2023-03-06, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du är besatt av knubbsälet! Dina försök att förvrida våra sinnen och hylla din favorit är dömt att misslyckas. Om det inte sitter någon dement medlem och följer tråden?
Besatt? Jag har honom som favorit till segern. Man brukar ha en favorit. Jag skiter väl i vem du hejar på. Jag är inte rädd att ha en egen åsikt, jag har inget behov av att simma i stim. ”Våra sinnen”? Patetiskt.
2023-03-06, 22:31
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Det man ska beakta i detta specifika känsloläge är formen på munnen som tillbakahåller något
som en dirty mind har tänkt https://imgbox.com/qp14MQd4 utöver att hennes förstorade vänsteröga inte mår bra

Speciellt för dig Bakarettan, här https://imgbox.com/8FKEq1aX
mötte vår avhållsamme prinsessa Chad-masen och hennes första instinkt var att räcka ut tungan åt honom för att driva jeck med hans lustiga hatt DANCING BEAR party nästa

Fröknarna är grundlurade, men det är ju för att ni är tjejer och har fått höra att ni ska vara bättre än dom takter Anna uppvisar, så då spelar man hellre teater än ser verkligheten, för det fulaste man kan vara som tjej med Balder Nords goda minne är att vara svag för badboys man inte kan få ...är min teori

Vilket dravel fb-herren 😁
Du behöver lära dig hur förSTÅNDiga kvinnor tänker/känner
Men du går väl i god tro 😁
2023-03-06, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Nej du är inte besatt, du har bara blivit lurad av hans fasad. Du tror att han på riktigt är "fin" och vettig och genom att påstå att du gillar honom så tror du att du kan lura oss att du är "fin" och vettig.

Men alla vet att alla inne på farmen och i det här forumet bara är olika former av bajs. Vissa av oss är diarré andra är korvar men om du så gärna vill så kan vi väl se dig som små fårbollar av bajs, det är väl lite småroligt och fint så som du gillar det?
Bajsridå!
Så du vet vad som döljer sig bakom Sebbes ”fasad”? Baserat på vad? Att du sett honom på TV?

Försök dig inte på en karriär som komiker när du är vuxen. Det flyger inte.
2023-03-06, 22:57
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag svarar på inlägg, som t ex ditt. Föredrar du att jag ignorerar ditt inlägg?

Nej, jag tycker inte att det är ett dugg konstigt att Flashback med moppepojkar och andra dräglande idioter dras till lowlives och har problem med folk med vårdat språk.

Nej du svarar inte bara på inlägg. Du lovordar Sebbe och höjer honom till skyarna vilket faktiskt är märkbart roande. Det hjälper inte att du kallar oss andra för drägglande idioter. Vi lär inte börja gilla fanskapet för det.
2023-03-06, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Nej du svarar inte bara på inlägg. Du lovordar Sebbe och höjer honom till skyarna vilket faktiskt är märkbart roande. Det hjälper inte att du kallar oss andra för drägglande idioter. Vi lär inte börja gilla fanskapet för det.
Vad i ”Jag har Sebbe som favorit till att vinna Farmen” är oklart för dig? På frågor om varför så svarar jag.

Dräglande idioter är man när man kommenterar hans vikt och hans gomspalt. Eller när man höhö:ar med. Att vara född med gomspalt, ryggmärgsbråck eller klumpfot är inget man kan hjälpa. Det är bara svinigt att göra sig lustig över medfödda handikapp. Äkta lowlife-beteende. Dräglande idioter.
2023-03-06, 23:23
Medlem
Citat:
Vad i ”Jag har Sebbe som favorit till att vinna Farmen” är oklart för dig? På frågor om varför så svarar jag.

Dräglande idioter är man när man kommenterar hans vikt och hans gomspalt. Eller när man höhö:ar med. Att vara född med gomspalt, ryggmärgsbråck eller klumpfot är inget man kan hjälpa. Det är bara svinigt att göra sig lustig över medfödda handikapp. Äkta lowlife-beteende. Dräglande idioter.

