2023-03-17, 07:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Då erkänner du att du hade fel i ditt påstående att de som tycker att män och kvinnor ska tävla mot varandra inte vet om att det finns skillnader mellan könen.

Nej. Dina absurda halmgubbar blir inte mer relevanta för att du är manisk.
Citera
2023-03-17, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej. Dina absurda halmgubbar blir inte mer relevanta för att du är manisk.
Du kan ju inte både påstå att de som vill att män och kvinnor ska tävla mot varandra inte känner till att det finns olikheter mellan könen samtidigt som det är en halmgubbe att de som vill att män och kvinnor ska tävla mot varandra inte känner till att det finns olikheter mellan könen.
Citera
2023-03-17, 10:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Du kan ju inte både påstå att de som vill att män och kvinnor ska tävla mot varandra inte känner till att det finns olikheter mellan könen samtidigt som det är en halmgubbe att de som vill att män och kvinnor ska tävla mot varandra inte känner till att det finns olikheter mellan könen.

Jag påstår ingenting utan det är enbart du som spyr ur dig nonsens och halmgubbar i varje post. Fråga gaylord om han är pro transor och blanda inte in mig.
Citera
2023-03-17, 12:08
Avslutad
Citat:
Jag påstår ingenting utan det är enbart du som spyr ur dig nonsens och halmgubbar i varje post. Fråga gaylord om han är pro transor och blanda inte in mig.
Nu var det ju du som gjorde påståendet om att de som vill att män och kvinnor ska tävla mot varandra inte vet att det är skillnader mellan lönen. Det är ditt påstående jag vill att du ska förklara.
Citera
2023-03-17, 16:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Inte vad jag minns. Jag tror det är så ändå.

Jag hade ett trevligt samtal med en kvinna som kallade sig man. Hon berättade om hur annorlunda man upplevde världen med testosteron i kroppen m.m. Mycket intressant. Totalopererad.

Ok. Inte jag heller och tror inte det är så.
Citera
2023-03-17, 21:53
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nu var det ju du som gjorde påståendet om att de som vill att män och kvinnor ska tävla mot varandra inte vet att det är skillnader mellan lönen. Det är ditt påstående jag vill att du ska förklara.

Precis ni vet ju inte det. Hade ni förstått att det finns skillnader så hade ni också varit emot män som slår sönder skallen på kvinnor. Det är inget som behöver förklaras för normala människor förstår du utan det är du och din kult som är helt psyksjuka och har tappat kontakten med verkligheten. För kom nu ihåg verkligheten och männen inom damidrott såsom tyngdlyftning, boxning, simning, mma osv.
Citera
2023-03-18, 03:19
Avslutad
Citat:
Precis ni vet ju inte det. Hade ni förstått att det finns skillnader så hade ni också varit emot män som slår sönder skallen på kvinnor. Det är inget som behöver förklaras för normala människor förstår du utan det är du och din kult som är helt psyksjuka och har tappat kontakten med verkligheten. För kom nu ihåg verkligheten och männen inom damidrott såsom tyngdlyftning, boxning, simning, mma osv.
Precis som jag sa, Gaylord Yanker känner inte till att det finns skillnader mellan könen. Men när jag sa det gastade du om halmgubbar.
Citera
2023-03-18, 10:25
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Precis som jag sa, Gaylord Yanker känner inte till att det finns skillnader mellan könen. Men när jag sa det gastade du om halmgubbar.

Ni*. Om du vill dra in Gaylord in i er kult spelar nada roll för mig.
Citera
2023-03-18, 11:17
Avslutad
Citat:
Ni*. Om du vill dra in Gaylord in i er kult spelar nada roll för mig.
Så här skrev Gaylord:
”Lägg ner både herr och damklasser och ha en "winner takes it all" klass. Vinnaren kommer vara dubbelt så värd sin seger.”

Och då får du väldigt svårt att förklara varför inte detta gäller:
”Hade ni förstått att det finns skillnader så hade ni också varit emot män som slår sönder skallen på kvinnor. Det är inget som behöver förklaras för normala människor förstår du utan det är du och din kult som är helt psyksjuka och har tappat kontakten med verkligheten. För kom nu ihåg verkligheten och männen inom damidrott såsom tyngdlyftning, boxning, simning, mma osv.”

Och nej, nåt om mej eller min kult gills inte som förklaring.
Citera
2023-03-18, 11:31
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Så här skrev Gaylord:
”Lägg ner både herr och damklasser och ha en "winner takes it all" klass. Vinnaren kommer vara dubbelt så värd sin seger.”

Och då får du väldigt svårt att förklara varför inte detta gäller:
”Hade ni förstått att det finns skillnader så hade ni också varit emot män som slår sönder skallen på kvinnor. Det är inget som behöver förklaras för normala människor förstår du utan det är du och din kult som är helt psyksjuka och har tappat kontakten med verkligheten. För kom nu ihåg verkligheten och männen inom damidrott såsom tyngdlyftning, boxning, simning, mma osv.”

Och nej, nåt om mej eller min kult gills inte som förklaring.

Så som jag sa prata med honom då retard. Jag skiter väl i vilka du vill dra in i din kult.
Citera
2023-03-18, 11:39
Avslutad
Citat:
Så som jag sa prata med honom då retard. Jag skiter väl i vilka du vill dra in i din kult.
Varför innehåller dina svar alltid om nåt om mej och min kult istället för att du förklarar dina påståenden?

Men då har vi alltså konstaterat att Gaylord Yanker med flera andra här på forumet som hatar kvinnor och vill lägga ner all damidrott inte förstår att det finns skillnader mellan könen. Alltid nåt.
Citera
2023-03-18, 11:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Varför innehåller dina svar alltid om nåt om mej och min kult istället för att du förklarar dina påståenden?

Men då har vi alltså konstaterat att Gaylord Yanker med flera andra här på forumet som hatar kvinnor och vill lägga ner all damidrott inte förstår att det finns skillnader mellan könen. Alltid nåt.

Tråden handlar om det.

Ja när du frågat han om han är tro transor och pro hbtq så kan du kanske komma någonstans, jag skiter dock fullständigt i er konversation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in