2023-03-24, 11:59
Medlem
okok1s avatar
Det verkar vara sugardejting som gick lite överstyr.
Citera
2023-03-24, 12:00
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Jo kan hen ju neka till men finns ju bildbevis när moderaten har oralsex

Det är inte olagligt att slicka fitta.
Citera
2023-03-24, 12:01
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0z
Fria Tider lade just upp en bild på dem så. https://www.friatider.se/riksdagsmannen-kjell-jansson-m-utpressad-pa-65000-kronor-efter-sexkop
Att KJ har större bröst än henne kanske var det som (avund) motiverade henne att pressa honom på 65 k till att förstora sina.
Senast redigerad av Taggad 2023-03-24 kl. 12:50.
Citera
2023-03-24, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Titta på friatider där allt kommer fram.

Jag vet, har läst därinne också. Men de framkommer ju fortfarande inte att de är prostitution. Hon ligger på gränsen absolut. Och detta har hon sysslat med i flera år, jag kan inte tala för de aktuella fallet mer en de vi vet. Utan jag kan bara tala för de hon har sysslat med i Göteborg sedan tidigare
Citera
2023-03-24, 12:04
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det verkar vara sugardejting som gick lite överstyr.

Man kan kalla det vad man vill men en gammal gubbjävel lägger liksom inte en brud i 25-åldern av egen maskin.
Citera
2023-03-24, 12:05
Medlem
Slaskmedias avatar
Man låter sig inte utpressas, det ligger i sakens natur att den som utpressar på något sätt tillskansar sig material eller kunskap som är känslig för brottsoffret. Visst kan det bero på naivitet som exempelvis kan förstärkas av ensamhet, att man förtror sig till eller umgås med fel människor - men det ursäktar inte utpressning.

Män med makt borde definitivt i större utsträckning passa sig och vara på sin vakt mot kvinnor vad gäller alla typer av relationer, för det finns många vidriga monster där ute som av rent nöje förstör ett rykte eller en karriär. Men det kommer alltid att förekomma, då människor är sexuella varelser med behov av bekräftelse, närhet, ömhet, förtrolighet, sex etc. Därför fungerar honeytraps.

Men på samma sätt som man inte låter sig våldtas för att man är berusad eller utmanande klädd som kvinna på krogen, så låter man sig utpressas.

Det finns inget förutom gärningskvinnans vittnesmål som pekar mot prostitution eller sexköp, och denna uppgift kom inte förrän hon själv satt i förhör för utpressning. Därför är det rimligt att vara ytterst försiktig med namnpublicering av BO.
Citera
2023-03-24, 12:09
Medlem
Denna Kurdiska tjejen måste ju varit med om sexuella övergrepp genom livet..
Hugger ner expojkvänner, ligger med gamla gubbar som hon utpressar..
Verkar slått slint i skallen på något sätt, förståeligt om hon varit med om vidriga saker.

Hon ser ju snäll ut på det gamla fotot med kungafamiljen..
Tycker mig se aggressiva, skadade MENA tjejer i stan ofta, de verkar inte må speciellt bra.
Citera
2023-03-24, 12:09
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Tjejerna lockade honom i en fälla, ni är inte så oskyldiga som du vill framstå som 🍆
Som jag? Inte fan utpressar jag män på pengar.
Citera
2023-03-24, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Det finns inget förutom gärningskvinnans vittnesmål som pekar mot prostitution eller sexköp, och denna uppgift kom inte förrän hon själv satt i förhör för utpressning. Därför är det rimligt att vara ytterst försiktig med namnpublicering av BO.
Har han inte erkänt att han gav henne 5000 kr samma natt som de hade sex? Det pekar väldigt tydligt i en riktning.
Citera
2023-03-24, 12:20
Moderator
Dr Kings avatar
Moderaterna har ju Sverigemöte i Karlstad i helgen då stora delar av partiet och många journalister är samlade. Vilken journalist blir den första att där trycka upp en mikrofon under Mini-Uffes näsa och fråga vad han tycker om Kjelles bravader.
Citera
2023-03-24, 12:24
Medlem
Har någon begärt ut FUP från Stockholms tingsrätt?
Citera
2023-03-24, 12:28
Medlem
Cannibalizations avatar
En lite lustig pik ifrån Fria Tiders artikel:

Citat:
Dagens Nyheter samt SVT och en rad andra medier rapporterar om ärendet men går inte ut med riksdagsmannens identitet, av allt att döma eftersom det rör sig om en makthavare och inte exempelvis en vaccinkritiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in