Citat:
Ursprungligen postat av
Puma006
För det första: Så ser inte hela svenska folket på programmet, inte heller majoriteten!
För det andra: Folk som skriver som er på Flashback och sociala medier motsvarar 0,01% av dem som ser på programmet.
Let’s Dance handlar inte om vilket pronomen och läggning folk har. Det handlar om dans!
Varför tittar ni då ni fokuserar på sånt som inte är relaterat till dans?
Det är inte mitt fokus, jag konstaterar bara fakta att Andreas Lundstedt åkte ut som andra deltagare vid sin medverkan i programmet och Nilla nu som första. Andreas hade insisterat på en manlig danspartner och nu fick även Nilla en samkönad partner, jag utgår från att även hon hade det som krav för sin medverkan. Allt för att vi ska pådyvlas politisk korrekthet till varje pris.
Detta säger jag även som en person som i grunden inte har något emot homosexuella, de får som alla andra leva med vem de vill så länge de inte skadar någon annan.
Däremot tycks alltså samkönade danspar inte vara något som svenska folket vill se på bästa sändningstid. Tror att både Andreas och Nilla hade klarat sig längre med en danspartner av motsatt kön eftersom det är vad pardans faktiskt går ut på, mannen som för osv.
Dessa påtvingade konstellationer blir bara märkliga, osymmetriska och konstiga. Folk stör sig, det skaver direkt för dans handlar faktiskt om harmoni också. Det finns inget harmoniskt med dessa politiskt korrekta par.