För mig talar mycket för att det här varit en olyckshändelse som grundar sig i ett missförstånd.
Av Aftonbladet framgår att det var god stämning är de gick hemåt, men att Tove råkat stöta till en av kvinnorna inne i lägenheten och då uppstod bråk.
Olyckligt.
Rimligt borde vara 8 års fängelse.
De hade ju planerat slå henne på vägen. Låter inte som en olyckshändelse öht
Helt fruktansvärt hur man kan vara så kallsinnad !
Så TT bodde i det huset som hon tuttade på ? Det har jag inte förstått .. trodde att det var JJs ex .
För mig talar mycket för att det här varit en olyckshändelse som grundar sig i ett missförstånd.
Av Aftonbladet framgår att det var god stämning är de gick hemåt, men att Tove råkat stöta till en av kvinnorna inne i lägenheten och då uppstod bråk.
Olyckligt.
+100 år är rimligt. Nolltolerans vid mord borde det vara. Allt annat är ett hån mot offret.
Olyckligt.
Må vara så, men så finns det ju uppgifter som säger att JJ under en tid önskat se Tove död.
De hoppas jag, och jag är jätte lugn. Har kontaktat Eksjö tingsrätt, har snackat med dom tidigare i ett annat fall för några år sedan, jätte trevliga. Och fixar jag fupen. Så skickar jag de via dm. och lägger inte upp de rakt upp och ner härinne. Tycker att idioter och oseriösa kan fixa den själv
Nu finns FUP länkad i tråden av seriösa individer!
Helt fruktansvärt hur man kan vara så kallsinnad !
Så TT bodde i det huset som hon tuttade på ? Det har jag inte förstått .. trodde att det var JJs ex .