2023-03-10, 21:44
Medlem
Var så en jävla massa svammel i tråden!
Vart är bild på fanskapet ?? Namn ??
Citera
2023-03-10, 21:46
Medlem
zhypers avatar
Den långa harangen på steam-accet var ju bara en kommentar på hans användare. Inget som GM kan ta ansvar för direkt, annat än att han inte plockat bort det. Men sånna där kommentarer är standard på var o vartannat acc.

ah såg nu att det var GM som skrivit kommentaren. Även om det är ctrlc ctrl V är det inte helt 100% såklart haha
Citera
2023-03-10, 21:54
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Hur psykiatrin fungerar idag vet jag inte. Men förr ansågs personen vara oskyldig, eftersom det inte var han, utan någon annan som styrde hans handlingar vid brottet. Han är alltså oskyldig till själv brottet, men måste vårdas eftersom han inte är frisk, då han dödat en annan människa under psykisk abnormitet.
Men han döms ju ändå för brottet, sen kan det bli rättspsykiatrisk vård, men man är även då inspärrad eller menar du att man släpps ut i frihet om man inte ansetts vara i sina sinnens fulla bruk?
Citera
2023-03-10, 22:34
Medlem
Muffin6666s avatar
Alla som analyserar sönder hans Steam konto kan ju försöka titta på sitt egna med objektiva ögon. Gör jag det på mig själv så ser jag definitivt ut som ett riktigt psykfall i alla fall.

Jag reagerade mest på att han hade väldigt många spel som han inte ens verkar ha spelat.
Citera
2023-03-10, 22:37
Medlem
Mekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det är ovanligt att det bryter ut så sent, vanligast är i sena tonåren till ca 25.

25år skulle jag, i det här fallet säga är "i 30års åldern" och att man idag kan se tecken i sena tonåren har inget att göra med det jag skrev.
Citera
2023-03-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Nja såg detta nedan idag och igår stod det också 19-åring i aftonbladet, kan ha varit en tidig notis därifrån i så fall?
en-19-arig-man-haktas-for-dubbelmord

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/O8ljQ1/en-19-arig-man-haktas-for-dubbelmord
Du missförstår! 19 åring som mgm har det alltid stått vad jag vet. Jag menar BO ! Först stod det i 20 årsåldern men sen ändrade dom till 30 årsåldern men nu verkar dom ha ändrat tillbaks igen till 20 års åldern, så det är nog hans 21 åriga bror som är skriven på samma adress som är BO.
Citera
2023-03-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekky
25år skulle jag, i det här fallet säga är "i 30års åldern" och att man idag kan se tecken i sena tonåren har inget att göra med det jag skrev.

Tecken vet jag inget om men det bryter oftast ut mellan 18 och 25 för män och 25 och 30 för kvinnor.
Så GM i den här i historien är i en ganska typisk ålder för att bli sjuk.
Att få schizofreni när man är över 25 är som man lite ovanligare. Så att säga 30års åldern är lite fel.
Citera
2023-03-10, 22:43
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Skrik inte. Jag letade åt dig…
(FB) Grovt brott i Luleå (2 döda, blodig man gripen), 2023-03-09
L*vi Br*ms Lundb*rg
*=e,ö,e
Citera
2023-03-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7

L*vi Br*ms L*ndberg (e,ö,u)
Citera
2023-03-10, 22:51
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Du missförstår! 19 åring som mgm har det alltid stått vad jag vet. Jag menar BO ! Först stod det i 20 årsåldern men sen ändrade dom till 30 årsåldern men nu verkar dom ha ändrat tillbaks igen till 20 års åldern, så det är nog hans 21 åriga bror som är skriven på samma adress som är BO.
Ok, då förstår jag förlåt.
Ja 21 år är ju långt ifrån 30- års åldern
Citera
2023-03-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalt89
- MGM är 19 år och är ett av barnet i familjen
- Mördat mamma och bror i hemmet
- Gripen barfota utomhus helt blodig
- En kniv är mordvapnet
- Har erkänt gärningen i förhör

Typ det som man vet säkert eller kan någon fylla på med uppgifter?

Barfota ute får mig att koppla det till en psykos.
Väldigt vanligt att sådana som har en psykos är ute barfota, vet inte riktigt varför.
Citera
2023-03-10, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LilaTulpanen
När kommer FUP ut tro?

Ingen aning, om han bedöms skyldig så får han några år i fängelset innan han kommer ut, än så länge är det bara indicier som pekar mot han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in