2023-03-17, 14:22
Medlem
Fk: har fått svar från tingsrätten nu. Det var mycket riktigt utgivningsbeviset det hämgde på. Plus att de är ett gäng fittor som vill göra livet svårt för folk

Johanna satte på spotify i samband med att telefonen lämnade platser där kroppen dumpades… undrar vad hon lyssnade på. Tacksam för förslag, kan sammanställa en spellista
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesJonAnders
Det kanske redan är utförligt diskuterat och avklarat tillika offtopic men Registrator vid Eksjö tingsrätt bekräftar att de som har utgivningsbevis kan ta del av FUP via e-post. Jag har begärt ett överklagbart myndighetsbeslut eftersom jag tror att detta är rättsvidrigt.

Stort tack till er som hämtat ut FUP och delar med er.

JAG VILL OCKSÅ HA FUPPEN, SNÄLLA
Citera
Medlem
immenhusens avatar
Alltså, JJ:s selfie i sängen på Snapchat till MH efter att de dumpat och tänt eld på kroppen... Hon verkar helt oberörd, eller är det bara jag som tycker detta?

/AI
Citera
2023-03-17, 14:23
Medlem
Läser FUP. En av alla tankar som dyker upp; inte bara det med att JJ och MH är känslokalla och dumpar kroppen och bränner den tidigt på morgonen... de startar även Spotify påväg hem? Vad sker i den stunden? Lyssnas det på glad musik som om ingenting har skett? Lite allsång samtidigt kanske? Eller är det obekväm tystnad?

Valet att ha Spotify i bakgrunden påväg hem känns bisarr.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Måste väl vara någon som TT legat med annars skulle de väl inte tagit ut svartsjukan på TT?

Fast du kan väl ändå läsa själv vad det står?? ska det vara så förbannat svårt?? när bevisen är framför näsan på dig så fattar du fortfarande inte och fortsätter köra på samma spår..

Kan lova dig för allt i denna värld att umgängeskretsen kallar inte henne för "JJ" som är en flashbackförkortning för att inte skriva ut hennes riktigt namn innan hon är dömd!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Men verkar ju ändå som JJ varit den som var ledande i detta.

Men Mj har ju påstått hon sovit?

Nu har jag inte läst FUP och det kanske framgår tydligare där, än vad som hittills sipprat ut i media. Men oddsen på att två lika störda individer sammanstrålar med en gemensam agenda är ju obefintlig. Den ena (J) har sannolikt påverkat M och manipulerat henne under en längre tid, och fått henne att tycka likadant som henne själv.

Min gissning är att J har en personlighet som besitter mörka tankar och en förmåga att på egen hand utföra vidriga handlingar. Men att M på egen hand inte hamnat i denna situation utan den drivande J som dragit i trådarna.
Citera
2023-03-17, 14:24
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Det kanske redan är utförligt diskuterat och avklarat tillika offtopic men Registrator vid Eksjö tingsrätt bekräftar att de som har utgivningsbevis kan ta del av FUP via e-post. Jag har begärt ett överklagbart myndighetsbeslut eftersom jag tror att detta är rättsvidrigt.

Har försökt
(FB) 21-åriga Tove försvunnen i Vetlanda (2022-10-16). Hittad död (2022-11-02)
Citera
2023-03-17, 14:25
Medlem
Citat:

Lägg ut uppdatering när det kommer, mkt intressant
Citera
2023-03-17, 14:28
Medlem
Motivet är väll fortfarande osäkert?

Men verkar kanske vara något om att TT syster kanske legat med ngn kille som Jj gjort
Citera
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Rashatet på Flashback är onödigt. Jag har vid flera tillfällen haft analsex med svarta kvinnor och det har varit precis lika angenämt som med vita.

Jag tolkar det som att svartingen i det här ärendet inte varit lika drivande som den andra, som väl är zigenare?
Såklart är rashatet onödigt och jag gratulerar dig till att kunnat få denna empiri om alla människors likhet, och då främst olika rasers tarmkanals förmåga att skänka njutning åt en presumtiv skinkryttare.

Jag är inte expert på rasbestämning, men tolkar det nog som att den drivande mordmisstänkte har åtminstone några rötter i länderna kring östra delarna av Medelhavet. Flera i tråden har skrivit att hon är judinna…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Alltså, JJ:s selfie i sängen på Snapchat till MH efter att de dumpat och tänt eld på kroppen... Hon verkar helt oberörd, eller är det bara jag som tycker detta?

/AI

Vart ser du den
Citera
2023-03-17, 14:29
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truecrime4ever
Låtarna Johanna skrivit… hjälp
Var kan man hitta dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera