Citat:
Jeg lurer på om det kanskje kan være journalistens skrivefeil. At det er kroppsdeler de leter etter. Det ble visst bare funnet deler av hele personen i frysen. Kan R ha tilstått flere drap? Siden politiet søker etter flere kropper rundt huset hans.
Hvor vokste R opp og hvor bodde han i Norge, før han flyttet til Sverige.
En trebarnsmor ble funnet død i en fryseboks i Søgne, like nord for Kristiansand, tilbake i 1999. Familien mener at hun ble drept, mens politiet mener hun har begått selvmord(!).
Denne historien kan være helt off topic, så jeg legger den i spoiler.
Hvor vokste R opp og hvor bodde han i Norge, før han flyttet til Sverige.
En trebarnsmor ble funnet død i en fryseboks i Søgne, like nord for Kristiansand, tilbake i 1999. Familien mener at hun ble drept, mens politiet mener hun har begått selvmord(!).
Denne historien kan være helt off topic, så jeg legger den i spoiler.
abcnyheter.no 02. februar 2018.
Ragnhild ble funnet død i fryseboks: – Det plager meg fortsatt
Ragnhild ble funnet død i fryseboks: – Det plager meg fortsatt
Politiet vil ikke åpne ny etterforskning av dødsfallet til Ragnhild Camilla Sandvold. Det får sønnen hennes til å reagere.
I 1999 ble moren hans Ragnhild Camilla Sandvold (44) funnet død i en fryseboks i sitt eget hjem i Søgne i Vest-Agder.Jeg mener Reidar var fra Kristiansandsområdet. Det kan være helt tilfeldig da.
Politiet mente trebarnsmoren hadde begått selvmord. Etterforskningen ble henlagt som intet straffbart forhold, men familien mente Ragnhild ikke kunne ha tatt sitt eget liv.
De mente at det var usannsynlig at moren, som hadde klaustrofobi, selv skulle ha lagt seg ned i fryseren.
Husker det med fryseren i Norge. Det er litt bob-bob med den konklusjon der mener jeg. Omtrent like stor sannhetsgehalt som spionen som begikk selvmord ved å legge seg i en bag. https://amp.theguardian.com/uk-news/2013/nov/13/mi6-spy-dead-bag-locked-himself-gareth-williams