2023-03-28, 08:18
Medlem
löls avatar
Töntar är ni allihop.

Att två vuxna män blir irriterade på varandra där en säger något oklart varför är normalt i ett sådan situation som uppstod.

Att ni inte klarar av en konfrontation där det hettar till och ord växlar mun är ett tecken på svaghet.

Om ni undvikit liknande situationer i erat liv och levt som en flat människa.
Kan jag berätta att såhär pratar juggar mellan varandra när det blir lite varmare.
Sug in verkligheten och sluta gnäll.

Eller gör som metoo fittorna och ställ in er i ledet och spela Allan.
Citera
2023-03-28, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Reddit är mer vänster och Flashback är övervägande högerorienterad. Det är min analys!

Varför ska detta ens handla om etnicitet?

Detta är Svensk fotboll vs mediakåren.

Zlatan visste hur man skulle handskas med svenska journalister!

Ja, vem fan bryr sig om etnicitet. Poängen är här att två vuxna män beter sig som småbarn och att en förbundskapten beter sig helt idiotiskt och skämmer ut sig över en oskyldig fråga.

Du måste kunna ta den frågan som förbundskapten.

Minut 71: Claesson byts in mot ett lag som ligger under med 0-2 på bortaplan och som är rankade 121 i världen, endast 2 placeringar över Färöarna.

Minut 81: Karlsson byts in.

Klart kritiska frågor ställs.

Speciellt när vi hade mindre bollinnehav och att vi såg dåliga ut fram till minut 65-70.
Citera
2023-03-28, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Mm exakt min tolkning likaså utav hela detta spektaklet. Tycker för övrigt att alla gör en för stor grej av det hela. Gött med en förbundskapten som kan visa lite känslor. Jag får känslan av att Bojan inte är van vid att någon hugger tillbaka.

https://www.youtube.com/watch?v=7-K9TWJ-UXk&ab_channel=SvenskaFotbollen

Efterföljande presskonferens!
Citera
2023-03-28, 08:20
Medlem
hazey1526s avatar
Haha jag kan inte fatta att han använde rasse kortet, vilken jävla fegis. Han argumenterar som ett barn också, fyfan vad pinsamt.
Citera
2023-03-28, 08:20
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
https://www.youtube.com/watch?v=7-K9TWJ-UXk&ab_channel=SvenskaFotbollen

Efterföljande presskonferens!

Team Janne!
Citera
2023-03-28, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Varför måste man vara 4 stycken för att intervjua en person?

Klart att syftet var att få honom ur balans och man lyckades. Förstår att han kände sig orättvist behandlad.
Fyra är väl att ta i . Seb Larsson är Jannes kompis och hans roll o i detta är lika med noll.
Hur skulle det se ut On Seb får sköta intervjuen med sin polare. Det hade gett noll men så vill Janne ha det .
Mer Kalles kaviar än Iransk kaviar.
Det enda som kan rädda Janne är om han lider av och erkänner psykisk ohälsa .
Hans beteende verkar vara en blandning av hat , temperament och press sen om det kan koka ner i psykisk ohälsa vet andra bättre än mig.
Citera
2023-03-28, 08:22
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Bojan är en vass journalist som vågar ställa de svåra frågorna. Har dessutom spelat fotboll på högsta nivå så han vet vad han pratar om. Janne är labil och yttrade vad som kan uppfattas som rasistiska påhopp när han blev ställd av Bojans frågor.

Har Bojan en journalistik utbildning?
Citera
2023-03-28, 08:23
Medlem
löls avatar
Nu läste jag att Bojan kräver en ursäkt.
Vilken jävla flat jugge han är hahaha.
Trodde jag aldrig
Senast redigerad av löl 2023-03-28 kl. 08:25.
Citera
2023-03-28, 08:24
Medlem
Mullrets avatar
Janne var nog sur efter träffat Reinfeldt. Helt förståeligt.

Men i intervjuer som denna är det enklast säga, ” nästa fråga , tack”

Begriper inte Dejan då, så är svaret ” hörde du inte? ”
Citera
2023-03-28, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Ja, vem fan bryr sig om etnicitet. Poängen är här att två vuxna män beter sig som småbarn och att en förbundskapten beter sig helt idiotiskt och skämmer ut sig över en oskyldig fråga.

Du måste kunna ta den frågan som förbundskapten.

Minut 71: Claesson byts in mot ett lag som ligger under med 0-2 på bortaplan och som är rankade 121 i världen, endast 2 placeringar över Färöarna.

Minut 81: Karlsson byts in.

Klart kritiska frågor ställs.

Speciellt när vi hade mindre bollinnehav och att vi såg dåliga ut fram till minut 65-70.

Ser inget konstigt med tanke på det senaste året har sett ut för Jesper. Att sedan Bojan står och säger att Jesper är i sin livsform blir skrattretande och detta märks tydligt på Janne.

Jesper kom in och bidrog och såklart så har Jesper och Janne en dialog om detta. Janne har 11 spelare att ta ut och vi har sett det förut där spelare har en bra form kort tid i klubblaget och sedan faller platt i landslaget. Hade detta hänt och Jesper inte hade levererat så hade Janne fått kritik för att Jesper får för mycket speltid istället.

Allt handlar om överväganden och Janne besvarade detta ganska bra.

Som jag har skrivit innan så borde Janne göra en Zlatan!
Citera
2023-03-28, 08:25
Medlem
PaoloRobertos avatar
Reinfeldt kommer sparka Janne
Citera
2023-03-28, 08:25
Medlem
platyzmas avatar
Att dra Rasitkortet med BALKANbakgrund i Sverige 2023 ger så klart förlust i debatt på walk over, men var inte Karlssons mål ett riktigt klassmål? Har inte Bojan rätt i sak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in