Den kan jag faktiskt hålla med om.
Riktigt lågt att sitta och flaima nån random dokusvenne på ett forum pga nåt medfött handikapp.
Tänker på mina gamla lärare som blev mordhotad, fick punkterade däck, barnen mordhotade osv för att han var vargvurmare.
Visade det sig vara en rullstolsbunden man i Uppsala som stog för allt det hatet, utan nån egentlig anledning.
Lite sån standard här
2023-03-06, 23:23
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Lägg av! Du kan inte inbilla mig och andra att du försvarar Sebbe för kung och fosterland bara för du vill han ska vinna? Varenda inlägg som någon nämner något om Sebbe är du där som en hök. Det är faktiskt så att du chattar sönder tråden i all din kärlek till honom. Är du kär?
Vi är många som hejar på andra men inte går vi igång i 190 km/h för att övertyga hur fel alla andra har som inte tycker som oss. Du framstår som pinsam i din kärlek. Men förmodar att någon sitter och tackar dig 😁
Men förstår om du är kär
Senast redigerad av Kellywoman 2023-03-06 kl. 23:29.
2023-03-06, 23:25
Bannlyst
Citat:
Så du vet vad som döljer sig bakom Sebbes ”fasad”? Baserat på vad? Att du sett honom på TV?

Försök dig inte på en karriär som komiker när du är vuxen. Det flyger inte.
Jag har skrivit om det flera gånger förr men jag kan skriva det ingen för senila tantens skull.

1 Han brer på för mycket smör både på sig själv och på sin macka. Det första innebär att han inte är speciellt bra på att läsa av situationen och verkligheten runt sig (det har pratats om hans smörande mycket och tidigt och vissa har också reagerat på det direkt mot honom.). Och det andra är bara dumt helt enkelt om man inte vill drabbas av hjärt och kärlsjukdomar i tidig ålder. Det kan man iförsig inte hålla emot honom för det finns hur många smarta människor som helst som har både knarkat och ätit ihjäl sig. Men tycker det är ändå värt att nämnas i hans fall då jag inte får känslan att han tröstäter eftersom han verkar gilla sig själv för mycket.

2 Han kan inte uttala en enkel mening korrekt på engelska. Hur lyckas man med det efter att man har haft engelska i skolan i minst 10 år.

3 Han kunde inte lösa en enkel gåta som tillochmed var självklar för Sandra.

4 Bara allmänt hans sätt att resonera.

5 Såg du bilden på hans familj? inte bara deras vikt utan hela deras klädstil skrek "trash". Kan man inte klä sig någorlunda normalt trots att man har pengar så är man verkligen trash in i benmärgen.

Och sist med inte minst han har ingen humor vilket säger en hel del om en persons intelligens.

Och alla de sakerna är helt ok egentligen. Alla vi har våra brister och behov, men gå inte och tro att han är "finare" eller smartare än nån annan där inne, för det är han verkligen inte. Det är bara en fasad som han har dragit på sig för att lura folk just pga alla hans "brister" (läppspalt, vikt, brist på utbildning osv).

Hade han inte haft sin ärvda butik så hade han varit som vilken annan trash som helst som hade levt på nån typ av sjukbidrag. Fysiskt jobb hade han inte klarat av länge och hans engelska kunskaper och trashiga bakgrund säger mig att han inte hade klarat av en utbildning på högskola.
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-07 kl. 00:05.
2023-03-06, 23:42
Bannlyst
Vad var det sylvassa och smarta i att "grabben behöver hjälp och det snabbt!"? När Viktor stod nyvaken vid spisen i kalsonger och förkläde. Vilken jävla icke-händelse. Att Sebastian ens reflekterar över det och försöker sig på någon "skön" humor av denna icke-händelse är smått otroligt, är han Jehovas?

