Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Hfuhruhurr
Om han inte har "osynligt" fett på t.ex. låren, så hör han kanske till dom, där fettet sätter sig först på haka/ansikte. Skulle han gå ner 5 kg så skulle det mesta antagligen försvinna. Just dubbelhaka är nog ärftligt, så även om han skulle gå ner finns nog risk att skinnet hänger.
För övrigt är det intressant, hur olika människor lägger på sig fett. Kvinnor sätter sig det ofta på lår och röven, medan män får feta magar. Men även kvinnor skiljer sig; vet tre systrar där två av dom får sitt fett på låren och den tredje på magen. Finns säkert forskning på detta.
Hursomhelst är det nog bättre med "kvinnofett" på låren/röven än mansfett på magen, där det senare trängs med organen som lever, mjälte, hjärta, njurar och allt vad som finns där inne.
Min killkompis är smal i övrigt så kanske något ärftligt då. Men strunt samma, han får väl se ut som han vill. Ser lite lustigt ut bara, som om ett strutsägg fastnat i svalget på honom eller nåt
Ja, det är olikheter man har lagt märke till själv. Vet inte om det beror på testosteron kanske? Har sett att långa, storväxta kvinnor tenderar att lägga på sig mer i ansikte och buk, precis som män. Tänker att de också har mer testosteron i kroppen än små petita damer med sina mulliga små päronfigurer.
Citat:
Ursprungligen postat av
qaaq
Anja Lundqvist
Hon var naturligt söt och charmig i Tusenbröder och lite annat, men sen efter sina facejob (Heder tex) ser hon ut trashig och trist ut.
Jag kollar på den serien just nu men har inte själv noterat något sådant? Vad då för slags facejob? Tycker hon ser rätt naturlig ut. Inga läppfillers iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
jugbandblues
huvudet sväller och växer åtminstone på gubbar som krökar hårt, det har jag sett på nära håll
som parantes är det roligt att filip hammar pratade om detta fenomen i sin podcast för 10 år sen, medan han själv nu ser ut som en vandrande bobblehead
Aha. Ja, det kunde ju förklara min kompis tillstånd lite då han har ett sånt huvud. Också en annan person som råkar bo på samma gata som honom. Nu fattar jag vad som fanns i den där stora svarta han bar över ryggen.
Har Robert krökat mycket under årens lopp då? John Travoltas skalle hade ju vuxit på bredden redan när han var i 35-årsåldern och medverkade i de där fåniga filmerna med talande bebisar.
Jag vill nominera just Travolta av den anledningen.