Citat:
Ursprungligen postat av
TheStation
Två problem med det här
1. Så M ska då exakt slumpmässigt vaknat när JJ på nåt sätt städat undan kroppen i lägenheten o gömt den och precis är på väg att gå ut för att dumpa nycklar o mob o köra iväg cykeln?
2. Om hon redan lovat M att åka till mcd samtidigt som hon ska dumpa grejerna varför skulle hon då behöva gå upp till lgh igen när grannen dyker upp? (Hon gör d ju föt att hämta sin egen mobil)
Att hon går tillbaks till lägenheten kan man ju läsa om i MHs förhör.
Sista förhöret:
Citat:
M: Ja jag går tillbaka till sängen. Eh, ja sen vaknar jag igen, eh, och känner då också att jag
mår inte bra liksom. Eh, så då går jag till toan och då märker jag att Tove är inte där längre så
jag frågar Johanna vart Tove, var Tove är helt enkelt och hon säger till mig då att Albin har
kört hem henne. Eh, och ja. Eh, jag säger sen också att, att jag är hungrig och behöver äta
något och ja Johanna åker, nej vänta. Johanna går först, eh, ja men ut i lägenheten och ska åka
och sen så mötte, säger hon att hon mötte grannen i trappan. Eh, och kommer upp igen då och
säger då att hon mötte grannen i trappan. Eh, eh, och hon lämnar nycklar och sina bilnycklar
och så och sen så åker hon till Donken med grannen. Eh, och jag går och, ja jag går och
hämtar mobilen som ligger kvar i sängen, eh, och då skriver Johanna ett sms, eh, jag var alltså
på toan då och Johanna skriver ett sms liksom att ja jag är på Donken nu och jag skickar
liksom en tumme upp och sen så kommer ju Johanna tillbaka. Eh, vi sätter oss i köket och
jag. Eh, alltså jag slumrar till lite och är yr och så där när jag äter och ja efter jag har käkat
burgaren och så så går jag och lägger mig igen.
Alkoholintaget MH
Citat:
Jag köper eller nej jag
blir bjuden på en Red Bull vodka sexa först. Dricker upp den och efter ett tag så köper jag,
köper jag en till mig själv och precis innan jag och Johanna går ut ifrån dansgolvet och sätter
oss vid ett av borden där ute, ja vid garderoben och det, så klunkar jag, eh, ja min drink Red
Bull vodka sexa.
Två sexor vodka. Hur dålig kan en 60 kilos kvinaa bli av det. Har ingen aning.