2023-03-25, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
E.n rättelse kjell slickade kurdiska bäverns fitta inte räven

Rättelse:
Han slickade den kurdiska bäverns stripp-polare och kom i ansiktet på bävern. Om man ska vara riktigt petig.

Min tumme har just nu svårt att hitta rätt i den kurdiska zoologin och jag ber ödmjukast om ursäkt för detta.
Citera
2023-03-25, 11:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossebengbula
Talför och hal som en hål är bara förnamnet. 😄
Jag hade för ett antal år sedan med honom att göra i en jobbsituation eller vad vi ska kalla det. Rörde sig om ca 10 minuter. Jävlar vad han pratade. Jag fick inte in ett ord trots många försök. Att lyssna är inte hans grej om man säger så. Jag blev totalt överkörd. Han är ganska obehaglig faktiskt.
Undrar om hon fick tyst på honom eller om han babblade mellan benen på henne? Nåja, nu slipper vi en dum riksdagsledamot, 348 kvar...
Citera
2023-03-25, 11:44
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andthereshewas
Efter att ha läst fup så känner jsg väl att lill-Kjelle näppeligen är det offer han utger sig för att vara.

Det framstår ju som att han redan INNAN julhelgen har träffat den kurdiska räven och då ersatt henne för hennes... hyra.

Sen. Det lät ju jäääääävligt konstigt att han vips skulle betala 5000 spänn till någons hyra plus 600 spänn till taxin. Här inne har det ju tolkats som någon form av sanning för att det skedde EFTER missödet då han råkade sladda ner med tungan i en strippas underliv.

MEN. Kollar man på transaktionerna framgår det att de 5000 betalades en timme innan de 600 spännen till taxi. Känns inte alls osannolikt att Kjelle swishade lite hyrespengar innan kvällsgymnastiken och att de 600 faktiskt var för taxi efter en timmes hyra.

Min tolkning: Kjelle visste vad han gjorde. Men inte med vem
Min tolkning: Kjelle kände när han sprutade och visste på vem. Ett feministiskt perspektiv: Äntligen en (+1) kvinna(or) som står upp för rätten att få sina bröst betalda.
Citera
2023-03-25, 11:48
Medlem
analkings avatar
Citat:
Rättelse:
Han slickade den kurdiska bäverns stripp-polare och kom i ansiktet på bävern. Om man ska vara riktigt petig.

Min tumme har just nu svårt att hitta rätt i den kurdiska zoologin och jag ber ödmjukast om ursäkt för detta.
Va? Jag trodde det var tvärtom. Framgår i fupen om kjell tog ansvar och använde kondom för att skydda flickan mot ev sjukdom?
Citera
2023-03-25, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Undrar om hon fick tyst på honom eller om han babblade mellan benen på henne? Nåja, nu slipper vi en dum riksdagsledamot, 348 kvar...
😄Legetim frågeställning, helt klart.
Citera
2023-03-25, 11:58
Medlem
Citat:
Va? Jag trodde det var tvärtom. Framgår i fupen om kjell tog ansvar och använde kondom för att skydda flickan mot ev sjukdom?

Jag tror inte att han tog sitt samhällsansvar där. Han KAN ha använt en kondom med tvivelaktig kvalitet och den brustit under sprutet och han KAN ha tagit av sig ytterrocken efter att han penetrerat strippan vaginalt men den kurdiska bävern uppgav att hon känt sig äcklad och förnedrad när han kom på hennes ansikte. Men jag vill inte uttala mig ringaktande mot stackars Kjell så jag lämnar frågan öppen
Citera
2023-03-25, 12:02
Medlem
analkings avatar
Citat:
Jag tror inte att han tog sitt samhällsansvar där. Han KAN ha använt en kondom med tvivelaktig kvalitet och den brustit under sprutet och han KAN ha tagit av sig ytterrocken efter att han penetrerat strippan vaginalt men den kurdiska bävern uppgav att hon känt sig äcklad och förnedrad när han kom på hennes ansikte. Men jag vill inte uttala mig ringaktande mot stackars Kjell så jag lämnar frågan öppen

Ytterst knepigt att pk vänstern är på kapitalisten och horknullande torsken kjells sida isf att stötta 2 flyktingtjejer som blivit förnedrade och utnyttjade av en vit gubbslem kspiatalist horknullare
Citera
2023-03-25, 12:02
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Fyfan vad folk skriver skit om kurdiska bävern. Äntligen en kvinna som använder hela sin kropp för att nå sina mål. Då stöttar plötsligt den rasistiska feministpacket en vit gammal horknullande torsk.

