Citat:
Ursprungligen postat av
cidertider
Exakt , då noterade de säkert att M rättade felsägning en. Vem har trott att de skulle vara schyssta mot M. Sen visste jag inte att hon sökte jobb , trodde hon gick i skolan. Att klara sig i samhället kan tex betyda att man utvecklas , tar körkort tex.
Jag tyckte de var schyssta mot MH genom att påpeka för henne flera gånger att hon kunde få strafflindring om hon berättade. Men likt förbannat berättade hon inte.
Sen tyckte jag faktiskt att det i viss mån var ledande förhör när de tryckte på vilken påverkan JJ hade på MH.
För ska vi vara riktigt krassa så vet MH om någon vad som är rätt och fel. Men lik förbannat så var hon medveten om att JJ skulle bränna inne systrarna och hon gjorde ingenting.
Nu är JJ en psycko så det behöver vi inte diskutera, men ju längre tiden gick i förhören desto värre blev JJ i MH:s ögon. Då menar jag inte det rent brottsliga utan att hon hade följt med JJ på en strippklubb
t ex. Det är såvitt jag vet inte straffbart men det tog MH upp att det stred mot hennes värderingar.
Jag citerade dig även om vi skrev om olika saker. Såg en bra mening och högg på den s.a.s