Citat:
Ursprungligen postat av
bonjour212
Men V A D har tjejernas ursprung med saken att göra?!! Att ni inte tröttnar. Instabila psykopater absolut som jag hoppas innerligt får livstid men deras handlingar har 0 med deras ursprung att göra, så korkat. JJ är ju halvvit så då borde hon endast vara halvt galen eller...?
Finns massor av vita svenskar som gjort så extremt sjuka saker mot andra. Lägg ner bara.
Deras handlingar har en hel del att göra med ursprunget.
Att exempelvis
95% av alla dömda för överfallsvåldtäkt har utländsk bakgrund är
inte någon slump. Att vissa inom den gruppen är ännu värre, och att negrer är bland de värsta och samtidigt har lägst IQ i genomsnitt är inte heller någon slump.
Om du jämför hur många vita svenskar som begått denna typ av brott (dålig impulskontroll, våldsamt, aggressivt, utan eftertanke eller förmåga att förstå konsekvenserna mm) med hur många med utländsk bakgrund som begår dessa brott, ser du utan tvekan ett mycket tydligt samband.
Extra tydligt blir sambandet om det handlar om negrer eller inavlade individer från mellanöstern. Asien, som exempelvis Japaner, är däremot betydligt
mindre våldskriminella.
I USA har man
statistik uppdelad på negrer och vita, och skillnaden är extrem, framförallt mord och våldsbrott. Tänk på andelen negrer och deras totala antal mord i USA.
I sverige är det inte bättre, bara för att mainstream media döljer, ljuger och vilseleder på precis det sätt du illustrerade ovan: "
deras handlingar har 0 med deras ursprung att göra"
Skulle inte förvåna mig om rasism och offrets specifika svenska etnicitet och ursprung hade avgörande betydelse och att mördarna
hatar vita svenskar. Det är i så fall inget nytt alls. Läs denna avhandling om du inte tror mig:
https://www.lu.se/lup/publication/3d802b3f-4ef0-4e12-ac1b-ed6835a0b4ad