Citat:
Ursprungligen postat av
joffepoffe
Verkar vara han och hans konto som har kommenterat den videon i alla fall.
Går man sedan in på det kontot och kollar videorna dör så är det dels massa klichéartade "jag hatar allt"-musikvideos, och dels ett hemmagjort klip som är inspelat i Svartöstaden i Luleå där han bor.
Dessutom matchar det hans look.
För alla smygrunkande tranny-fetishister som hoppats på den vinklingen i MGM så måste jag tyvärr göra er besvikna. Ingen typisk femboy alls. Han har sönderblekt gulaktigt hår (antagligen misslyckat att få det vitt) oftast stickande fram under en långt nerdragen svart mössa. Alltid solglasögon som täcker mesta ansiktet oavsett om det är skymning. Och har i alla fall nu i vinter setts gå omkring i en extra lång svart rock som går ner till fotknölarna. Detta från mer än en oberoende källa i grannkvarteren.
Alltså mer en klassisk loner, eller posterboy för kategorin "bomb waiting to go off" än en bräcklig femboy som många tranny-fetischister i tråden har lagt fram i förhoppning om ett runkobjekt.
Håller med dig. Har inget med trans att göra. Denna pojk verkar emo. Han verkar också ha en musiksmak av det. Och färgande av hår behöver inte betyda trans heller utan många ”rock” och ”emo” gör det med. Eller helt vanliga pojkar som söker sin egna stil.
En av låtarna gjorde mig berörd ”depressive suicidal nightcore”. Han har uppenbarligen stora problem med psykiska hälsan. Och borde ha fått hjälp innan detta hade hänt!
Och till alla som gnäller om att ha toapapper i rummet behöver inte betyda något annat än att man kanske petar sig i näsan eller snyter sig. Eller gråter. Eller under dagen kanske äter/dricker i rummet och vill ha det lättåtkomligt till torkning.
Kära någon, vissa är verkligen bara lallare här.
Vart är alla seriösa med riktig Flashback-ande?