2023-03-24, 14:22
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Kjell fick knulla en hora som suttit inne över 2 år sammnaligt helt enkelt, han tänkte med kuken och får nu sona för det, hoppas hon var värd det
https://www.friatider.se/riksdagsmannen-kjell-jansson-m-utpressad-pa-65000-kronor-efter-sexkop
Ja om han nu verkligen måste ha samlag med en prostituerad så behöver han inte välja just henne!
Citera
2023-03-24, 14:23
Medlem
Någon som sitter på protokollet?
Citera
2023-03-24, 14:24
Medlem
Han fick smaka på lite mångkultur helt enkelt. Hoppas han får en mer realistisk syn på invandringspolitik nu när han vet vilket drägg Reinfeldt släppt in till oss längre ner som inte kan värja oss lika lätt. Sådär hade inte en svensk hora burit sig åt. Självklart en kaxig jävla mellanöstern-ortenbrud.
Citera
Medlem
DonaldBidens avatar
Egentligen sorgligt med denna typ av drivna entreprenörer som faller på mållinjen.
Hade hon bara gett fan i att pressa honom för hårt, så hade hon haft sitt på det torra.

Hon har ju dessutom återinvesterat pengarna i affärsverksamheten, visar på en mycket intelligent entreprenörssjäl.
Senast redigerad av DonaldBiden 2023-03-24 kl. 14:29.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzsor133
Vilken stad kommer hon ifrån?

Bagdad eller nåt.
Citera
2023-03-24, 14:26
Medlem
Citat:

Göteborg, för mig att hon bor i Bergsjön eller Kortedala, bodde åtminstone
Citera
2023-03-24, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Hon verkar ha sysslat med det här en tid, gissar hennes kompis var med under motiveringen att hon skulle känna sig "säkrare", men eg syftet var säkert att samla in bevis till utpressningsmaterial.
Han är definitivt inte första kassa-kon de två scammar tillsammans, övriga har säkert betalat för att de ska slänga bilderna och hålla tyst.

Lukrativ bransch minst sagt.
När såna som Trump betalar 1.3 miljoner till Stormy Daniels för att hålla tyst så finns det minst 100 liknande som inte kommit upp till ytan än.

Nog är det så nog. De har valt ut sina offer och insett var det finns mer pengar att hämta förutom själva tjänsteförsäljnngen.
Citera
2023-03-24, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Här har du en bild på "den kurdiska räven":

https://samnytt.se/riksdagsman-kjell-jansson-m-kopte-sex-av-kriminell-utpressades/
Han ville bara köpa en prostituerad för en kväll, men dessa lågpannade MENA och deras kusinligor är alltid ute efter mer. Själv skulle jag aldrig köpa sex, men blir jag desperat skulle jag inte röra kurder med tång. Att såna här underapor får vistas i Sverige är helt obegripligt.
Citera
2023-03-24, 14:28
Medlem
Citat:
Hon är en Kurd från ett berg i Mellanöstern.
Citera
2023-03-24, 14:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har det framgått hur detta kom till polisens kännedom. Var det gubben som själv anmälde?

Han borde ha mördat kurd-hororna istället. Det hade säkert avskrivits som gängrelaterat.
Det som jag mest funderar över är varför man vill doppa i ett så vidrigt bergsfolk som kurder?

Citera
2023-03-24, 14:31
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Nog är det så nog. De har valt ut sina offer och insett var det finns mer pengar att hämta förutom själva tjänsteförsäljnngen.

Det är något som hade varit intressant att veta, hur stor eftermarknaden är i branschen.

Eftermarknaden fanns förstås innan sexköpslagen också, men det blev en helt annan snurr på den.
Citera
2023-03-24, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det som jag mest funderar över är varför man vill doppa i ett så vidrigt bergsfolk som kurder?

Där spriten går in där går vettet ut. Gubben blev givetvis sugen när två unga kvinnor, oavsett folkslag, och med någorlunda hyffsat utseenden kom med "spännande" erbjudanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in