2023-03-19, 12:05
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Tror ev han var inlagd pga stroke.

Eller så var han intagen på psyk igen.
Citera
2023-03-19, 12:10
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollapinsvin
Det verkar bara som att något är helt fel i många system när en kvinna inte har observerats på 8 år och ingen tror att det kanske är hennes partner som är anledningen till att hon inte kan hittas. Så hur är det med hennes utbetalningar? Hon har nog varit på sjukpenning, vilket jag också antar att han har varit.

Läste att i tråden verkar många av kvinnans anhöriga döda sen innan och att det fanns en systerdotter vid liv. Kan ha fel med systerdotter där. (tråden är lång här på sidan och lätt och blanda ihop)

Jag kan ju säga såhär, jag har inte haft kontakt med min moster på säkert 10 år och det är inget konstigt. Jag vet var hon bor enligt Ratsit, men det är liksom thats it.
Kan ha varit samma där med, eller att kvinnan brytit kontakten med sin familj av vissa anledningar.
Citera
2023-03-19, 12:10
Medlem
19.03.2023. "- Men om den siktede og kvinnen har bodd i et hus sammen, betyr egentlig ikke DNA noe. Da må man heller se etter spor på kroppen. Fysiske skader. Blåmerker holder seg i 20 år i en fryser, sier Angel "
https://www.dagbladet.no/nyheter/kan-se-blamerke-etter-20-ar/78787558
Citera
2023-03-19, 12:21
Medlem
Bollapinsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Läste att i tråden verkar många av kvinnans anhöriga döda sen innan och att det fanns en systerdotter vid liv. Kan ha fel med systerdotter där. (tråden är lång här på sidan och lätt och blanda ihop)

Jag kan ju säga såhär, jag har inte haft kontakt med min moster på säkert 10 år och det är inget konstigt. Jag vet var hon bor enligt Ratsit, men det är liksom thats it.
Kan ha varit samma där med, eller att kvinnan brytit kontakten med sin familj av vissa anledningar.
Kan vara så, och att hon inte fick utbetalningar av något system alls. Fysj, trevlig på landsbygden med drömmannen.
I Oslo hände det att en man låg död i 3 år i sin lägenhet och alla betalningar och räkningar gjordes automatiskt hela tiden.
Om det har förekommit liknande misstag här måste man få en ändring.
Citera
2023-03-19, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av himefom
Fyfan varför ser han ut precis ut som man tror också 😡 stackars vackra kvinna, vad är det fel för på män?

Screenshot? Instagram kontoen er lukket.
Citera
2023-03-19, 12:39
Medlem
Biatchs avatar
Ny artikel på NWT.

"Mannen är misstänkt för att ha dödat kvinnan och sedan skändat hennes kropp – innan han lade den i en frysbox."

"av häktningsframställan framgår att kvinnan legat i frysboxen i åtminstone fem år."
Citera
2023-03-19, 12:50
Medlem
Bollapinsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Ny artikel på NWT.

"Mannen är misstänkt för att ha dödat kvinnan och sedan skändat hennes kropp – innan han lade den i en frysbox."

"av häktningsframställan framgår att kvinnan legat i frysboxen i åtminstone fem år."
Heliga ko.

”– Och psykiskt är han vid god vigör, har Stefan Liliebäck tidigare sagt till NWT.”

”Enligt uppgifter i andra medier söker polisen just nu efter andra kroppar kring mannens hus.”
https://www.nwt.se/2023/03/19/aklagarens-teori-kvinnans-kropp-lades-i-frysboxen-for-fem-ar-sedan/
Citera
2023-03-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av himefom
Fyfan varför ser han ut precis ut som man tror också 😡 stackars vackra kvinna, vad är det fel för på män?

På män?

Hur många % av alla män tror du gör sådan här saker? Det finns avarter på precis allt. De flesta blir inte hund-hatare bara för att det händer att någon blir biten av en hund det är fel på. Friska människor blir inte heller mans-hatare för att det finns män det är fel på. Eller kvinnohatare för den delen, bara för att en kvinna gjort något vidrigt.

Edit: Du verkar tycka att det finns relevans i att hon i din mening är vacker. Det är ju ganska intressant. Vad tänker du där?
Senast redigerad av Siix 2023-03-19 kl. 12:59.
Citera
2023-03-19, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Eller så var han intagen på psyk igen.
Citat från NWT idag:
”Och psykiskt är han vid god vigör, har Stefan Liliebäck tidigare sagt till NWT.”
Citera
2023-03-19, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollapinsvin
Det verkar bara som att något är helt fel i många system när en kvinna inte har observerats på 8 år och ingen tror att det kanske är hennes partner som är anledningen till att hon inte kan hittas. Så hur är det med hennes utbetalningar? Hon har nog varit på sjukpenning, vilket jag också antar att han har varit.
Det måste bevisas att man är död för att handikappersättning ska upphävas. Så då kan man anta att han hade hennes bank-id, men det blir spekulationer.

Vilka system tänker du på?
Citera
2023-03-19, 13:12
Medlem
Noen som har bilder av RF og AH? Bortsett fra FB siden hans.
Stemmer det at det er bilde av de på crimeswedeninvestigators sin IG konto? Kan noen ta skjermbilde og legge ut her?
Citera
2023-03-19, 13:14
Medlem
Ingen som tagit ut MGMs domar från Lexbase och är villig att dela dom här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in