2023-03-25, 18:05
Medlem
Mullrets avatar
Han ser det som ett deltidsjobb.

Citat DI.

” Reinfeldt blir ingen heltidsarbetande fotbollsordförande. Han har fler uppdrag, bland annat som ordförande för det internationella samarbetsorganet Extractive Industries Transparency Initiative och senior rådgivare åt Bank of America Merrill Lynch.

Och han är övertygad om att han kommer att ha tid att sköta alla sina uppdrag.

”Jag har gjort bedömningen att jag ska hinna det på ett bra sätt. Jag är ingen generalsekreterare och ingen heltidsanställd som leder fotbollen på daglig basis”, säger han.

Han tycker det är viktigt att vara på plats i internationella sammanhang.

Det fetade blir viktigt. Frottera sig med högdjuren och få lite tjocka kuvert innan hemresan. Resten kan någon annan sköta.

Detta går åt helvete med trumpeter.
Citera
2023-03-25, 18:06
Medlem
PaoloRobertos avatar
Han påminner om infantino haha.
Vem vet detta kanske är början för ett toppjobb på Fifa för Reinfeldt?
Citera
2023-03-25, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StyrelseProffset
Det är inte sant. Reinfeldt är den enda som har lyckats med bedriften att vara djupt hatad av nästan alla politiska läger i Sverige, inklusive det egna. Av olika anledningar.

De enda som inte mår fysiskt illa bara hans namn nämns är förmodligen center- och (äldre) miljöpartister då han drev igenom deras migrationspolitik. Samma politik som lade grunden för det Sverige som vi nu tvingas att leva i.

Så, nej. Det är inte av extremister som han är hatad. Snarare tvärt om, det är bland extremisterna som han har sitt enda kvarvarande stöd.

Med vänliga hälsningar,
S.P.

Jaha, intressant, jag visste inte att FR har ett stort stöd bland extremister. Det innebär alltså att han är populär bland rysstroll, högerextremister och kommunister.
Citera
2023-03-25, 18:12
Medlem
Lyssnade på ekot vid 18.

Reinfeldts största uppgift kommer alltså bli att bekämpa rasismen.

(Sverige är världens minst rasistiska land)

Bekämpa rasismen, inte skapa bra förutsättningar för att spela fotboll.

Fatta hur marinerat i dumhet vi är.
Citera
2023-03-25, 18:14
Medlem
Svinriks avatar
Jag vill se Dan Eliasson som förbundskapten!
Citera
2023-03-25, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Nu har ju alla åtminstone sedan Lagrell varit Socialdemokrater så en från andra sidan vore väl bra
Reinfeldt körde socialdemokratisk politik
Citera
2023-03-25, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Jaha, intressant, jag visste inte att FR har ett stort stöd bland extremister. Det innebär alltså att han är populär bland rysstroll, högerextremister och kommunister.

Du behöver inte framställa dig själv som dummare än du är.

Att hans enda stöd kommer från extremister betyder inte att han är populär bland alla extremister.

Hur tänkte du när du kom fram till detta?

Med vänliga hälsningar,
S.P.
Citera
2023-03-25, 18:19
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Det är ju bra att FR kämpar för att Svenskt fotbollsliv ska hållas rent från rasister. Då slipper man dessutom många från detta forum i framtida fotbollsmatcher. Win-Win!
Hur ska man göra det? Minst 5 svarta i varje startelva?
Citera
2023-03-25, 18:21
Medlem
En timme på jobbet och Imamen Reinfeldt har redan retat upp folk med sitt rasistsnack
Citera
2023-03-25, 18:22
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Han ser det som ett deltidsjobb.

Citat DI.

” Reinfeldt blir ingen heltidsarbetande fotbollsordförande. Han har fler uppdrag, bland annat som ordförande för det internationella samarbetsorganet Extractive Industries Transparency Initiative och senior rådgivare åt Bank of America Merrill Lynch.

Och han är övertygad om att han kommer att ha tid att sköta alla sina uppdrag.

”Jag har gjort bedömningen att jag ska hinna det på ett bra sätt. Jag är ingen generalsekreterare och ingen heltidsanställd som leder fotbollen på daglig basis”, säger han.

Han tycker det är viktigt att vara på plats i internationella sammanhang.

Det fetade blir viktigt. Frottera sig med högdjuren och få lite tjocka kuvert innan hemresan. Resten kan någon annan sköta.

Detta går åt helvete med trumpeter.

Haha, hans viktigaste uppgift enligt honom själv är ju att bekämpa rasismen inom fotbollen, det kommer alltså bli en orgie i prideflaggor, BLM och annat Woke, fan vet om det ens får vara en spelare med svenskt utseende eller namn på plan när han är klar.
Senast redigerad av Reimer 2023-03-25 kl. 18:32.
Citera
2023-03-25, 18:24
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Nån här som känner suget att fortsätta följa svensk fotboll med landsförrädaren som boss?
Citera
2023-03-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingaman
Nja. Han är mest älskad av er extremister.
Normalt folk har däremot koll.
Mvh.

Normalt folk är det svenskhatare du menar då!? Invandrade rasister! Är det Fredrik Reinfeldts tanke att rensa bort ursprungsbefolkningen från fotbollen!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in