2023-03-17, 11:41
Medlem
Verkar inte bli någon FUP för oss idag åtminstone… Ingen från tråden har skrivit att de befinner sig på plats i väntan på pappren. Sen ska man ju räkna all tid med scanning också.
Citera
2023-03-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
Men varför köpte hon detta på söndagen om de redan gjort sig av med kroppen på natten ?

Det kan ju tänkas att hon behövde ett nytt lakan hem, eftersom de använde hennes gamla till att forsla ut kroppen.

Eller så använde hon lakanet till att futta eld på kroppen (när hon återvände med bensinen)
Citera
2023-03-17, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
ALLT, precis ALLT är mycket värre än man kunde föreställa sig.

Det är ju helt störda sökningar som visar på planering.

Uppsåt upp till öronen.

Inte blir det bättre av att hon tuttar eld på kroppen TVÅ gånger, vilket man förstås inte gör om det är en olycka. Kroppen var ju redan gömd och om det var en olycka hoppas man naturligtvis på att OM kroppen hittas så finns bevisen där som kan hjälpa en.

Nä, skrattar med kompisar vid Donken, det iskalla beteendet efter visar på en kapacitet som inte många personer besitter.

Så tuttat eld på Toves pappas hus...

Livstid blir det för JJ, jag tvivlar inte en sekund.

Få se vad de har på MH nu.

JJ verkar ju överlycklig av att hon lyckades med det hon har fantiserat om och planerat..... Djupt tragiskt och det är en gravt störd och allmänfarlig individ.

Varför följde TT med de hem? Tvingade de henne? Hotade de henne? Mutade? Lurade?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolnar
Det är sant! De har ingen rätt att efterfråga min identitet och kan därför inte veta om jag har utgivningsbevis eller inte. Värt ett försök i alla fall.

Jo. De har rätt att ställa frågor, men bara i den utsträckning som krävs för att kunna genomföra en bedömning. Svarar man inte får man inte handlingen. Tyvärr.
Senast redigerad av KastaHanGomman 2023-03-17 kl. 11:45.
Citera
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfa.Beta
Det kan ju tänkas att hon behövde ett nytt lakan hem, eftersom de använde hennes gamla till att forsla ut kroppen.

Eller så använde hon lakanet till att futta eld på kroppen (när hon återvände med bensinen)
Vet du vad jag tror... hon är utbildad med denna kunskap om lakan och kemisk bensin.
Men vem f*n har utbildat henne ?
Citera
2023-03-17, 11:44
Medlem
Bollkalle19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Måste väl vara någon som TT legat med annars skulle de väl inte tagit ut svartsjukan på TT?

TT skriver ju att "dom Hatar mig och **"
Samma korta namn.

Klistrar in länken här så vi slipper backa sju sidor.

https://www.tv4.se/artikel/3BlNNs35NyhI5UHRtd7T3W/toves-sms-foere-mordet-jag-aer-raedd
Senast redigerad av Bollkalle19 2023-03-17 kl. 11:46. Anledning: Tillägg
Citera
Medlem
Har FUP kommit ut? Nyttiga länkar från åtal idag? Behöver sammanfattning! Eller åtminstone veta från vilken sida idag jag ska börja läsa ifrån för att följa med det som släppts idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Vem är det som begått hor och varför utgör det skäl för tanterna att angripa Tove?
Tycker det är rätt oklart varför dom hatar henne så mycket, för av sms:en förefaller det ju vara någon av Toves kompisar som begått horeriet?

Svartsjuka... JJ var svartsjuk på TT för att TT legat med någon som JJ dejtade???????
Citera
2023-03-17, 11:45
Medlem
Så någonstans i närheten av där jag växte upp så ligger Toves nycklar. Det blir på något vis extra nära en själv, även om jag inte känner någon av de inblandade.

https://www.vetlandaposten.se/2023-03-17/sa-flyttade-de-toves-kropp-ur-lagenheten-till-skogen

Citat:
20-åringen var den som körde och hon berättar att det inte fanns någon plan, utan att muskelminnet fick henne att först köra mot Ekenässjön. Planen nu var att kasta Toves mobil på ett ställe och hennes nycklar på ett annat. Syftet med att sprida spåren var att försvåra letandet efter henne.

Mobilen slängdes vid en sjö i Ekenässjön innan färden bar av mot Sjunnen. Tjejerna vände i närheten av orten och slängde ut nycklarna.

20-åringen har förklarat att de vände eftersom hon inte kände till stället tillräckligt väl för att vilja placera Toves kropp där. Hon åkte därför mot en närståendes bostad i stället, på landsbygden sydost om Vetlanda. 20-åringen hade ridit mycket i det området och såg framför sig att det var mycket skog i det området. De stannade och drog ut Tove ur bilen med fötterna först. När hennes huvud slog i marken stelnade tjejerna till. Det kändes inte rätt att Tove slog i huvudet.
Citera
Medlem
Finns det bilder på dom 2 kvinnliga GM som är ocensurerade?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle19
Samma korta namn.

Och hennes syster????
Citera
Medlem
Tvillingar va dom ju, så JJ tog ut sin ilska på T fastän det kanske skulle varit M. Dom såg väl lika ut så slog väl slint totalt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle19
Samma korta namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här