2023-03-18, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunshine96
Prøver iherdig å finne noen R*id*r i nasjonalbiblioteket, men navnet er for generisk.. Jeg må i det minste vite hvor han er fra i Norge for å skrumpe inn litt.

Mulig Kristiansand også. Ser på FB-profilen hans at nesten alle av de 13 vennene hans er fra Sørlandet.
Citera
2023-03-18, 20:05
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boijangles
Hur hittades liket i frysen ? Var det ett komplett lik eller delar?

I delar.
Citera
2023-03-18, 20:06
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkrX
Han har erkänt att han mördat henne så jag vet inte vafan du håller på med...

Jag hade nog missat det. Har bara läst "död" kvinna.

Ta då bort de jag skrev dödsorsaken. Simpelt.
Citera
2023-03-18, 20:06
Medlem
Har läst i tråden och när jag sökte på försvunna personer i Värmland så hittade jag en sida med en Ann* Nitt*b*rg som försvann för 7 år sedan. Vet ej om hon återfunnits.

Märkligt att det ej går att finna ngt "försvunnen annons" om i tråden nämda BO..

Kanske har GM fler lik i frysen?

*e
Citera
2023-03-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunshine96
Prøver iherdig å finne noen R*id*r i nasjonalbiblioteket, men navnet er for generisk.. Jeg må i det minste vite hvor han er fra i Norge for å skrumpe inn litt.

Utifra de få vennene han har på Facebook tipper jeg han kommer fra Sørlandet. Ann* var vel fra Kristiansand. Mye tyder på at han også er fra der omkring
Citera
2023-03-18, 20:09
Medlem
why123s avatar
Men vem skulle anmäla henne försvunnen? Hon hade ju en sambo och han visste ju mycket väl
var hon låg.
Hon hade (vad jag förstått) inga barn, föräldrarna sannolikt döda och kanske inga syskon.
När hon flyttade till Sverige flyttade hon till sambon. Vi vet inte hur hon levt men har hon flyttat
lite har hon förmodligen inga djupare vänskaper.
Är det någon som ringt och sökt henne är det väl en enkel grej för mannen att säga att hon inte
längre vill ha kontakt med x eller att hon flyttat och han vet inte var hon är. Ska då den (kanske ytliga)
vännen starta en undersökning om att hon är försvunnen? Vederbörande kanske bara ville snacka i telefon med henne. Om X inte får tag i henne så går livet vidare..

Så om inte sambon (som ska stå henne närmast) anmäler henne försvunnen, utan tvärt om ser till
att hon försvinner, vem ska reagera då?
Citera
2023-03-18, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Fyfan att va saknad i 8 år utan att någon reagerar. Själv kan man inte gå på toan en sekund innan nån vill en nåt.

Hade hon varit saknad, så hade någon reagerat!
Citera
2023-03-18, 20:18
Medlem
Vart nånstans i Värmland ska detta har hänt ?
Citera
2023-03-18, 20:18
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Då har du inte bytt * mot e.
Nej är inte medlem. Därför. Men hann se en med hund.
Citera
2023-03-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenvikti

Gårdtv*t*n Framm* 1
672 94 Årjäng

*e
Citera
2023-03-18, 20:22
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenvikti

Mellan Töcksfors och Årjäng ungefär.

Mer exakt här:
https://www.google.com/maps/search/G%C3%A5rdtveten+Framme+1,+67294+%C3%85rj%C3%A4ng/@59.4607807,11.9120086,121m/data=!3m1!1e3
Citera
2023-03-18, 20:26
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Men vem skulle anmäla henne försvunnen? Hon hade ju en sambo och han visste ju mycket väl
var hon låg.
Hon hade (vad jag förstått) inga barn, föräldrarna sannolikt döda och kanske inga syskon.
När hon flyttade till Sverige flyttade hon till sambon. Vi vet inte hur hon levt men har hon flyttat
lite har hon förmodligen inga djupare vänskaper.
Är det någon som ringt och sökt henne är det väl en enkel grej för mannen att säga att hon inte
längre vill ha kontakt med x eller att hon flyttat och han vet inte var hon är. Ska då den (kanske ytliga)
vännen starta en undersökning om att hon är försvunnen? Vederbörande kanske bara ville snacka i telefon med henne. Om X inte får tag i henne så går livet vidare..

Så om inte sambon (som ska stå henne närmast) anmäler henne försvunnen, utan tvärt om ser till
att hon försvinner, vem ska reagera då?
Arbetet? Skatteverket?
Senast redigerad av TaxenSixten 2023-03-18 kl. 20:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in