Citat:
Jag är med på att de gjort det tillsammans, och hon ljuger, och söker sympati och spelar ovetande och svaghets-kortet. J verkar ha tagit efter lite av gangsterstilen av M, och de har utvecklats tillsammans senaste tiden och sporrat varandra i detta. Man ser ju på bilder från Nöjet hur M springer och letar efter T, inte passiv. Undrar om hon har adhd eller bara söker info om diagnoser som kan ge henne sympati och uppmärksamhet. Kanske en lågbegåvad sociopat som inte drar till sig uppmärksamhet på samma sätt som J. Därför hon uppfattas som passiv och att det är lite synd om henne.
Psykopater är inte begåvade. Dom brukar ligga under snittet. Det är en myt att dom skulle vara intelligenta. Att vara manipulativ, hänsynslös och ond kräver ingen hög begåvning, en två-åring kan manipulera. En hund kan manipulera, vara dominant, aggressiv och fräck.
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/fulfillment-any-age/202102/are-psychopaths-smart-they-seem?amp
M är ju extra lågbegåvad men jag tror att J ligger under snittet för normalbegåvning också.
Noterar också mångas förvåning över att kvinnliga psykopater kan vara så onda och vilja mörda andra unga kvinnor för så lite. Bara min egen erfarenhet säger mig att dessa finns lite här och var, jag är inte förvånad. Har sett sådant utstuderat hat, avundsjuka, mobbning och besatthet många ggr hos framförallt unga kvinnor men även medelålders och äldre kvinnor.
Kvinnliga psykopater är monster och det krävs inte värsta kränkningarna från en söt eller populär tjej/kvinna för att dom ska rikta allt sitt hat mot denna…