dålig dag men att han har bett Bojan om ursäkt trots att han tyckte att även Bojan betedde sig fel.
Det hade jag gillat om han sa så, och att Fredrik Reinfeldt tar över hans uppdrag som förbundskapten också. Det skulle vara jävligt roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in