2023-03-11, 21:24
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Lägg inte ner tid på de där parasiterna, det är samma idiotier som skulle diskutera och försvara vakterna ifall de hade åkt på stryk utav den nu strypte finnen.

De klagar på allt, har åsikter om allt och ska vara besserwisser BARA för att ha något att säga emot.

Hade deras mamma eller fru fått en ”klappning” eller ”smekning” så hade de skrivit med caps lock on och skyllt på Sverige, regeringen, lagen, polisen och även lokföraren 🤣😆

Vi som är normala håller med om att han inte förtjänade att dö men har endast sig själv att skylla för hans agerande, beteende samt våldsamma motstånd.
Har du fortfarande inte sett videofilmerna....
Citera
2023-03-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Har du fortfarande inte sett videofilmerna....

Skiter blankt i ”filmer”

Ni efterblivna hen folket måste fatta att n sak! Är man inte medgörlig och lyder inte lagen så får man konsekvenser!

Sen hur skeva och skadade ni är spelar faktiskt ingen roll för jag personligen skrattar åt er idioter som gråter här på FB!
Citera
2023-03-12, 00:53
Medlem
Citat:
Skiter blankt i ”filmer”

Ni efterblivna hen folket måste fatta att n sak! Är man inte medgörlig och lyder inte lagen så får man konsekvenser!

Sen hur skeva och skadade ni är spelar faktiskt ingen roll för jag personligen skrattar åt er idioter som gråter här på FB!
tur att inte rätten kommer "skita" i filmerna som inte ljuger iaf
Citera
2023-03-12, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
tur att inte rätten kommer "skita" i filmerna som inte ljuger iaf

Det som är ”tur” är att finnen är borta från våra gator.
Citera
2023-03-12, 11:00
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Lägg inte ner tid på de där parasiterna, det är samma idiotier som skulle diskutera och försvara vakterna ifall de hade åkt på stryk utav den nu strypte finnen.

De klagar på allt, har åsikter om allt och ska vara besserwisser BARA för att ha något att säga emot.

Hade deras mamma eller fru fått en ”klappning” eller ”smekning” så hade de skrivit med caps lock on och skyllt på Sverige, regeringen, lagen, polisen och även lokföraren 🤣😆

Vi som är normala håller med om att han inte förtjänade att dö men har endast sig själv att skylla för hans agerande, beteende samt våldsamma motstånd.

Du tycker ju visst att han förtjänade att dö.
Citera
2023-03-12, 12:09
Medlem
FinskSvartskalles avatar
dom ströp honom för att dom ville, inte för att dom behövde.

18 års fängelse, hoppas jag.

det är mycket möjligt att han var en idiot, men jag kommer aldrig stå på ordningsvakters sida någonsin.

jag känner mig tryggare UTAN ordningsvakter i min närhet för de enda som hotat mig med våld har varit ordningsvakter
Citera
2023-03-12, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Du tycker ju visst att han förtjänade att dö.

Förtjänar och skylla sig själv är 2 helt olika saker med olika innebörd.

INGEN förtjänar att dö! Fattar alla det nu?

Men det är inte någon annans fel utöver Juha att han hamnade i den situationen.

Fatta för guds skull!

Vakterna är efterblivna, offren var på fel plats vid fel tillfälle, bartendern serverade fel drink, det regnade säkert den dagen oxå.

MEN fortfarande HADE Juha inte gått loss och beter sig fel från allra första början skulle han hinna med fler öl innan hans liv skulle avlutas.

Försvarar som sagt ingen eller någon av de inblandade utan påpekar att hela den här soppan är pga en full gubbe som inte kunde bete sig.

Vakterna kunde trolla, leka helgon, har fel utbildning eller va fan som helst, hade Juha inte startat allt skulle han leva idag.
Citera
2023-03-12, 13:42
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:

Fatta för guds skull!

Vakterna är efterblivna, offren var på fel plats vid fel tillfälle, bartendern serverade fel drink, det regnade säkert den dagen oxå.

MEN fortfarande HADE Juha inte gått loss och beter sig fel från allra första början skulle han hinna med fler öl innan hans liv skulle avlutas.

Försvarar som sagt ingen eller någon av de inblandade utan påpekar att hela den här soppan är pga en full gubbe som inte kunde bete sig.

Vakterna kunde trolla, leka helgon, har fel utbildning eller va fan som helst, hade Juha inte startat allt skulle han leva idag.
Och hade inte vakterna varit som du hade JH stått inför rätten snart...
Citera
2023-03-12, 13:59
Medlem
Citat:
Och hade inte vakterna varit som du hade JH stått inför rätten snart...

Hade Juha inte gjort nått skulle inte ens den här tråden finnas…. (Suck)
Citera
2023-03-12, 14:04
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Hade Juha inte gjort nått skulle inte ens den här tråden finnas…. (Suck)
Och hade inte OV varit inkompetenta knoggångare hade inte heller den här tråden funnits
Citera
2023-03-12, 15:45
Medlem
Citat:
Och hade inte OV varit inkompetenta knoggångare hade inte heller den här tråden funnits

Nej men nu finns den för att Juha började med sitt härjande och våldsamhet och då var vakterna illa tvungen att visa sin inkompetens… Hade Juha bara inte gjort fel från början så hade han fått uppleva denna soliga söndagen. Bara HAN hade skött sig och inte varit olydig, våldsam, aggressiv och göra motstånd….
Citera
2023-03-12, 16:05
Medlem
Pusts avatar
Citat:

Fatta för guds skull!

Jag tycker att:

Citat:
Det som är ”tur” är att finnen är borta från våra gator.

Låter rätt mycket som att man tycker att vakterna gjorde ett bra jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in