2023-03-24, 16:10
Medlem
Obegripligt att man väljer att ge en prostituerad oralsex, om han gjorde det. Svårt att tänka mig att han tog fram en slicklapp innan.
Citera
2023-03-24, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Obegripligt att man väljer att ge en prostituerad oralsex, om han gjorde det. Svårt att tänka mig att han tog fram en slicklapp innan.
Har man betalat så ska man väl prova allt
Citera
2023-03-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Att det krävs att allmänheten ska få reda på något för att en person ska få (eller ta) repressalier är vidrigt oavsett. Skulle det inte uppdagas skulle han jobbat på som vanligt.
Är han gift? Hoppas hans fruga skiljer sig från honom.. Kanske därför han tagit tajmout?

Bra gjort av lilla kurdflickan!
Ja en duktig liten tattarkurd, suga och rimma gubbar.
Att tattarkurden dessutom är dömd för både narkotika och våldsbrott gör henne ju ännu bättre.
Citera
2023-03-24, 16:15
Bannlyst
Zainab Rustum fick äntligen prata en liten stund med Drottning Silvia.
https://www.expressen.se/gt/har-far-zainab-12-traffa-kungaparet/
Citera
2023-03-24, 16:16
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Dom av utpressingen centrala bilderna visade hans slicklapp i rörelse över hennes ostron för inte finns det väl andra slicklappar?
Citera
2023-03-24, 16:16
Medlem
Bra iaf att familjen har kastat henne åt sidan. Iaf enligt vad hon sagt i förhören. Nu får man hoppas att hennes liv blir sämre och sämre.
Citera
2023-03-24, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Intressant. Släkten då förmodligen. Men samnytt hade hela personnumret på henne.
Hela hennes personnummer stod på kvittot för operationen, om någon är intresserad av det. Publicerades länk tidigare i tråden. Kliniker kräver att man anger personnummer vid betalningen.
Citera
2023-03-24, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Men 73 000 är inte så mycket.

Ganska mycket för ett ligg . . . . med en kurd dessutom.
Citera
2023-03-24, 16:21
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Ja en duktig liten tattarkurd, suga och rimma gubbar.
Att tattarkurden dessutom är dömd för både narkotika och våldsbrott gör henne ju ännu bättre.

Vi har bara blivit lurade, kriminella och gängmänniskor har mer heder, respekt och förtroende än de folkvalda. De kan iaf skilja på rätt och fel, inte som clownerna i riksdagen.
Jag kommer i första hand vända mig till kriminella om jag blir utsatt för brott i framtiden, nu är respekten för rättsväsendet och politikerna på ett negativt värde
Citera
2023-03-24, 16:27
Medlem
mikaelss avatar
Och DÄR slank katten ut ur påsen, Expressen skriver namnet. About time.
https://www.expressen.se/nyheter/m-ledamot-utpressades-utreds-sjalv-for-sexkop/

Så mycket för myndigheternas häcka sekretess och hemlighållande.
Burn, mf.
Citera
2023-03-24, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Tack för klargörandet!

Att de kan lagföras är en sak. Att de sedan 70-talet varit lite mer jämnlika än oss dödliga och kan åka räkmacka genom rättssystemet på flera sätt en ett är det fundamentala här däremot.
Citera
2023-03-24, 16:33
Medlem
drmaximusens avatar
Kan nån förklara varför han går till Säpo och inte vanliga polisen?
Trodde Säpo tog hand om spioner terrorister och rikets säkerhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in