Vad e fel på folk?

Detta totalt könslösa landet som sverige blivit e istället engagerade i skyttedal för att en horkarl tog henne på benet.

Nej, Kjelle har tvärtom gjort en hedervärd samhällsinsats. Att benämna honom som en vit gammal horknullande torsk tyder på att du själv har en fot i det rasistiska feministlägret.

I stället för att sitta och tjuvhålla på sina 50 lax har han givit bröstkliniken en bra kund varvid doktor, sköterska och några ytterligare personer satts i arbete, betalat skatt och hållit hjulen igång. Vidare har den arbetsskygga kurdhoran fått hjälp med hyra och kläder vilket resulterat i att hon slapp gå och tigga hos det sociala. Alla pengar hon fått av Kjelle tycks ha gått till livets nödtorft. SL, Gotlandsbolaget och taxiföretag har fått intäkter, varuhus har fått betalt för sina varor istället för att flickan snattat kläderna.

Den viktigaste insatsen Kjelle gjort är kulturell. Han har bidragit till bryta upp en vidrig, tusenårig, förtryckande muslimsk klanstruktur där kvinnor betraktas som skräp. En invandrartjej har fått nya fina bröst, lärt sig dricka bubbel och festa i sann västerländsk anda och dessutom pengar till att klara sig själv i Sverige och utan hjälp av sin sannolikt grovt kriminella kurdiska familj.
Citera
2023-03-25, 12:12
Medlem
DaNeShadys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Ställde mig också först tvekande till sekretessen men när jag läst tråden från 2016 så inser jag att det kan finnas obehagliga kopplingar vilket kan vara ett skäl.

I den tråden finns det trasiga länkar till alla relevanta dokument (men Internet never forgets).

Redan 2016 (hon är född 95) så framstår hon som livstilskriminell. Jag saxar lite ur domen:
: Hon hade blivit kidnappad av två tjejer. De hade klippt hennes hår och
fotograferat henne naken
och sen släppt av henne vid bensinmacken. Hon berättade
att det var två tjejer som gjort detta, den ena kom från Irak och hette ZR och den
andra kom från Albanien.
En väninna som förekommer i domen ger oss en interiör av hur damerna i hennes umgänge resonerade kring brott och bröst redan för sju år sedan:
Hon sa att hon ville sätta dit dem och att hon ville ha pengar till silikonbröst och en semesterresa. Hon frågade inte vad det var E hade hittat på för polisen.
MÄ: Z sa att hon hade en kniv med sig
Om ZR 2016:
ZR förekommer under fem avsnitt i belastningsregistret. Hon dömdes
senast den 24 augusti 2015 av Göteborgs tingsrätt för snatteri och brott mot
knivlagen till dagsböter. Hon dömdes dessförinnan den 2 januari 2012 av Göteborgs
tingsrätt för stöld till ungdomstjänst...
Dom 2016 fängelse i1 år och 2 månader - Misshandel (3 tillfällen) - Olaga frihetsberövande

Hot, våld, SMS-terror, misshandel, utpressning, silikonbröst, narkotika, fota nakna människor, förnedring, narkotika påhittade anmälningar, kopplingar till utanförskapsområden i Göteborg och så det vanliga "Inga kommentarer".

Stackars Kjelle har råkat ut för en klassisk cock-teaser, att det rör sig om grov utpressning är glasklart men jag är mer osäker på om han verkligen kan åtalas för sexköp. Av smsen i fupen framgår det att den Kurdiske bävern groomat honom sedan i somras. Hon trodde hon hade fått en sugar-daddy som hon nu skulle mjölka på pengar, hon fick en sats på sig och ett par nya bröst, men booom så åkte hon in i häktet i Göteborg för att sedan flyttas till Kronobergshäktet.

