2023-03-17, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Ögongloben var skadad och flera skallskador observerades. Tror GM gjort mer än strypning och omkullfällande!
Kan jag få länk till den fupen för hittar inte det och pilips förhör
Citera
2023-03-17, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonjour212
Men V A D har tjejernas ursprung med saken att göra?!! Att ni inte tröttnar. Instabila psykopater absolut som jag hoppas innerligt får livstid men deras handlingar har 0 med deras ursprung att göra, så korkat. JJ är ju halvvit så då borde hon endast vara halvt galen eller...?
Finns massor av vita svenskar som gjort så extremt sjuka saker mot andra. Lägg ner bara.
Deras handlingar har en hel del att göra med ursprunget.

Att exempelvis 95% av alla dömda för överfallsvåldtäkt har utländsk bakgrund är inte någon slump. Att vissa inom den gruppen är ännu värre, och att negrer är bland de värsta och samtidigt har lägst IQ i genomsnitt är inte heller någon slump.

Om du jämför hur många vita svenskar som begått denna typ av brott (dålig impulskontroll, våldsamt, aggressivt, utan eftertanke eller förmåga att förstå konsekvenserna mm) med hur många med utländsk bakgrund som begår dessa brott, ser du utan tvekan ett mycket tydligt samband.

Extra tydligt blir sambandet om det handlar om negrer eller inavlade individer från mellanöstern. Asien, som exempelvis Japaner, är däremot betydligt mindre våldskriminella.

I USA har man statistik uppdelad på negrer och vita, och skillnaden är extrem, framförallt mord och våldsbrott. Tänk på andelen negrer och deras totala antal mord i USA.

I sverige är det inte bättre, bara för att mainstream media döljer, ljuger och vilseleder på precis det sätt du illustrerade ovan: "deras handlingar har 0 med deras ursprung att göra"

Skulle inte förvåna mig om rasism och offrets specifika svenska etnicitet och ursprung hade avgörande betydelse och att mördarna hatar vita svenskar. Det är i så fall inget nytt alls. Läs denna avhandling om du inte tror mig: https://www.lu.se/lup/publication/3d802b3f-4ef0-4e12-ac1b-ed6835a0b4ad
Citera
2023-03-17, 20:37
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
JJ är en oerhört farlig kvinna.

I förhör vittnar nu MH detaljerat om att JJ försökt bränna inne både Tove och My och deras pappa, när samtliga befann sig under samma tak.

Ut förhöret:
”MH: Eh, nej men hon har varit arg på både My och Tove under en längre period och ja så kom hon på idén att ja försöka bränna inne dem när de var hemma hos, när Tove och My var hemma hos sin pappa helt enkelt och jag hon berättade det här för mig, hennes planer och så där. Och då var det att hon, ja hon köpte handsprit och sen tog ja men papperskassar och hällde liksom handsprit på dem och sen, och sen tände eld då utanför ja vid dörren hos Tove och Mys pappa. Eh, ja som tur var så tog det inte riktigt och Johanna ville att jag skulle var med på detta men jag vägrade.”

Jag tror JJ saknar motstycke i svensk kriminalhistoria.

Talar för att JJ är en fullblodspsykopat, vilken annan störning skulle det annars kunna handla om?
Citera
2023-03-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Notera att hon jobbade på en skola och hade det på jobblaptopen. Ser framför mig att eleverna går ut på rast och så sätter hon sig i ett hörn och skriver det där. Undrar hur hon fungerade med barnen?

Jag läste i en av alla kommentarer på Majas instagram när den fortfarande var öppen, att Johanna brukade skrika på barnen.

Om det finns nån sanning i det vet jag inte. Kommentarsfältet var fullt av arga kommentarer.
Nu är den ju inställd på privatläge så det går inte att se. Kommentarerna kanske är rensade med.

Men man undrar ju…
Citera
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Mattias Albinsson har skrivit en väldigt bra uppdateringen av fallet.

https://samnytt.se/atal-maja-och-johanna-strop-och-eldade-upp-21-ariga-tove-i-vetlanda/

Tack!

