2023-03-06, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Haha så klockrent.
Det är så pinsamt hur Anna suger i sig Viktors blaskiga honungslena komplimanger

Gör hon det! Hon är programledare, hon kan ju inte stå och idiotförklara honom just p g a det. Tycker man sett på hennes min tidigare att hon tycker han är rätt pinsam med sina försök till komplimanger.
2023-03-06, 16:09
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Gör hon det! Hon är programledare, hon kan ju inte stå och idiotförklara honom just p g a det. Tycker man sett på hennes min tidigare att hon tycker han är rätt pinsam med sina försök till komplimanger.
Ja, den som tror att Anna har "fallit" för äcklet Viktor i hans tafatta försök att charma henne, har ju fått allt om bakfoten. Hon driver ju med honom titt som tätt. Den som inte fattar det borde kanske byta tråd 😜
2023-03-06, 16:28
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse

Ja, Anna driver ju med honom i alla hans pinsamheter
2023-03-06, 16:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Som Joaquin Phoenix. Megastjärna och superrik till skillnad från en misslyckad Flashback-incel som du. En opererad gomspalt är inget problem. Ser helt ok och fint ut på Sebbe.
Du är den ende här i tråden som ser upp till pösmunken Sebbe. Gissar att det är en närstående eller kanske en partner? Smaken är som baken. Jag mår ännu mer illa dock av att se den gråtande Nebbe om han heter så. Tror det slår rekord i år med motbjudande deltagare och det är just dom som är kvar nu på farmen. Inklusive den odräglige Victor på torpet. Oftast brukar man ha något "hatobjekt" men i år är det överflöd...
2023-03-06, 16:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Nja, nu vill jag nog vara lite petig och påpeka att prissumman är en halv miljon. Och sen är det inget lotteri, utan man får skatta på det. Det är väl 40%, så 300000 går man därifrån med. Visst det är pengar det också, men inte en miljon.
Tycker dom borde höja till miljonen och ställa högsta krav på alla uppdrag. Som i den norska. Då skulle det kunna bli mer intressant och dom ska fan inte kunna gå omkring i en tröja med hamburgare på. Gammeldags kläder och inga belöningar som idag. Har man inte ens gett djuren vatten ska man inte kunna få brännvin som den alkoliserade Wincent delar ut. Den norska Farmen har börjat och det liknar inte den svenska alls. Hoppas inte TV4 säljer den svenska till norsk TV då vi skulle bli ännu mer utskämda än vi redan är.
2023-03-06, 17:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja, Anna driver ju med honom i alla hans pinsamheter
Håller med. Hennes leende säger allt och klart hon driver med den grekiska guden.
2023-03-06, 17:09
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tycker dom borde höja till miljonen och ställa högsta krav på alla uppdrag. Som i den norska. Då skulle det kunna bli mer intressant och dom ska fan inte kunna gå omkring i en tröja med hamburgare på. Gammeldags kläder och inga belöningar som idag. Har man inte ens gett djuren vatten ska man inte kunna få brännvin som den alkoliserade Wincent delar ut. Den norska Farmen har börjat och det liknar inte den svenska alls. Hoppas inte TV4 säljer den svenska till norsk TV då vi skulle bli ännu mer utskämda än vi redan är.

Ja, en miljon och höga krav! Jag kan tänka mig att se männen i svarta byxor, långärmade skjortor och slokhatt i sommarvärmen och kvinnorna i fotsida klänningar, hucklen och blusar. Inga stringtrosor eller cykelbyxor. (Inga trosor alls, faktiskt, för det hade inte kvinnor på den tiden. Under kjolarna var det naket ända upp till midjan!).

Nu är detta varken ett svenskt eller norskt koncept, så ingen risk att nåt säljs från Sverige.
2023-03-06, 17:11
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Det finns en tråd för norska Farmen. Välkomna dit!
https://www.flashback.org/showthread.php?p=83712190
2023-03-06, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ber om ursäkt, det är min hjärna som är dålig på att sortera bort idéer.

Är det så det ligger till så ber jag om ursäkt.
2023-03-06, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Visar ju bara på Viktors intelligensnivå.
Snarare på hans fräckhet, lathet och ansvarslöshet. Han ska vinna utan ansträngning, inte konstigt att hans handbollskarriär var misslyckad.
2023-03-06, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du är den ende här i tråden som ser upp till pösmunken Sebbe. Gissar att det är en närstående eller kanske en partner? Smaken är som baken. Jag mår ännu mer illa dock av att se den gråtande Nebbe om han heter så. Tror det slår rekord i år med motbjudande deltagare och det är just dom som är kvar nu på farmen. Inklusive den odräglige Victor på torpet. Oftast brukar man ha något "hatobjekt" men i år är det överflöd...
Eller så är jag den ende i tråden som är mer lik Sebbe, Nebba, Karin mfl medan andra känner igen sig i Viktor, Tova, Eddie och övriga lowlives? Sebbes och Nebbas arbetsmoral och intelligensnivå ligger odiskutabelt skyhögt över resterande Farmares nivå så jag tar det bara som en komplimang att jag står närmre dem än resten. Ni andra kan ju beundra Sandras röv eller vad ni nu ägnar er åt 🤮. Åt var och en efter intresse och smak!
2023-03-06, 17:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Eller så är jag den ende i tråden som är mer lik Sebbe, Nebba, Karin mfl medan andra känner igen sig i Viktor, Tova, Eddie och övriga lowlives? Sebbes och Nebbas arbetsmoral och intelligensnivå ligger odiskutabelt skyhögt över resterande Farmares nivå så jag tar det bara som en komplimang att jag står närmre dem än resten. Ni andra kan ju beundra Sandras röv eller vad ni nu ägnar er åt 🤮. Åt var och en efter intresse och smak!
Nu var jag inte tydlig nog verkar det som. Jag markerade vilka jag ogillade men i den skaran fanns inte Christoffer. Jag hoppas han vinner farmen och den vidriga gråtaren ska ut fortast möjligt. Sandras karlröv har saknat intresse sen dag ett och jag ser inget fint i någon där.

Tora måste vara den tråkigaste och mest färglösa människa som vistats i farmen genom tiderna. Den andra damen är desto mer färgstark men på gränsen till lika trist. Det mest positiva med Sebbe, Nebbe och dom andra på farmen är att det är så njutbart att se dom förlora i kamperna (husförhören). Om din lilla tjockis vinner så är det ju ändå härligt att se dom övriga förlora och ha paktat förgäves.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in