Nu ska jag spekulera lite:
Via telefon så lockar ut honom från krogen med löfte om en trekant. Hon har även lyckats få med sig en 23-årig strippa (som hon själv säger i fupen är lite korkad). Nåja Kjell vill inte synas i sällskap så dom möts upp på gatan, men efter ett halvårs uppmuntran från den Kurdiska Bävern så ska det till slut ske något men den dumsnälle Kjelle insåg inte att han var huvudpersonen i hennes plan.

Sitt modus operandi trogen så tar hon fram kameran och tar en bild, den ska hon minsann kapitalisera på. Innan dom går ber hon om ett bidrag till hyran och taxi vilket han går med på, dom har någon slags relation trots allt och nu har dom varit intima. Att detta skall klassas som sexköp och klassas vara värre än den grova utpressningen rimmar illa.

Att en seriekriminell kvinnan skyddas av media medan en förhållandevis framstående riksdagsledamot omgående ska dras i skiten säger en hel del om hur illa ställt det är med media och dom lär sig aldrig.

Här är handlingarna från 2016:

https://anonfiles.com/d1a6nbb8b3/G_teborgs_TR_B_1423-16_Aktbil_106.pdf FUP 2016 432 sidor
https://anonfiles.com/eaa9n4b7bf/G_teborgs_TR_B_1423-16_Aktbil_107.pdf FUP 2016 44 sidor
https://anonfiles.com//iaZam5b5ba/_tal_Gbg__B_1423-16.pdf Stämning 2016-05-17
https://anonfiles.com/r91bnebcb5/B_1423-16.pdf Dom 2016-06-03 Mål nr: B 1423-16

Den här härvan innehåller mycket smaskigt men är ändå inte i närheten av sossarnas otvättade byk i Geijer-affären: (FB) Palme & Olof Johansson mfl bordellkunder? (Bordellhärvan /Mod)

Historien upprepar sig.

/Provokatör

Tack för fupen. Båda är väldigt saftiga och roliga att läsa igenom.
Citera
2023-03-25, 12:13
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nej, Kjelle har tvärtom gjort en hedervärd samhällsinsats. Att benämna honom som en vit gammal horknullande torsk tyder på att du själv har en fot i det rasistiska feministlägret.
.

Exakt...Kjell är en modern framtidsman.

Och de svenska relationerna med kurderna har varit
lite ansträngda på sistone, det enda han gjort är att förbättra dem.
Tyst diplomati....

Tycker att Kjell ska bli Diplomat.

Vi gillar olika...

https://www.facebook.com/vigillarolika/photos/a.118871304832724/176869345699586/?type=3
Citera
2023-03-25, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

I stället för att sitta och tjuvhålla på sina 50 lax har han givit bröstkliniken en bra kund varvid doktor, sköterska och några ytterligare personer satts i arbete, betalat skatt och hållit hjulen igång. Vidare har den arbetsskygga kurdhoran fått hjälp med hyra och kläder vilket resulterat i att hon slapp gå och tigga hos det sociala. Alla pengar hon fått av Kjelle tycks ha gått till livets nödtorft. SL, Gotlandsbolaget och taxiföretag har fått intäkter, varuhus har fått betalt för sina varor istället för att flickan snattat kläderna.

Den viktigaste insatsen Kjelle gjort är kulturell. Han har bidragit till bryta upp en vidrig, tusenårig, förtryckande muslimsk klanstruktur där kvinnor betraktas som skräp. En invandrartjej har fått nya fina bröst, lärt sig dricka bubbel och festa i sann västerländsk anda och dessutom pengar till att klara sig själv i Sverige och utan hjälp av sin sannolikt grovt kriminella kurdiska familj.

Halleluja! Kjelle 4 statsminister!
Citera
2023-03-25, 12:22
Medlem
Taggads avatar
Tips till Säpo: Kolla upp vem som pröjsade den lättslickades ankläppar. Det kanske ligger en gravad hund där.
Senast redigerad av Taggad 2023-03-25 kl. 12:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in