För din länk, skakande läsning…

”Dikten” var ju fruktansvärd att läsa…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Vore ändå intressant att få fakta på vad som faktiskt hände vid 7års åldern hos JJ.
Hästen kompenserar för något och känner mig ganska säker på att JJ har sexuella problem.
Smyg-Videos på "Macke" och TT.. som JJ visste att det var viktigt att smygfilma för att sedan pressa dem på något ? JJ bör spärras in.. med tanke på allt som sker i hennes värld.

Bör spärras in?
Hon sitter redan inlåst på häktet i Jönköping och lär inte se dagens ljus på många många år framöver. Hinseberg eller liknande lär bli hennes fasta adress de närmaste 20-25 åren.
Citera
2023-03-17, 20:41
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Hon verkar ha varit duktig på att skaffa sig ovänner. Undrar vad som gått snett i tjejens uppväxt, såhär hatisk mot sin omgivning går man ju inte bara och blir.
Jag känner många som haft en dålig uppväxt. De flesta av dem blev relativt normala, men med ett par udda karaktärsdrag.

Även om många av dem var våldsamma i sin ungdom, så var det ändå ingen som var så här oempatisk och sadistisk som den här tjejen.

Jag tror snarare att hon bara är en ond person. Omänsklig.
Citera
2023-03-17, 20:42
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
Att kroppen brändes var dock nytt. Inte sett någon spekulation om det i tråden.
Att kroppen brändes (dessutom två gånger) var nog för sjukt för att någon skulle tänka på.

Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
JJ som ledare och MH som följare bekräftas av TTs syster som säger att MH gör som JJ.
Var hon månne lite kär i JJ ändå.

Det är verkligen sorgligt hur MH kunnat tappa sin moraliska kompass så fullständigt sedan 16 år. Då var hon upprörd över hur George Floyd dödades och ett par år senare är hon inblandad i ett mord själv.
All lives matter skrev hon då men tydligen gällde inte det för TT.
Hon är uppvuxen i ett kristet sammanhang där hon fått lära sig om vad som är 'rätt och fel'.
'Du ska icke dräpa'.
Hur kunde hon fortsätta umgås med JJ trots att hon kände till branden te.x? Hon kunde ju ha blivit nästa offer själv?

Maja är adopterad, vilket innebär att hon blivit övergiven av sina biologiska föräldrar. Med tanke på hennes avvikande utseende, ADHD och låga intelligens är det inte osannolikt att mamman missbrukat under graviditeten. Hon har inte haft några biologiska släktingar som ställt upp när föräldrarna fallerat, utan istället har hon skickats iväg till Sverige.

Detta har troligen skapat en stark rädsla för att bli övergiven igen och hon gör som Johanna säger.
Citera
2023-03-17, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Att kroppen brändes (dessutom två gånger) var nog för sjukt för att någon skulle tänka på.

Maja är adopterad, vilket innebär att hon blivit övergiven av sina biologiska föräldrar. Med tanke på hennes avvikande utseende, ADHD och låga intelligens är det inte osannolikt att mamman missbrukat under graviditeten. Hon har inte haft några biologiska släktingar som ställt upp när föräldrarna fallerat, utan istället har hon skickats iväg till Sverige.

Detta har troligen skapat en stark rädsla för att bli övergiven igen och hon gör som Johanna säger.

Kan nog stämma som du säger, lite fetalt alkoholsyndrom över hennes utseende.
Citera
2023-03-17, 20:51
Medlem
Fibonaccitals avatar
Jag såg inget i Fupen när hon sprejad en bil med BITCH.

https://delafil.se/cf914ab0c90655d0/Skadeg%C3%B6relse.jpg

Bilnumret syns ju på på bild.
Undra om det är JJ som gjorde detta.

Kanske det är ett helt annat fall.
Citera
2023-03-17, 20:53
Medlem
Folketstempels avatar
Även om Johanna är sinnessjuk, så ger jag henne att hon skriver på ett talangfullt sätt om man nu vore lagd på det hållet.
Citera
2023-03-17, 20:55
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gusten86
Fup:

https://anonfiles.com/ZeFcZ8eeza/Tove_FUP_rar

Tack! Trådens hjälte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera