2023-03-11, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Tveksamt om det är en vanlig familj. Känns inte som en vanlig familj skulle ha en son och bror som döda dom. Jag har själv varit i mycket bråk med mina syskon, skulle aldrig få för mig att mörda dom, finns inte ens i mitt register.

Spinkig och ful jävel och kalla sig Evil. Tror nog mer att han psykiskt sjuk människa som fick en snedtändning, har förmodligen drömt om att döda folk.
Tror nog dom haft problem med han länge.

Ja, någon typ av störning måste han ju ha haft. Oxå bråkat värst med mina syskon, aldrig att nån sneat o drar fram kniv. Håller me om att de säkert haft problem med han innan. Skrev bara ut de som stod i Aftonbladet haha
Citera
2023-03-11, 07:41
Medlem
MrDonutss avatar
Var pappan hemma när det hände?
Citera
2023-03-11, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Var pappan hemma när det hände?

Ja verkar som det.
Citera
2023-03-11, 08:06
Medlem
awoke11s avatar
Hur lyckades den onda pinnen mörda båda utan att bli stoppad? Var resten av familjen pinnar också?
Citera
2023-03-11, 08:28
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awoke11
Hur lyckades den onda pinnen mörda båda utan att bli stoppad? Var resten av familjen pinnar också?
Han hade kniv och var rabiat?
Citera
2023-03-11, 08:42
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
ja vad hände då?? varför skriver dom inte det? stör mig på de skriver släkt, GM är en ur familjen dvs son/bror!
Är man inte släkt med sina syskon och föräldrar? Hur gammal är du egentligen?
Citera
2023-03-11, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekaskensonson
Polisstationen ligger ett stenkast från där incestmordet inträffade, tar nog bara någon minut att köra dit för poliser i rallyfarht

"Incestmordet"????
Tagga ner för fan... är du troll?
Citera
2023-03-11, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Är man inte släkt med sina syskon och föräldrar? Hur gammal är du egentligen?

Alltid varit lynning och gaphalsig.
Kunde sparka på hundar i trottoaren som gläfste på honom.
Går med benämningen sneseglaren....
Citera
2023-03-11, 09:12
Medlem
Citat:
undrar samma sak, varför gjorde han detta? och vem larmade? Pappans tidigare son, alltså halvbror till GM och BO, var han på plats?

så sjukt allting

Pappans tidigare son var inte på platsen ( vad jag fått till mig av bekanta till familjen)
Jag tycker att detta fallet tystas ner & jag undrar varför? så många frågor alldeles för lite svar!
Citera
2023-03-11, 09:17
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men han döms ju ändå för brottet, sen kan det bli rättspsykiatrisk vård, men man är även då inspärrad eller menar du att man släpps ut i frihet om man inte ansetts vara i sina sinnens fulla bruk?
Sånt har hänt. Psykologen på anstalten gör en annan bedömning än domstolen, och betraktar mannen som frisk. Då han inte är i behov av vård försätts han på fri fot.
Citera
2023-03-11, 09:20
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
ja vad hände då?? varför skriver dom inte det? stör mig på de skriver släkt, GM är en ur familjen dvs son/bror!

Du verkar inte speciellt "listig" med tanke på dina inlägg. Det är vanligt att media inte skriver ut exakt relation i brottsfall. De är både familj och släkt med varandra.
Citera
2023-03-11, 09:46
Medlem
BayouXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randigzebra95
Pappans tidigare son var inte på platsen ( vad jag fått till mig av bekanta till familjen)
Jag tycker att detta fallet tystas ner & jag undrar varför? så många frågor alldeles för lite svar!
Nödvändig information har media gått ut med. Det råder ju förundersökningssekretess liksom i alla andra mordfall och brott, det är inget som ”tystas” ner. I sinom tid får vi förhoppningsvis reda på vad som hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in