2023-03-18, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddiekrueger2
Vart är den tragiska bruden nu som blev intervjuad av pressen och som tyckte det var så hemskt att de satt anhållna? Mer retarderad får man väl leta efter.
Hon sitter nog vid pianot och sjunger i församlingen Majas pappa har
Citera
2023-03-18, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Jag menar naturligtvis inte att hon är normalt funtad och är amoröst kär i henne.. mer av en besatthet och eventuella grumliga dunkla sexuella motiv.

Man försöker inte bränna inne någon och strypa någon till döds och sen tända eld på den döda två gånger om man bara ogillar någon, detta är ju passionerat.

Riktigt jävla vrickad brud.
Jag har läst nån gång som sagt att pyromaner ofta varit med om sexuella trauman som barn.

Att hon dessutom kallar kvinnor för bitch horiga etc jag vet inte jag tycker det tyder på nåt.
Maja ser ut som en snubbe men Johanna beter sig som en incel snubbe.

Fast den passionen du beskriver kan vara en drivkraft/passion inför att uppnå en effekt. Det behöver inte vara en passion knutet i ett objekt.

Du vill göra T till objekt för passion, men det är långt ifrån säkert att J haft den avsikten. Jag skulle vilja påstå att det mesta talar för att det här är ett mord för att uppnå en effekt (inte att förväxlas med affekt).
Citera
2023-03-18, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linakova
Fast den passionen du beskriver kan vara en drivkraft/passion inför att uppnå en effekt. Det behöver inte vara en passion knutet i ett objekt.

Du vill göra T till objekt för passion, men det är långt ifrån säkert att J haft den avsikten. Jag skulle vilja påstå att det mesta talar för att det här är ett mord för att uppnå en effekt (inte att förväxlas med affekt).
Har är bara rädd kärlek.
Citera
2023-03-18, 03:19
Avslutad
När ska de åtalas? Är det någon som vet?
Citera
2023-03-18, 03:24
Medlem
Hemskt att läsa i FUP:en om hur illa däran Toves kropp var.

Fy fan.
Citera
2023-03-18, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madeinflen
Shit! Vilken hög nivå på förakt. Hon är uppenbart riktigt sjukt ond som lägger så mycket energi på att hata i detalj och mördar baserat på hatet hennes hjärna skapat.
Skrämmande tanke att vara hennes förälder och inte sett hur mörk hon är och vart detta har sitt ursprung.
Kanske har hatet, föraktet och beteendet sitt ursprung hos föräldrarna?

Beteende och personlighet är till viss del genetiskt ärftligt. Varför kom föräldrarna till Sverige? För brottslingar är Sverige bästa landet med sämst kontroll och generösaste reglerna och det är lätt att som "papperslös" få en ny identitet
Citera
2023-03-18, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Inte alls troligen.

Hoppas att hon får känna av hatet mot henne i rättssalen. Men hon kanske är för blåst för att fatta det också.
Jag tror inte en sådan människa kan känna av eller ta till sig av andras känslor.

Många gör misstaget att döma andra efter sig själv och tror att psykopater kan känna ånger eller lära sig förstå att de gjort något fel, det är ofta exakt den egenskapen de saknar helt. Detta anser jag redan vara bevisat utgående från hennes väldokumenterade handlingar.
Citera
2023-03-18, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tror ni JJ blir en bra mamma trots hon sitter på Hinseberg i 30 år?
Även om straffet rent hypotetiskt skulle göra henne "bättre", skulle hennes barn ärva hennes defekta gener.

Det fanns en anledning till att vi i sverige steriliserade denna sortens kvinnor i stor omfattning, och det är sannolikt en del av förklaringen till den extrema skillnaden i våldskriminalitet mellan invandrare och svenskar.
Citera
2023-03-18, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
J sökte( Sommaren 2022)
på div som tex
Mörda diskret
Och om en massa hämdhjälpssök

Sök gjorda på Giftefrid
Skedde 28 aug 2022 -

Flera olika sidor om hur man bränner inne någon
14/9 - 16/9 2022

Sen efter mordet så sökte hon på Tove och Missing people
Alltså ett planerat mord.

Googles AI-rutiner borde kunnat flagga henne som högrisk, analyserat situationen och informerat polisen. Obehagligt med övervakning men det finns en växande möjlighet att förebygga och undvika vissa brott.
Citera
2023-03-18, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Jag tror inte en sådan människa kan känna av eller ta till sig av andras känslor.

Många gör misstaget att döma andra efter sig själv och tror att psykopater kan känna ånger eller lära sig förstå att de gjort något fel, det är ofta exakt den egenskapen de saknar helt. Detta anser jag redan vara bevisat utgående från hennes väldokumenterade handlingar.
Sant det är precis så
Vi kan nog utesluta ett samvete
när det gäller J
M blir jag tveksam om vem hon är
Men hitills har inte hon heller visat något åt det hållet
Senast redigerad av Anedin 2023-03-18 kl. 03:59.
Citera
2023-03-18, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Alltså ett planerat mord.

Googles AI-rutiner borde kunnat flagga henne som högrisk, analyserat situationen och informerat polisen. Obehagligt med övervakning men det finns en växande möjlighet att förebygga och undvika vissa brott.

Ja absolut
Vi får hoppas att rätten tolkar det detsamma
Citera
2023-03-18, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Sant det är precis
Vi kan nog utesluta ett samvete
när det gäller J
M blir jag tveksam om vem hon är
Men hitills har inte hon heller visat något åt det hållet
M bär på gener från Afrikas djungel, och har ärvt sina kromosomer från föräldrar som bevisligen inte ens bryr sig om sitt eget barn. Indikerar en hel del åt det hållet.

Om adoptivföräldrarna inte informerats om riskerna med de uppenbara detaljerna ovan, då är det bara tragiskt.

Många i sverige har blivit lurade att bakgrund och etnicitet saknar betydelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in