På tal om komiker. Bill Hicks hade sett rakt igenom Sebastian efter en timme på Farmen och mosat honom verbalt.
2023-03-07, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Jag har skrivit om det flera gånger förr men jag kan skriva det ingen för senila tantens skull.

1 Han brer på för mycket smör både på sig själv och på sin macka. Det första innebär att han inte är speciellt bra på att läsa av situationen och verkligheten runt sig (det har pratats om hans smörande mycket och tidigt och vissa har också reagerat på det direkt mot honom.). Och det andra är bara dumt helt enkelt om man inte vill drabbas av hjärt och kärlsjukdomar i tidig ålder. Det kan man iförsig inte hålla emot honom för det finns hur många smarta människor som helst som har både knarkat och ätit ihjäl sig. Men tycker det är ändå värt att nämnas i hans fall då jag inte får känslan att han tröstäter eftersom han verkar gilla sig själv för mycket.

2 Han kan inte uttala en enkel mening korrekt på engelska. Hur lyckas man med det efter att man har haft engelska i skolan i minst 10 år.

3 Han kunde inte lösa en enkel gåta som tillochmed var självklar för Sandra.

4 Bara allmänt hans sätt att resonera.

5 Såg du bilden på hans familj? inte bara deras vikt utan hela deras klädstil skrek "trash". Kan man inte klä sig någorlunda normalt trots att man har pengar så är man verkligen trash in i benmärgen.

Och sist med inte minst han har ingen humor vilket säger en hel del om en persons intelligens.

Och alla de sakerna är helt ok egentligen. Alla vi har våra brister och behov, men gå inte och tro att han är "finare" eller smartare än nån annan där inte för det är han verkligen inte. Det är bara en fasad som han har dragit på sig för att lura folk just pga alla hans "brister" (läppspalt, vikt, brist på utbildning osv).

Hade han inte haft sin ärvda butik så hade han varit som vilken annan trash som helst som hade levt på nån typ av sjukbidrag. Fysiskt jobb hade han inte klarat av länge och hans engelska kunskaper och trashiga bakgrund säger mig att han inte hade klarat av en utbildning på högskola.
Du verkar sjukligt intresserad av att studera och analysera Sebbes liv. Sånt orkar inte jag med. Han verkar trevlig, smart och vill tävla. Det räcker långt. Borde inte du ha släckt lampan förresten, det är skoldag imorgon.
2023-03-07, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Den kan jag faktiskt hålla med om.
Riktigt lågt att sitta och flaima nån random dokusvenne på ett forum pga nåt medfött handikapp.
Tänker på mina gamla lärare som blev mordhotad, fick punkterade däck, barnen mordhotade osv för att han var vargvurmare.
Visade det sig vara en rullstolsbunden man i Uppsala som stog för allt det hatet, utan nån egentlig anledning.
Lite sån standard här
Flashback är vad det är, folk passar på att uttrycka sig ofiltrerat på ett sätt man inte kan IRL. Till viss del är det ok kan jag tycka. Nån gång. Men att om och om och omigen ta till de grövsta tillmälen - då har man problem.
2023-03-07, 00:15
Bannlyst
Citat:
Du verkar sjukligt intresserad av att studera och analysera Sebbes liv. Sånt orkar inte jag med. Han verkar trevlig, smart och vill tävla. Det räcker långt. Borde inte du ha släckt lampan förresten, det är skoldag imorgon.
Allt jag har skrivit om honom har man sett bara om man har kollat på farmen och torpet. Sebbe är nog den jag har "bakrunds"kollat minst av alla deltagare. Annars har jag varit inne på nästan allas instagram osv och kollat hur de bor, jag är ganska nyfiken av mig och har inget liv..
Jag svarar bara på din fråga som du ställde, du får såklart tycka om honom om hans fasad han har byggt upp du vill..
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-07 kl. 00:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in